Új hozzászólás Aktív témák
-
Szergei
tag
válasz
antikomcsi #99 üzenetére
Azóta valamennyit normalizálódott a helyzet, a nemrég kiadott driverrel (267.59 WHQL) elérte a játszható(bb) szintet DX 11-ben is (legalábbis GTX 480-on
).
A létező összes korábbi drivert megnéztem, és eddig 1680x1050-ben, very high beállítással, látványjavítók nélkül 20-25 fps-el akadozott, most 4xAA-val, és 16xAF mellett is 30-40 fps átlagosan, de a min. fps nagyon ritkán megy 30 alá.Az egyetlen gond az, hogy ez a "csodadriver" alaphelyzetben csak a GTX 550 Ti-vel és GTS 450-nel működik, így ahhoz, hogy más kártyákhoz is lehessen telepíteni, módosítani kell egy file-t. (Vagy meg kell várni, amíg kiad az NVIDIA egy újabb drivert, ami hivatalosan támogatja a többi kártyát.)
-
antikomcsi
veterán
Milyen jó tanácsok azoknak, akik vettek egy 70-100-120K-s vga kártyát.
De legalább tudnak vele dx9-ben, low-on játszani.
-
VIC20
őstag
Eltelik még pár év, mire játékokban is használható lesz a tesszeláció, nem csak a gond lesz vele...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megvan miért lassú GeForce-on a Dragon Age 2.
Az alap DX10-DX11 kód használ egy olyan általános gyorsító funkciót, amit a GeForce nem támogat. Lényegében a játékban a soft particles effektek a conservative depth eljárással vannak gyorsítva. Ezt a technikát a DX11 vezette be, de a fallback DX10-re is vonatkozik. Ezt a funkciót csak az AMD HD Radeon kártyái támogatják. A GeForce-on hagyományos a raszter, vagyis depth output alapján lesznek a részecskeeffektek finomítva. Az eredmény lényegében ugyanaz, csak a conservative depth használatával lehetőség van egy early-Z tesztre még a fragment shader futtatása előtt. Ezzel azok a shaderek, amelyek eredménye nem látszik a végleges képkockán elvethetőek még a futtatás előtt, vagyis a hardver ezzel sebességet nyer, hiszen kevesebbet dolgozik.
Az MS-től várom az adatot, hogy ez miért nincs a GeForce-on támogatva, vagy van-e ennek alternatívája a GeForce-ra.
-
saxus
csendes tag
Szerintem itt nagyon-nagyon sok minden belejátszok:
- DAO után nagyon gyorsan jött a DA2. DAO-t 5 évig fejlesztették (gondolom 1-2 év a világ kidolgozása, maradék a játéké). Még, ha el is kezdték a játék fejlesztését a DAO előtt (szerintem tutira volt időszak, mikor a DAO, DAOA és a DA2-n párhuzamosan dolgoztak és ez jól látszik a stáblista különbségéből is), de még így is 2-3 évbe beletelhetett.
- DA2-nek nagyon régen meg volt szabva a megjelenési dátuma.
- Eléggé low-cost játék lett a DA2. (Aki játszott vele, az láthatja, hogy helyszíneket nagyon sokszor újrafelhasználnak, ráadásul a bejárható terep is jóval kisebb, mint a DAO-ban).
(Szóval igazából inkább egy jól sikerült kiegészítő, mint konkrét folytatás.)Ezek összessége miatt szerintem úgy voltak vele, hogy nem halasztják el a játékot, hanem inkább kiadják. Tartok tőle, hogy más EA játékokkal és egyéb, fantasy témájú konkurensekkel nem akarták egy időben kihozni, és szerintem ennek következménye a DX11 "beáldozása".
-
rocket
nagyúr
válasz
Depression #75 üzenetére
Hol voltatok ezekkel a komentekkel az elmult evekben amikor tucatnyi jatekban tortent hasonlo es csak az ATi userek szivtak?
Ilyen az amikor a fagyi visszanyal.
