Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #10 üzenetére

    Attól függ, hogy miképp oldják meg. Ugye a Sony-nak már van olyan hardvere, ami képes a geometry renderingre, és ez elég sok lehetőséget megnyit az AI-jal a felbontás skálázására. A sugárkövetés sem annyira sokat zabáló ám, csak akkor, ha mindenképpen háromszögeket akarsz kilőni a sugarakkal, de ha voxeleket, akkor az már sokkal teljesítménykímélőbb.
    PC-n a 8K és az RT azért drága, mert az API-k közül egyik sem teszi lehetővé a geometry renderinget, illetve a DirectX Raytracing csak hárömszögeket kezel. De nagyon fontos, hogy nem csak ezek a teljesítménypazarló, brute force megoldások vannak a cél elérésére. Lehet ezt ésszel is csinálni, és nem csak a TFLOPS-okba, meg a GB/s-okba kapaszkodni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák