- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
oz82
senior tag
válasz
#40359168 #6983 üzenetére
hát nálam a Talent Dragnál fullos autóval 30-40m előnnyel nyertem. A Richmondnál is a 7-8 körre már vezettem.+ Bónuszként beadott 2 új nascaros szériát.
Jó, oké néha néha beadok magamnak butító etapot mikor le van strapálva a kocsi akkor vesztek (kilépéssel), 4-6 futamot. Ha épp drag van akkor ez sajna nem működik...
-
Lirion
addikt
válasz
#40359168 #6726 üzenetére
Nálam nagyon buták voltak a botok, az utolsó eliminationt piros autóval csináltam meg, tuning csak az elsö körös r$ volt az autón. Komolyan nem értem, hogy rendszeresen ilyen teljesíthetetlen versenyeket emlegettek és mégse butítjátok le rendesen a botokat. Vagy rosszul/rosszkor próbáljátok.
-
l4ci
tag
válasz
#40359168 #6479 üzenetére
Hmm, nem kicsit gáz, hogy ennyi tuning kell hozzá. Kicsit emlékeztet az első Speedrush-ra, ahol az Audi R8 Spidert is eléggé fel kellett tuningolni. Ahogy számolom 24-25 tuning lesz rajta, mire odaérek, talán elég lesz. Ha nem, akkor meg fullba tolom, de skippelni nem fogok, az biztos!
-
lalikaone
csendes tag
-
Pompi
nagyúr
válasz
#40359168 #6438 üzenetére
Nekem a motorháztetőn ülős. Tudom, hogy a belső nézett lenni az igazi, de annyira azért nem az igazi
nekem. Túl sokat takar ki, nem hiszem, hogy a való életben is ilyen lőrésen keresztül látnám a dolgokat (ok, van aminél igen, pl. LMP1 autók). Open wheel vagy nyitott verdáknál váltok belső nézetre, illetve akkor ha kell a visszapillantó valamiért.
BTW nálam sem volt vészesen sötét, simán meg lett elsőre.
-
kgymac
őstag
válasz
#40359168 #6420 üzenetére
Nekem a thl kifizette a világítást, mélykék ég alatt volt a futam. Furi is lett volna, ha a majmok bele tudnak szólni a háttérvilágításba, ahhoz minimum root jogot kellet volna kérni.
A drag viszont sziv@tós volt, nekem is auraipod lett az ellenfél, nem lehetett butítani, de amikortól komolyan vettem, elsőre sikerült lenyomni. Úgy néz ki, a kocsi PR alapján adhatta az ellenfeleket (mint tegnap a max speed-esben), mert a futam után visszakaptam a régi, jól bevált, buta botokat. Úgy látszik, kell a píz újévben is. A hunterben pedig személyesen Putyin volt az egyik (2.) ellenfél/tiklábas név, fényképpel/
-
kgymac
őstag
válasz
#40359168 #6345 üzenetére
Nekem sima ügy volt. PR88.x-es kocsival, L/L/On beállításokkal fékezés nélkül az első 20mp-ben élre lehetett állni, a következő 5 mp-ben (ill. 18mp-től) pont egy egyenes szakasz indult, úgy 165-175-tel kilépve a megelőző kanyarból simán felgyorsult 230-ra. Ha volt korábban fékezés, kocc vagy megcsúszás, nem jó pillanatban érkezett a kocsi az egyenesbe. A szuzukai 5mp-s futam is hasonló volt, ha fékeztél, nem gyorsult fel a kívánt sebességre.
szerk: Én 7-8x futottam neki, mert nem Mülleré volt a pole (emelt 5-6 bot szintet az előző futamhoz képest). Manuál gáz + kivárás, failed, majd retry. Miután Müller volt az élen, már auto gázzal végigmentem, elsőre összejött (felhasználva a szuzukai tapasztalatot: nem fékezünk/ütközünk stb., ami bejött)
-
Kronok
tag
válasz
#40359168 #6337 üzenetére
Ettől a kettőtől rendesen ideg rohamot kaptam,
Head to Head skip lett, fe előtte annyiszor meg csináltam, h szintet léptem
Eliminationon annyira felhúztam magam, h 3x küldtem szervizbe a kocsit mind3nál 10gold gyorsítás és újra neki feküdtem, 3 órát várni nem volt idegzeteknek már, amúgy ott mi volt a lényeg?? volt vmi 25 mp 225 sebesség, de volt amikor első kanyar végén már kijött a piros csík, Hello kezdj neki újra -
-
kgymac
őstag
válasz
#40359168 #6204 üzenetére
Nekem az F40-es jobban muzsikált (fullos, 908 futam, nagy része le mans), mint az F50 (szintén full). Az F50 jobb időeredményeket ért el, mint az F40 (kb. 3-5mp/kör), de az F50-nel auraipod-ot csak az utolsó kör legvégén (kb. 150-600m volt hátra) értem utol (volt hogy közvetlenül a célegyenes előtti sikánban), míg az F40 már az első kör végére érve mindig első volt
.
