Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ed_007

    aktív tag

    válasz Tikakukac #23 üzenetére

    Teljesen egyetértek.
    Nem notebook, de hardver ;] : tükröt akartunk vásárolni a falra. Megtetszett egy dizájnos spanyol darab, ami számos ívesre vágott darabból van összerakva. Kérdeztem az eladót, ha valamelyik íves tükördarab eltörik, vásárlástól számított menny időn belül tudja pótolni a gyártó?
    A kérdést sem értették; érdeklődtek, hogyan törne el. Hozzávágom a kulcsomat, pakolgaás közben ráfordulok valamivel, nekiugrik a macska - nem tök mindegy?
    A végén kiderült, ha eltörik (akár a vásárlás napján), a gyártó nem tudja a darabokat egyedileg pótolni, venni kellene egy új, egész tükröt.
    Nem csak ezt a tükröt nem vettük meg, úgy általában sem attól a gyártótól, sem abból a boltból nem veszünk a jövőben sem semmit.

    Na ugyanez van a notebook-oknál is, csak egy notebook valamivel komplexebb, mint a tükör, ezért a vásárlók többsége nem is látja át, még a kérdés sem fogalmazódik meg benne, csak a vásárlást követően felsejlik bennük az érzés, hogy átb@szt@k őket, és innentől reszeltek a gyártóknak és a boltnak is - pedig csak nyíltan és érthetően kommunikálni kellene a lényeges dolgokat (persze sok terméket akkor még fontolóra se vennének az érdeklődők, azért hallgatják el a lényegi paramétereket, nyilván).

Új hozzászólás Aktív témák