Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Celeborn

    tag

    válasz maylay #750 üzenetére

    Helló!

    Én azt javaslom, hogy csapj az asztalra. Neked még van esélyed. Ugyanis 3 munkanapon belül mindenféle indok nélkül kérheted a készülék cseréjét, vagy éppen "elállhatsz a vásárlástól", ami azt jelenti, hogy visszakérheted az árát. Ezt törvény írja elő.
    Viszont engem elszomorít amit írtál, mert én már éltem ezzel a lehetőséggel, de sajnos nem a pénzt kértem vissza. Most már bánom nagyon. Egyébként akkor még azt mondták a boltban, hogy tényleg zúg, adtak másikat, ami ugyanúgy zúg. Ezek után mondtam, hogy hagyjuk ezt a francba, inkább kérek másfajta TV-t, de ezúttal már kérik a Panasonic szakvéleményét. Úgyhogy most nekem is ki kell hívnom a szervizeseket, de már előre tudom, hogy semmi esélyem. Úgyhogy buktam. Rohadjanak meg. 230e Ft a k... TV és ezt kapom...
    Szerdán beszéltem telefonon a panasonic-os ügyfélszolgálattal, de ezt már leírtam. Viszont azóta voltam a helyi szerviznél, ahogy javasolták a telefonban, de azután, hogy elmondtam nekik, mi a bajom, szinte felháborodtak azon, hogy én egyáltalán rosszat merek mondani erre a TV-re. Mondtak olyat is, hogy szerintük túl olcsón adják ezt a szuper TV-t. Ezek után írtam az eDigital-nak, hogy akkor lépjenek valamit, mert nekem ez a TV nem kell, cseréljük be másra. Ezt pedig már fentebb leírtam.
    Szóval szar a helyzet. De ha kell, akkor a fogyasztóvédelemhez fordulok. Ezt nem hagyom annyiban. Én sem lottón nyerem a pénzt.

Új hozzászólás Aktív témák