- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mini-ITX
- 3DMark (2013) eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- 3DMark 11 eredmények
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- 3DMark Vantage eredmények
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
gp A PC-s kiadás crossplay és trófea támogatással érkezik hamarosan.
-
Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
ma Újabb EV brand rukkol elő okostelefonnal, ezt a formát viszont már láttuk valahol.
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy miképp oldják meg. Ugye a Sony-nak már van olyan hardvere, ami képes a geometry renderingre, és ez elég sok lehetőséget megnyit az AI-jal a felbontás skálázására. A sugárkövetés sem annyira sokat zabáló ám, csak akkor, ha mindenképpen háromszögeket akarsz kilőni a sugarakkal, de ha voxeleket, akkor az már sokkal teljesítménykímélőbb.
PC-n a 8K és az RT azért drága, mert az API-k közül egyik sem teszi lehetővé a geometry renderinget, illetve a DirectX Raytracing csak hárömszögeket kezel. De nagyon fontos, hogy nem csak ezek a teljesítménypazarló, brute force megoldások vannak a cél elérésére. Lehet ezt ésszel is csinálni, és nem csak a TFLOPS-okba, meg a GB/s-okba kapaszkodni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Chromecast Audio - Új és használt darabok
- Motorola Edge 40 8/256gb - Újszerű, akár beszámítással
- Xiaomi Poco X5 Pro 8/256gb - Újszerű akár beszámítással
- Apple iPhone 12 Pro 128gb Gold - Karcos, kis hiba, akku 85%, Yettel függő, akár beszámítással
- Apple Watch 9 45mm Cellular Silver/Storm Blue M/L - Új, bontatlan, garanciális akár beszámítással