Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    válasz MeszesKPT #74 üzenetére

    Szerintem egyértelműen a Ray-Tracing miatt hozták ezt be, mivel azt nehezen bírják a kártyák a mostanában egyre inkább elterjedt 1440p és 2160p felbontásokon. Gondolták, hogy így RT mellett többé-kevésbé visszanyerik az elveszett teljesítményt, alig vagy egyáltalán nem érzékelhető minőségvesztés mellett. AA eljárásokból van már egy halom, gondolom sok értelme nem lett volna még egy n+1-iknek, azt marketingelni/eladni sokkal nehezebb lett volna.

    Mostmár így néhány hónap távlatából látszik, hogy csodák nincsenek, ez egy kompromisszumos eljárás lett ami sok helyen nem is működik megfelelően. Majd a jövőben kiderül, hogy mennyire lesz támogatott vagy hasznos, egyelőre úgy tűnik, hogy ki lehet váltani a DLSS-t egyéb beállítások finomhangolásával. Aki viszont nem akarja bújni és tesztelgetni a különböző beállításokat, annak jó lehet a DLSS "egy kattintásos" megoldása, már ha az adott játékban jól meg van csinálva.

Új hozzászólás Aktív témák