Érdemes megvárni, hogy összejöjjön legalább a kocsi árának 80%, mielőtt feloldja (vagy a kocsi egyik showcase futama jönne), mert sokat meg lehet spórolni az árából (főleg gold-nál). A lányomnál is a bmw m3 alms ill. a 918 a favorit (suzuka, 5kör), mert még nincs meg az F50 10-körös le mans-ja, de a mai beszerzésnek hála a Nismo 10 körös futama lesz a befutó/ha eljut odáig, mert a sorozat már fel van oldva a vásárlással (550 gold volt 450 helyett a zárt sorozat miatt)/.
@Gyurma_13: nem ad kocsit, csak a 919-es(2014)-es beépített eventje (a bosszantó 1 goldos analízis hibákkal). Az eventjük még nincs beépítve (legalábbis én még nem látom)
-
kgymac
őstag
válasz
#40359168 #6201 üzenetére
4.6 ill. 4.3km volt az induló, mindkettőt 2km alatt sikerült megnyerni (kb.130 gold lehet a kocsiban).
Kicsit zavar, hogy egyre több a határidős feladat, szvsz a butítókat próbálják kiszűrni vagy legalább korlátozni.
A 2/4-es futamban a másodiknak több mint 0.6-1km-es hátránya volt, jó 20-30 mp-vel később ért be mint én (két profilnál is), így olyan volt, mintha jóval erősebb botok ellen kellett volna küzdeni.
Az előző event 7. napján az utolsó 2-3 feladatban volt hatása a majom trükknek: nekem a lebutított botok elé bedobott 10-15 "jobb képességű" botot, így jóval erősebb futamban kellett (volna) teljesíteni a célokat. Nagyot (ha indult) az elején láttam utoljára. Vagy skip vagy fejlesztés (az idő hiány miatt persze sok-sok goldért).Le Mans: toyota (700goldos motorfejlesztés nélkül fullos), 2.42-2.46 közötti idők szervizelve, szerviz nélkül 3:05-3.15, a botok 3.25-3.40-es köridőket hoznak össze, egy utam így kb. 34 perc, de volt 40 perces futamom is (a futamot nyertem, de másodiknak egy 911-et "hoztam be", azaz kilöktem/feltartottam mindenkit, aki veszélyes volt rá /brios, elvileg ez a legerősebb bot az "ellenfeleim" közül/). Nálam a kis előnnyel nyerés taktikájakor 3-4 futam után vette le a legjobb botot, de szinte azonnal visszakaptam auraipod-ot, ha fél-egy körrel nyertem (F50/TS040).
Érdemes néha menni egy-egy futamot szerviz nélküli autóval is, az eredmény miatt butítja a botokat, előbb-utóbb viszont összejön, hogy szerviz nélküli kocsival is megnyerhető egy futam, így nem kell az engeneer, kicsit olcsóbb a farmolás. Éjszaka/munkaidő alatt persze belefér egy szerviz is, utána levezetésképpen kilökdösöm az éppen előző botokat@nagysandor79: igen, ha telepítés után belépsz g+/f@ce és visszaállítod az utolsó mentést. Persze előtte a tabbal érdemes menteni is. De több eszközről is csak 1 érvényes eredményed lehet a felhőbe és vedd azt is figyelembe, hogy néha (1-2 naponta) automatikusan is ment (hálózat nélkül is
, persze sikertelenül ), ez akár hazavághat egy valóban fontos mentést is.
-
Kronok
tag
válasz
#40359168 #6111 üzenetére
lekörözöttekkel nem jó a tapasztalatom, simán elmennek az előttem haladok mellettük, nem is akadályozzák őket, nem tudom ez mennyire fog másnál jelentkezni de 10 próbálkozásból kb 2nél volt olyan, h vmennyire feltartották az első 2 autót előttem de aztán simán elhúztak
-
Pompi
nagyúr
válasz
#40359168 #6111 üzenetére
Az első 6 körös Monza nekem ment csak pénzes fejlesztésekkel. A hátsó egyenesre fordulva 2-3. helyen, ezt tudtam is tartani, aztán a lekörözések sokat segítenek, a végére már vissza kellett vennem, hogy ne legyen több száz méteres az előny a célban.
A többit majd meglátjuk, én nem vagyok a goldos tuning ellen ha kelleni fog.
-
DigitXT
félisten
válasz
#40359168 #5757 üzenetére
Hát az autocross már csak ilyen.
Én speedsnap-eztem: <1 km/h-val nyertem.
Na nem mert olyan rohadtul taktikus vagyok, hanem mert ennyit tudott a verda.Én akkor szívtam el egy cigit, mikor TK-ra törtem a családi autót: nem szoktam
rá szerencsére. (Az autó törésre sem. Kivéve persze a játékokban! Nyehehe.)
-
DigitXT
félisten
válasz
#40359168 #5755 üzenetére
Pedig ilyenkor olcsóbb beletolni 500 Ft-ért a hiányzó 10-20 goldot, mint
később farmolni 300-at. Szigorúan szvsz. Bár, ha "elvből" nem akarsz...Amúgy szerintem pite volt. Az első körökben persze nehéz! Nade ugye
ütközni nem nyerő. Továbbá kb. soha nem mentem a pályán visszafelé:
36-os első szektor + ütközés = kuka. 34 + ütközés = kuka. 34-es után
nem ütközve már majdnem megvolt... de még nem: szerviz után kapott
egy (goldos!) felfüggesztés tuningot, a pályát is már jobban ismertem...
Szóval végül 32-es első szektor után (szintén nem ütközve) laza volt.
1:25 elég volt. Ehhez képest lehet, hogy nálad erősebb volt a bot. -
Pompi
nagyúr
válasz
#40359168 #5695 üzenetére
18/31-gyel ment:
3/6 3/4 3/6 2/5 3/4 2/3 2/3
Ez az utolsó tire upgrade nem volt meg előtte, ez kellett hozzá, enélkül nem ment.
Nem tudom eddig ez így mennyi arany volt (*) . De nem szívesen skippelek, eddig sose tettem.(*) Szerk: ha jól számoltam rr3 wiki szerint 85 arany ment bele.
-
DigitXT
félisten
válasz
#40359168 #5491 üzenetére
Hát annyiért biztos...
Amúgy vannak benne jó versenyek, de összességében
rém unalmas, köszönhetően az ismétlődésnek, és hogy a 4 autó tkp. ugyanaz.
Emellett felháborítóan kevés gold jár a széria X%-ra való teljesítéséért: legutóbb
ugye írtam, hogy a 75%-hoz kellett komolyabb mennyiségű goldot rálocsolni az
elbaltázott PR feltételek miatt, erre kaptam cserébe 19-et a teljesítésért. Gáz... -
Pompi
nagyúr
válasz
#40359168 #5450 üzenetére
" Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás."
Minden bizonnyal ez is egy jó megoldás, de én egyszerűen lefékeztem mikor lejárt az idő. 12km-et mentem, a Porsche kanyaroknál lett vége, az akkor egy ideje előttem menő autót már nem előztem meg, nem akartam plusz időt. Majd mielőtt lejár az idő satu. 245km/h körül lett a vége.
-
rumos14
nagyúr
válasz
#40359168 #5467 üzenetére
eddig csak egyszer futottam neki, az volt a baj, hogy ketten-hárman utolértek a hosszú egyenesekben, ott meg aztán már gondban voltam, hogy kit is tartsak fel. közben az ötödik előnye csak nőtt és nőtt.
a dupla sikán levágása meg rizikós, sajnos volt már hogy elqrtam... -
cuebler
senior tag
válasz
#40359168 #4915 üzenetére
hát ebbe nem mennék bele.... amúgy is eléggé off
majd ha nyitok egy magyar üzletlánc-hálózatot offshore háttérrel és jó kapcsolatot ápolok a kormánnyal, veszek mindháromból egyet és a gyakorlati tapasztalatok alapján már lehet állítani, hogy melyik mennyire gyors... addig ez csak olyan elvi vita, mint hogy emily ratajkowsky vagy kate upton jobb-e az ágyban...
pedig én vagyok a legjobb -
Gyurma_13
aktív tag
-
Ryser
csendes tag
válasz
#40359168 #4879 üzenetére
hát ha a motorfiestát még nem oldottad fel, akkor azért nem látod. A racing spirit alatt van és csak akkor válik majd elérhetővé ha azt feloldod...feltételezve, hogy nincs meg egyik LMP kocsi sem.
amúgy én végigcsináltam a motorfiestát, megnyertem a kocsit MAJD kiköpte a rendszer h addig nem használhatom az EGYETLEN szériájában amíg meg nem veszem az 1050es ferrarit....de ha azt megveszem h feloldja a 950eset, akkor meg logikus h jobb, tehát azt használom a szériában.összefoglalva: nyersz egy 950 értékű autót, amit egy helyen tudsz használni, ami akkor válik elérhetővé ha elköltöttél 1050 aranat egy JOBB autóra...fck me...
