Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • olbaidhun

    őstag

    válasz dabadab #60 üzenetére

    Pontosan erről van szó. Százalékokban méregetjük megint a virtuális ceruzát...és konzol esetén beszélgetünk egy célhardver gyengeségeiről, amit a fejlesztők dolga lenne feledtetni. Miért?

    - a konzol [ emlékeim szerint ] első sorban játékra van kitalálva...
    - ebből hoznia kell élettartama derekáig a maximumot [ legalábbis én ezért választom ]
    - mivel céleszköz szebb, jobb, gyorsabb, kényelmesebb mint a pc

    Cyberpunk
    Valóban vannak gyöngyszemek és én is emiatt maradok a jelenlegi generációnál, hiszen van itt még pár cím, ami kimaradt és megéri a rászánt időt...

    (#41) energy4ever
    Nem értek egyet, van gyenge exluzív... a marketinggel nem lehet eladni mindent, erre is van példa.

    (#53) dabadab
    Vissza térve a fő gondolatodra érdemes kivárni, amíg lecsendül a "variálás" és a felhasználó egyértelműen profitálhat [ mondjuk a piacvezető gyártók versenyéből ].

    Szerintem rengeteg a tucattermék és iparrá süllyesztik kedvenc multijaink a játékot. Ez szomorú és már a god of war ascension-ön is érezhető. Régi egységeket újra rajzolnak és dobnak egy kis multit a pár óra alatt végigjátszható tartalomhoz. Azért ez nem volt mindig így.

Új hozzászólás Aktív témák