Persze a "birodalom" hamarosan visszavag, de addig elvezheti az AMD a helyzetet, kivetelesen nem nekik kell magyarazkodni, es kiderult hogy ok is tudnak ilyet, kar hogy evekkel kesobb lattak meg csak a fatol az erdot mint kellett volna, meg pont egy olyan jatekban ami 8 folotti ertekeleseket kapott szinte minden mediaban, a felhasznaloknal meg 4 alattiakat. -
eri3k
csendes tag
Sziasztok, nekem full grafikán simitásokak kivéve egyáltalán nem akad se lassúl be de csak egy magos procim van és lenne egy oly problémám hogy nem menti el a játékot csak pörög jobb oldalt a mentés jelző ikén és semmi ... ennek az az átka h ha betöltöképernyöhöz jutok pl egy másik pálya akk nemtölti be a mentés miat :S vais csak ugy tudok játszani h mindig elörölkezdem :S erre véletlenül nemtud vki egy megoldást mert ahogy olvazsgatam sokkaknak van probléma evvel kapcsolatba elöre is köszi ha vki tud vmit
-
GoldenJ
tag
Még jó hogy egy négy éves Athlon x2 cpu-m és egy három éves HD4850-em van. Így 1680-as felbontásban és High beállítással tökéletesen fut a játék
-
Sennalacy
aktív tag
Mindenkinek szíve joga kijelenteni, hogy nem hiányzik neki a DX11, de azt gondolom, hogy ha van alkalmad megszokni, akkor utána tud hiányozni. Szerintem itt kifejezetten jóra sikerült.
Az egyértelmű volt, ha az AMD gyártja le a hires textúrákat, akkor az ő kártyáikra optimalizálják a tartalmat és ha jól láttam a dx11-es kódot is ők csinálták, akkor pedig ez egyértelmű. Ez most a "TWIMTBP" program megfordítása.. nem mondom szándékosan azt, hogy végre, mert ezt ugyanúgy nem tartom fairnek a másik oldallal szemben sem.
Nálam szerencsére minden maxon megy 8xAA-val, néha beesik 30 alá, de nem a harcok során, úgyhogy teljesen élvezhető. A játék egyébként nagyon szép, különösen a fény-árnyék részek tetszenek. -
basaharc502
aktív tag
Geforce kártyákon ne megy magas grafiaki beálításokkal? Ez a tesztelés folyamán egész véletlenül nem tünt fel???
-
NLZ
tag
Azt nem tudom megérteni, hogy miért a videókari drivereseknek kell küzdeni, miért nem a bioware írja meg rendesen a játékot?
-
Drizzt
nagyúr
GTX275: dx9, very high textures, 8*aa, medium: tökéletesen fut(1680*1050), ugyanez DX10: szaggatgat erősen, pedig aa is levéve. Igazából GTX560-nal is majdnem ugyanolyan lassú volt(bár asszem azzal csak DX11-ben néztem, meg beta driver nélkül).
-
TomLion
tag
Én azt figyeltem meg, hogy 800Mb memória-használat felett zuhan meg az FPS drasztikusan. A vga mem tuningját nagyon meghálálja, már 100MHz emelés is hoz 2-3+FPS-t.
Nekem végül is sikerült az alábbi beállításokkal stabilizálnom 30 képkocka /sec környékén:
Hi Res Textúra pack fennt van, 1920x1200 a felbontás, illetve beta nV driver. VGA 800/1600/2000-ren, CPU alapon. -
Pusztitusz
tag
Ez leginkább a bioware-nek ciki, mivel kiadtak egy befejezetlen konzolportot (ha tetszik ha nem leírom: elk''rvultak a konzolokhoz mivel sikerült egy nagyon jó rpg-t cod szinvonalig butítani) + szembeköptek egy jókora felhasználótábort (nV kártyák).
Időben mondtam le az előrendelést, ezekkel a húzásokkal a bio tulajdonképpen elásta magát a PC-s játékpiacon, elég benézni pér nemzetközi fórumba. -
Elmör
őstag
Ahogy olvasom a kommenteket egy kis poén fogalmazódott meg bennem: "vissza kell kapcsolni DX10-be vagy DX9-be" - na erről jutott eszembe, hogy vissza 2 padlógáz, ááá már itt tart a VGA szektor is. Te visszakapcsoltál már 2-t? Jah így már tök jól húúúúz
Nem fogom kipróbálni a játékot, így szerencsére nem idegesít, hogy NV-s vagyok, de azért ez eléggé ciki dolog. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Depression #75 üzenetére
Alapvetően én is ezt gondolom. Az AMD-nek van platformja, mi értelme lenne a megcélzott piacuk alatt vágni a fát.
-
Depression
veterán
Kétlem, hogy az amd direkt ennyire megakarta szivatni az nv tulajokat, mert nem csak az nv alatt vágja a fát, hanem a komplett pc piac alatt. A pc-s játékok sajna már csak játszhatatlan bughalmazok.
-
VictorHUN
aktív tag
Ennyit az optimalizálásról. Talán korai volt kiadni
-
Equinoxe
csendes tag
Ide került a tesztelésre szánt pénz.
-
Vidala
senior tag
Utálom, amikor a marketinggépezet, meg egyebek miatt muszály piacra dobni a játékot optimalizálatnalul, hibásan stb.
-
Beast007
aktív tag
Nem tudom , hogy egy játékért megéri e feltenni egy preview-os drivert...
Amúgy nem vészes a lassulás , nekem eddig összesen 2x jelentkezett a probléma , és már jóval 10+ óra van a játékban. Mondjuk elég vicces amikor jelentkezik a probléma , de hál istennek eddig mind a 2x továbbment probléma nélkül. -
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt egy teszt. Ami érdekes, hogy az arányok megmaradnak DX10-ben is, csak minden kari gyorsul. Jó lett volna megnézni DX9-ben is.
-
pzske
aktív tag
Ez igaz , hogy Nv erre nagyon odafigyelt és "lobby"-t a játékfejlesztőknél , és a Nv kártyákon gyorsabban futott ( Pl. Far Cry 2... stb ) , de olyanra nem emlékszem , hogy Ati kártyán hibásan működött volna. Minden esetre az EA ezzel szerintem magát is lejáratta.
-
Sondi1986
addikt
Eddig szinte minden játék Nv írodott és az ATi-nak kellet hozzáigazodnia! Mindeki azt monta milyen szar az ati driver, pedig semmi problémálya nem volt csak nem arra írják a játékokat!
Most hogy ez a játék leginkább AMD kártyákon fut jobban, Nv kell csinálni alá normális drivert. Ennyi pár hét és csinál valamit! -
ddekany
veterán
Már megfigyeltem máskor is, hogy a játékipar utálja az előrendelőket meg a hamar vásárlókat. Gondolom mert lúzernek tartják őket.
Először többet fizetnek mint akik később vásárolnak, aztán hálából még szophatnak is azok miatt a hibák miatt amiket 1-2 éven belül kijavítanak. Tessék levonni a következtetést: mindent csak úgy 2 év késleltetéssel szabad megvenni. PC esetén olcsóbb hardver szempontból is.
-
- = Zk = -
félisten
öngól...! megesik, bár nem nézzük jó szemmel...
(#62) Sondi1986
ezt komolyan gondolod? -
Sondi1986
addikt
Röviden aki ezzel szeretne játszani vegyen AMD-kártyát! Végre az AMD lefüzetett valakit hogy az ő kártyátyán jobban menyen mint a konkurensén. NV meg tugyák milyen érzés ez!
-
Djuree
félisten
a biovér nem szokott hibázni, elnézzük
"illetve vissza kell váltani a DirectX 9-es módba." dx10-el mi van amúgy? azzal sem jó?
-
Hiftu
senior tag
Bioware főhadiszállás:
" - Te Joe, xbox-on hogyan fut a játék?"
" - Jól, szerintem ez menni fog. Öt hete már ezt tesztelem, eddig OK."
" - És PC-n?"
" - Még nem jött meg a lesarkazásvédő a monitor DVB-C tuner chipjéhez."
" - He?"
" - (Ehhh...) Jól van, megnézem Radeonnal az első pályát, aztán ha jó, mehet aranyra..."
" - Jól van, csak csináld, mert este hatkor kód freeze.." -
Morden24
nagyúr
válasz
Brutális eb #56 üzenetére
Tehát akinek nV kártyája van, az az EA szerint warezos?
Sunyi zöldek -
Brutális eb
addikt
Estleg ez a probléma nem lehet,hogy a warez miatt van?
Gyorsan kiadták mert tudták,hogy megtörik.És majd jönnek a patchek szép sorban friss exe-vel. -
Healbacsi
őstag
En is es meg tobben ezt hittuk, de kiderult, hogy a very high beallitas dx11 pipa mellett a tenyleges dx11, a high mod az csak a dx10 (max kiegeszitve nehany dx11-es feny/arnyek effektel). Valszeg ezert megy nalad folyamatosan.
Az osszes ismerosomnel akad Nv kartyan, en majd vmikor hetvegen erek odaig, hogy fel is rakjam. -
Nekem ugyan csak egy HD5670-em van, de a demo egyszerűen kettéfagyasztotta a gépet Dx11 módban. Dx9-ben tökéletes.
Vistaboy:
Van benne Dx10? Nekem csak Dx11 és Dx9 van a listában. -
Vistaboy
veterán
Reggel óta tolom már én is a DA2-t, de nekem egyáltalán nem hiányzik a DX11. Kipróbáltam az új driverrel is, és bár érezhetően gyorsabb lett a játék, azért még néha így is akadozik, és ez zavar.
Viszont sokat javít rajta az új driver, az biztos. Addig kb. 20 FPS volt nálam 1920x1200-ban 4xAA és 16xAF mellett DX11 alatt, ezzel viszont már csak néha esett le 30 alá, de akkor érezhetően belassult, így nem is használom a Very High opciót.
Inkább DX10 alatt játszok, mert megmondom őszintén, semmi olyan különbséget nem látok a két mód között, ami rákényszerítene, hogy visszakapcsoljam a DX11-et, szerintem annyival nem szebb.
Hétvégén megírom a tesztet, aki kíváncsi lesz rá, akkor majd elolvashatja.
pzske: Ha kikapcsolod a Very High beállítást, azzal kilövöd a DX11-et is, a High opció az már "csak" DX10. Nem csoda, hogy megjavul.
-
pzske
aktív tag
Sziasztok !
1 I7930+1 gtx 480 tolom Hd texúra pack felrakva egyedül a textúrát vegyétek le very high-ről high-re , akkor teljesen normálisan fut a game. Hiába veszed le a szűrést nekem az nem segített semmit illetve az sem a hd texurákat kikapcsoltam. Ha a texturák very high-en vannak akkor képregény lesz illetve a talaj kilyukad. -
imibogyo
veterán
Én sem értem a dolgot, mondjuk én még csak a demót szedtem le és még kipróbálni sem volt időm, de azért elég fura, hogy egy ekkora címnél ilyen előfordulhat.
Már csak azért imádkozom, hogya a Bethesda az én kis Skyrim-emet nehogy így elrontsa, mert akkor kardomba dőlök.
-
pcsabat
őstag
a játék amúgy is gyatra, egyszer végigvittem volna, de így még annyit sem érdemel... Látszik, hogy egy gyenge átgondolatlan konzol cuccról van szó. Ha legalább kétszer ennyi ideig fejlesztették volna, akkor már majdnem harmada lenne a fejlesztési idő az első részének és ez sztem meg is látszana a programon, így részemről KUKA
-
Silenzio
addikt
Gratulálok nekik. És még engem sokkoltak a hirtelen beakadások egy mezei 8800 GT-vel. Azt hiszem hagyhattam volna DX9 kódúton is, ha már a 11-et úgyis csak részben volna képes megjeleníteni.
-
Healbacsi
őstag
-
keIdor
titán
Képzelem hogy le lett tesztelve a játék.
-
KKaresz45
senior tag
válasz
Healbacsi #35 üzenetére
Igen, de ha ez igaz lenne, akkor patch-csel csőre töltve kellett volna várni a meglejenést. Volt már ilyen más játéknál is, hogy azonnal peccseléssel indult elsőre. De már napok óta kint van a játék és még nincs 100%-os javítás.
az a furcsa, hogy ez a hiba a tesztek során nem esett ki. Mert tesztelnie nem csak az AMD-nek kellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez így van. Én máig nem értem, hogy mi nyeresége van egy fejlesztőnek azon, ha egy GPU-gyártónak jót tesz. És most ezt általánosságban gondolom (nem feltétlenül az eseményekre reflektálva, mert még nincs konkrét infó, hogy ténylegesen mi történt). Nem az ő dolguk eldönteni ezt a háborút.
-
BaLee
addikt
A PC játékok örömei...
-
smkb
őstag
Akkor megtalálták a kiskaput, mivel lehetne megfektetni az NV kártyákat... azt nekem ne mondd, hogy ezt a kiadónál nem tudták pontosann nem nézték, nem futtatták... a kiadót minősíti ez, nem az AMD-t (akit ugye ilyen akcióért nem lehet elítélni, mert neki ez az érdeke, tehát őket okolni tökre felesleges, ugyanígy az NV... ők mindketten teszik ami az ő érdekük), a kiadó adja el a játékot, ő néz a vásárlókkal szembe, nekik nem a két VGA gyártó érdekeit kellene nézni. Sosem az hibás aki a pénzt paripát adja, hanem aki elkurvul.
-
Morden24
nagyúr
válasz
Healbacsi #35 üzenetére
Igazából erre sajnos nincsen statisztikai adatom, de tekintve, hogy jópár szarabb értékelést is bekapott a DA2, el tudom azt is képzelni, hogy tényleg kinyomták, mert ha eltolják, akkor kemény visszamondásokkal számolhatnak.
Viszont ezzel annyi a bajom, hogy a megjelenés már egy relatíve régóta fixált dátum volt, az meg, hogy nem megy az nV karikon dx11-ben, feltételezem nem márciusban tűnt fel egy hétvégén valamelyik unatkozó kódernek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért nehezen hiszem el, hogy pusztán a Radeon erős oldalára alapozva a HD 6850 lazán verhet egy GTX 580-at. Mindenek van határa.
Amit ez a játék használ maxon DX11-ben, az sok felületi tesszelláció és sok post process. (viszonyítottan sok, az eddigi DX11-es címekhez.)(#35) Healbacsi: Igen ... az EA-nél nem ez lenne az első esett.
-
Healbacsi
őstag
"Az egészben egyébként az a szégyen, hogy én Jade Empire, KOTOR, Mass Effect 1, 2 és Dragon Age tulajként nem is értem, hogy a Bioware-t mi sürgette az AMD-n kívül."
Ugy hivjak, hogy Electronic Arts. Azt hiszem ezzel elmondtam mindent
Biztos vagyok benne, hogy kiadoi nyomasra nem csuszhatott a jatek megjelenese, igy a "majd kesobb patcheljuk" modszert valasztottak.
-
smkb
őstag
"Persze, hogy nem véletlen egybeesés, mert értelemszerűen az AMD a saját kártyáira fogja optimalizálni a kódot. De ne legyünk már paranoiásak és ne képzeljük azt, hogy az AMD direkt lassítja a játékot Nvidia kártyák alatt."
Nem kell, hogy direkt lassítsa. Egyszerűen csak masszívan azokat a funkciókat használja ki, amikről tudja, hogy a saját eszköze erős. Pl a textúrázásban a HD6950/70 elég masszív. Elég, ha erőteljesen erre koncentrál. Ennyi. Ugyanezt teszi az NV a saját címeknél valószínűleg azon funkciókra koncentrálva, amikben az ő termékei az erősebbek. Nem kell, hogy direkt lassítsa a másikét, egyszerűen csak nagyon erősen a saját erejére fókuszál, és akkor is azt használja, ha lenne olyan megoldás amivel a konkurensé is jól menne.
-
Morden24
nagyúr
Nos kb. nekem is ez ugrott be egyből...
(#20) Abu85: Én az emberi mulasztást azért zárnám ki, mert egy teljes termékpalettát érint a probléma. Tényleg teljesen lehetetlennek tartom, hogy nem nézték volna meg. Lehet naiv vagyok, de...
A felsorolásodra meg annyit, hogy véleményem szerint az 1-es nem zárja ki a 2-est, sőt.
(#30) ollie: Történt már ilyen, szóval miért ne lehetne ezt feltételezni?
-
Régen 1 hónap alatt pár ember el tudott készíteni egy játékot (15-20 éve). Fejlődnek a játékok, és azzal együtt hatványozottan több idő kell az elkészítésükhöz, és ezzel nincs is semmi baj.
smkb: Majd fog nyilván... azért nem tudom elképzelni, hogy véletlen egybeesés ez, hogy HD6990+Dragon Age 2+AMD írja a DX11 kódot+szarul megy NV-n DX11...
Persze, hogy nem véletlen egybeesés, mert értelemszerűen az AMD a saját kártyáira fogja optimalizálni a kódot. De ne legyünk már paranoiásak és ne képzeljük azt, hogy az AMD direkt lassítja a játékot Nvidia kártyák alatt.
-
smkb
őstag
Majd fog nyilván... azért nem tudom elképzelni, hogy véletlen egybeesés ez, hogy HD6990+Dragon Age 2+AMD írja a DX11 kódot+szarul megy NV-n DX11...
Azt is tudod, hogy program fejlesztőként, elsődelegesen a szabványos már meglévő API-ra írva a kódot azt úgy teszem, hogy az jól fusson minden gyártó JELENLNEGI driverén, és ne DIREKT a játékhoz kelljen optimalizálni közben/utólag egyik vagy másik gyártó driverét, mert anélkül ramaty...
Alapvetően nem a driverek ilyenkor sosem a hunyók, mert azok adottak, ismertek... az alkalmazás programozói azok, akik erősen felelnek ilyenkor azért, ha valami pocsék. Függetlenül az oldaltól.
-
Peterson_
addikt
válasz
HUNNIA1920 #1 üzenetére
-
kpal
nagyúr
Régen nem voltak ilyen hibák miért nem lehet jol elkésziteni egy játékot sokan várják /várták ésez lesz a vége hanyagság
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az biztos, hogy volt a reklámszerződésekben pénz. De az AMD a Deus Ex: Human Revolution-be is milliókat tett, hogy legyen kész 2010-re a HD 6000 megjelenésére, mert ez a játék lett volna a kártyákhoz csomagolva, ahogy a Dirt 2 a HD 5000-hez. Jelenleg úgy áll a dolog, hogy az új Deus Ex 2011 augusztusban érkezik. Ha a fejlesztő és a kiadó nem akarja kiadni, akkor nincs az a cég, aki erre kényszeríti őket. A HD 6990-hez van másik húzócím is. A Total War: Shogun 2 is DX11-es, és március közepén érkezik. Ráadásul AMD szponzorált.
-
ezt én is tudom ... de ez nem vicc?
betas driverrel hát lol amúgy rég láttam ilyet nv nél .. .ez tény... amd nél volt ez inkább hogy patchelik az új drivereket...... úgy néz ki lehet felcserélődnek a szerepe..
Nekem a dragon age 1 nagyon tetszett igy főleg 3-4 k ért már ingyen volt... de demo után eléggé siralmas élményt adott az első rész után
-
smkb
őstag
Az egészben egyébként az a szégyen, hogy én Jade Empire, KOTOR, Mass Effect 1, 2 és Dragon Age tulajként nem is értem, hogy a Bioware-t mi sürgette az AMD-n kívül. Mi van ha nem jelenik, meg most ez a játék és 2 hóapot csúszik a PC verzió? Semmi... csakhogy Abu korábban említette, hogy a HD6990 megjelenése a Dragon Age 2-höz kötve, mint húzócím, ők írták a Dx11-et ugye stb.... Így meg nem nagyon lehetett odázgatni... gondolom kötötte a kiadót meg az AMD-t valami, hogy egy időben kell megjelenniük. Azt nem tudom elképzelni, hogy a Bioware, akinek az eddigi munkái azért elég jó minőségűek voltak, ezt jószívvel így kiadja...
-
KKaresz45
senior tag
De, szerintem a felhasználó az Nvidiát fogja hibáztatni, amikor rájön, hogy az ő Nvidia kártyájával van a gond, és radeonon megy rendesen. Akkor is, ha nincs igaza. Ha nagyon várok egy játékot, kiadok érte pénzt, és a (szintén nem filléres) VGA miatt nem tudok vele jól játszani, akkor tuti az lenne az első reakcióm, hogy nem veszek több Nvidia karit. Presztizsveszteség.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Kizárva azt, hogy emberi mulasztás történt, és nem ellenőrizték a sebességet a GeForce kártyákon (lehetséges csak kicsi az esélye) három eshetőség van (szigorúan szerintem):
1. - Az AMD nagyon későn adta le a kódot, így nem volt idő rá reagálni. Ilyenkor persze felmerül a kérdés, hogy miért került bele a DX11? Az F1 2010 esetében is megoldották a helyzetet. Ott is későn lett meg a DX11-es kód, így egy patch-el rakták bele a játékba. Senki sem sírt, hogy baj van, mert volt idő dolgozni az optimalizáláson. Sőt még a Codemasters lett a hős, hogy milyen szépen figyel a támogatásra.
2. - Az AMD kényszerítette a Bioware-t, hogy ne szóljanak az NV-nek a problémákról. Ez ugye ott lesz kérdéses, hogy az NV a Parallel Nsight miatt támogatási kötelezettségben van, tehát nem lehet előlük semmit sem eltitkolni.
3. - A NV az erőforrásának zömét a Tegra támogatására fordítja, így kevesebb PC-s játékhoz tudnak programozókat küldeni az optimalizálásra. -
smkb
őstag
Ugyanaz van ami pl a SHIFT-nél, ami verseny start esetén HD4xxx es kártyákat (HD4870 et is) úgy megtérdeltette, mintha IGP lenne, míg a GT9600-on is gyönyörűen ment... ugyanaz, mikor az AMD hisztizett hogy a HAWX2 teszt demóját ne használják már a tesztelők, mert az AMD-n ramatyul megy a tesszeláció miatt, mert az NV úgy ír(at)ta meg, hogy a sajátjukon fusson jobban, kihasználva ezt azt. Na most ugyanezt tette az AMD. Ennyi.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD idén legalább egy tucat játékhoz írja még a DX11-et. Ez a Gaming Evolved lényege, hogy elvégzik a kutatást a fejlesztők helyett, és leadnak egy alapot. Na de itt a fejlesztő adja ki a végleges kódot, vagyis van idő dolgozni rajta. Jelenteni a problémát az NV-nek. Nekik nem tűnt fel, hogy nem kerek valami? Az NVIDIA biztosította a Dragon Age 2-höz a debug szoftvereket, tehát aktívan részt kellett venni a fejlesztésben.
Akárhonnan is nézem, a felhasználók nem az NV-t szidják, hanem a Bioware-t. Továbbra sem látom át, hogy mi értelme a fejlesztőnek lejáratni magát egy másik cég kedvéért? -
Morden24
nagyúr
A szoftver megvásárlásával támogatást is vásároltak, vagyis az NV-nek kötelező segíteni
Na ez az a része, ami nekem eddig homály volt.
Így viszont ha lehet, még inkább pislogok, mint hal a szatyorban.Mindegy, összeesküvés-elméletek gyártása helyett kivárom, amíg lesz valami hivatalos álláspont, de rohadtul érdekel, hogy hogyan magyarázzák ezt ki
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nekem is sok dolog átfutott a fejemben. Igazából ami érdekes, hogy senki sem mond semmit. A Bioware csak annyit mondott, hogy tudunk a problémáról és dolgoznak rajta. Ez nyilván teljesen korrekt, de ezt nem vették észre a játék kiadása előtt? Vagy ha észre vették, akkor miért nem szóltak az NV-nek? Eleve, ha már kifizették a méregdrága NVIDIA Parallel Nsight szoftvert, akkor az pont arra van kitalálva, hogy monitorozza a kártyák ideális terhelését. A szoftver megvásárlásával támogatást is vásároltak, vagyis az NV-nek kötelező segíteni, ha gond van.
Az AMD-től kérdeztem, hogy tudnak-e valamit, de jött a sablonválasz, hogy ők csak arra figyelnek, hogy a Radeonon jó legyen, a GeForce sebességéről az NVIDIA-nak kell gondoskodni. Kérdezzem őket.
Az NV meg egyelőre lapít a magas fűben, nem egy mailt küldtem nekik, de azon kívül, hogy rakjam fel a legújabb drivert nulla hozzáfűznivalójuk van.A GDC11-et meg abszolút nem értem. Az NVIDIA pont a Dragon Age 2-őn prezentálja a Parallel Nsight érdemeit, az EA és a Bioware hivatalos partnereként? Ez abszolút érthetetlen.
-
Devid_81
félisten
Dollár száz ezrek, milliók reppennek bele egy ilyen projectbe, és nincs senki aki kiadás előtt fél nappal megnézné egy "átlagos" konfigon, hogy megy-e rendesen?
-
Morden24
nagyúr
Nem tudom, nekem most ez egy kicsit lejáratás-gyanús, de nem mondok semmit, mert nyilván úgy sincs elég háttérismeretem.
Viszont ultra gáz. Pont az ilyenek miatt örülök neki, hogy a PC-s "hácé géming" részemről a múlté. Ezt nem flémnek szánom, csak egyszerűen számomra érthetetlen, hogy lehet ennyire szétzuhant egy ilyen piac...
Mert az még oké, hogy egy-egy driver hibás, meg hasonlók. De hogy egy komplett termékcsaládon nem működőképes egy szoftver, azért nagyon húzós... -
Löncsi
őstag
Nagyon ciki.
Főleg, hogy mennyi marketing volt a DX11-es témában, ez nem túl örvendetes. (igaz nálam jól ment a DX11-es renderben, high-on asszem)
-
Morden24
nagyúr
Jelenleg nincs olyan GeForce, ami képes a játékot DirectX 11-ben futtatni magasabb grafikai beállítások mellett
Én nem látom a fától az erdőt, vagy ez egy relatíve ütős probléma, amiről azt feltételezné az átlagnépség. hogy tán mégiscsak feltűnt a tesztelés folyamán....? Vagy nem?
-
Kelvin
őstag
Én úgy is kezdtem el a játékot, hogy már fent volt a 11.4-es Early Preview driver.
Ati AMD hd5850 + q8300 dx11, very high és az élsimítás, anizotropikus szűrés is maximumon. (1080p). Semmi probléma nem jelentkezett szépen fut, még jobban is mint az előd DA.
Az más dolog, hogy a játék annyira már nem jön be de nem is rossz -
Zoli133
addikt
MIndjárt megy fel a beta driver.
meg is lepődtem reggel hogy elkezdett akadni, miközben éjszaka még hibátlanul futott ugyanazon graf beállítások melett. -
HUNNIA1920
őstag
"A fejlesztők azt javasolják, hogy a felhasználó elsőként kapcsolja ki az élsimítást, a vertikális szinkronizálást és az anizotropikus szűrést. Emellett a legtöbb erőforrást a post process effektek emésztik fel, így számottevő gyorsulást lehet nyerni a depth of field és a screen space ambient occlusion kikapcsolásával. Ha ez sem segít, akkor lejjebb kell venni az általános minőségre vonatkozó beállításokat, illetve vissza kell váltani a DirectX 9-es módba."
Ha ez sem segít, akkor a felhasználók töröljék a merevlemezről a játékot és akkor biztosan nem fog akadni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -60% i5-1135G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Samsung Q80T 55" QLED - 4K 120Hz VRR / FreeSync / HDMI 2.1
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -45% 17,3" Brutál i7-13700H 16/1TB Iris Xe FHD IPS
- Legion Go 8APU1
- Gamer PC kompromisszumokkal, de garanciával RX 7800 XT + Ryzen 5 3600 32Gb-DDR4
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy Note 10+/Samsung Galaxy Note 20/Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! I5 12600KF / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 512GB SSD
- Lenovo V130-15IGM laptop (Pentium Silver N5000/8GB/256GB SSD
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest