Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fgo

    tag

    Leírom mik a fejlemények,ahogy nem rég írtam pénteken vettem egy Note 10.1 tabletet haza vittem délután gondoltam belakom a készüléket . Összekötöttem a asztali gépemmel mindjárt ki írta ,hogy van frissítés eredetileg 4.0.4 volt rajta gondoltam oké mehet frissítette is 4.1.2-re .Minden rendben ,közben tesztelgettem , regisztráltam a Samsung oldalán + 2 hónap gari minden oké ,el kellet mennem otthonról gondoltam majd este folytatom.Haza értem be szeretném kapcsolni meg sem nyikkan,próbálok mindent semmi.Szombaton felhívom a boltot el mondom mi a probléma ,megnyugtatnak hívjam őket hétfőn cserélik ha nem oldódik meg addig a problémám.Hétfőn hívom őket kérik juttassam el a készüléket nekik meg nézik mi lehet a gond,jó elküldöm nekik kedden meg is kapják majd értesítenek ha van fejlemény.Ma felhívom őket egy hölgy veszi fel aki közli velem egy kicsit emelt hangon ,hogy frissítéssel tönkre tettem a készüléket ezért elkel küldeni a Samsung Budaörsi szervizébe ,de minimum két hét még lesz belőle velemi.Kérdezem ,hogy tudom tönkre tenni mikor a frissítés végig ment utána is használtan semmi gond nem volt vele,de biztos ez a gond mert nem szabad frissíteni ez benne van a garancia levélbe,de akkor mi a francnak adnak ki frissítést ha mezei halandó nem frissítheti ,ezt csak ők tehetnék meg .Tanácstalan vagyok a tablet kellet volna a munkámhoz erre se pénz se tablet majd valamikor ha a szervizből visszaküldik amiről azt olvastam a neten ,hogy mindenki kerülje el jó messzire , szerintetek mit tudok csinálni és tényleg nem lehet frissíteni? Esetleg keresem a Samsung ügyfél szolgálatot

Új hozzászólás Aktív témák