Legfrissebb anyagok
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Utolérjük a processzorokat? Az ASUS új monitora ma a leggyorsabb a piacon
- Sorban áll az iPad és a MacBook az OLED panelekért
- Mégsem olyan jó ötlet a Mad Max mód: vizsgálódnak a Tesla ellen
PROHARDVER! témák
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Kisebb PC-t szeretnél? Az MSI-nek van számodra egy jó ajánlata
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Notebook hibák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Mobilarena témák
IT café témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Realme gt neo 2 5g Dobozában tokkal
- Xiaomi 14 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop 10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

A shader egységek ismerni fogják azokat az opcode-okat is, vagy eleve azokat fogják használni (arra fordulnak a HLSL/GLSL nyelven írt shaderprogramok).

