Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Morden24 #13 üzenetére

    Kizárva azt, hogy emberi mulasztás történt, és nem ellenőrizték a sebességet a GeForce kártyákon (lehetséges csak kicsi az esélye) három eshetőség van (szigorúan szerintem):
    1. - Az AMD nagyon későn adta le a kódot, így nem volt idő rá reagálni. Ilyenkor persze felmerül a kérdés, hogy miért került bele a DX11? Az F1 2010 esetében is megoldották a helyzetet. Ott is későn lett meg a DX11-es kód, így egy patch-el rakták bele a játékba. Senki sem sírt, hogy baj van, mert volt idő dolgozni az optimalizáláson. Sőt még a Codemasters lett a hős, hogy milyen szépen figyel a támogatásra.
    2. - Az AMD kényszerítette a Bioware-t, hogy ne szóljanak az NV-nek a problémákról. Ez ugye ott lesz kérdéses, hogy az NV a Parallel Nsight miatt támogatási kötelezettségben van, tehát nem lehet előlük semmit sem eltitkolni.
    3. - A NV az erőforrásának zömét a Tegra támogatására fordítja, így kevesebb PC-s játékhoz tudnak programozókat küldeni az optimalizálásra.

Új hozzászólás Aktív témák