-
-
Pompi
nagyúr
válasz
#40359168 #4329 üzenetére
Igen, nekem sincs sok bajom az autóval, a top speed kevés kicsit, hosszú egyenesekben elfogy, főleg erősebb autók ellen. 28 tuning van rajta (5-4-5-4-5-5) A porszívó hang nagyon durva
párom jegyezte meg amikor csak a monoton zúgást és a kerékvetők búhgását hallotta, hogy olyan, minhta fénykardoznék
-
rumos14
nagyúr
válasz
#40359168 #4322 üzenetére
nekem ez a challenge lényegesen pozitívabb mint a két előző Aston-os, amiket meg sem csináltam. a belső előzős asszem harmadikra sikerült, de tényleg mák, hogy jól számoljon, és 3-ikra is volt, hogy vissza kellett eneednem magam elé egy autót, hogy aztán megint belülről megelőzhessem, reménykedve, hogy most már jól érzékeli.
most az utolsó nap head to head-nél tartok (3 kör Nbring), elsőre nem ment mert a rohadékja megtolta a seggemet és kicsúsztam a pályáról. amúgy igen mókás a hosszú egyenesekben cikázni előtte h ne előzzön meg... mindegy, este legyűröm.
-
zozika2
tag
válasz
#40359168 #4322 üzenetére
Igen, szerintem régóta nem volt ilyen elcseszett event.
Én is rengeteget fejlesztettem, már amikor lehetett és nem analizált fél napig.
A belső előzéses részt kb. 20-25 alkalommal próbáltam, hiába előztem, ahogy kellett nem számolt.
Csak egy napig, tegnap nem tudtam játszani, de esélyem nem volt behozni azt az egy napot, rohadtul idegesít, hogy feleslegesen játszottam eddig. -
Gyurma_13
aktív tag
válasz
#40359168 #4166 üzenetére
A kimaxolásnak sincs sok értelme, szerintem inkább vegyél egy újabb autót. Amúgy nagyon szemetek a tűzmajmok, rohadt nehéz feljlődni egy bizonyos szint után.
Amúgy meg a Tunnelbear VPN-t mindenkinek ajánlom, napi 5-10 gold megvan belőle. GB, DE, CH, elég jól ad. Nagyon egyszerű használni. Rengeteget számít már ez is.
4091 hsz. Link is van ( köszi Szmar)
-
szmar
csendes tag
válasz
#40359168 #4146 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy pontosan 330 kell, szerintem lehet több, más kérdés, hogy nem nagyon lesz, mert a 320 körüli sebességhez is több aranyas fejlesztés kell.. szóval 45goldért szinte ingyen van a kihagyás, nekem kb bármelyik fejlesztés, ami kb 2 km/h-t javított 50 arany volt, szóval nem volt bonyolult választás. Elvileg a 10-edik napon is lesz egy ilyen feladat, ott valszeg a le-mansi célegyenesnél, kíváncsi leszek az teljesíthető lesz-e, vagy az is 50 körüli arany ki az ablakon
-
DigitXT
félisten
válasz
#40359168 #3958 üzenetére
Eegen, de ha kilapozza verseny közben az appot a memóriából, az faja.
Én is jártam így 10 körös Le Mans közben: 5-6. kör környékén pihenőre
raktam, mert közbejött valami, aztán kellett pár másik app a telóról is, s
mire visszatértem az RR3-hoz, a főmenübe kerültem, mint kilövés után.Ui: Sunyista tovább száguld. 28:45-tel vert meg a frissítés után. 2:49-es
köröket repesztve! Nekem is annyi volt a legjobb. Kiforgattak, többször,
lett egy kis pitty-putty az autón, és High grafikán baromira szaggatott...
Szóval 29-es összidő csak egy gyenge második helyre volt csak elég.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPhone-t használók OFF topikja
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Linux kezdőknek
- További aktív témák...
- AMD Ryzen 5 5500 - GTX 1080Ti 11Gb - MSI B450 Max
- HP Zbook 15 G3 laptop (15,6FHD/I7-G6/16GB/256SSD/AMD2GB/MagyarVilágítós/Win11)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új csak kipróbált Smartech 55 139cm Qled 4K UHD Quantum tv google assistant,Netflix, stb
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG STRIX X570-E Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 5420 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Beszámítás! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Egyedi ékszerdobozka
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest