Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raysen623 #36 üzenetére

    Amivel ugyanott vannak, mint a PhysX-szel. Ha visszamondja a Microsoft a supportot, akkor mehetnek keresni egy újabb megoldást. Nem véletlenül írtak sajátot a Warframe-hez.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Raysen623 #36 üzenetére

    Az nem oldana meg semmit. Havok ugyanolyan CPU-s fizikai motor mint a többi X tucat a piacon.NV zárt PhysX rendszerének a lényege hogy az effektek döntő többségét GPU-számolja és nem CPU.Véleményem szerint ezért nem fejlődött semmit az elmúlt 8 évbe a játékok fizikája,egyszerűen a CPU-ból ennyit lehet kihozni.Pár százaléknyi generáció váltást elviszi a szebb leképzők többlet rajzolási parancsai.
    Meg ugye a többszálusitástast se olyan egyszerű megoldani számottevő Overhead nélkül.Mafia 2 8 éves játék, azóta se láttunk ,,hagyományos,,(CPU-s) fizikai motorral megáldott játékba olyan particle és törmelék fizikát.
    Múltkor 2 méterről rálőttem a gengszterekkel megpakolt autóra, sikerült első golyóval a tankját eltalálnom, repkedtek mindenfelé az autó darabjai.Állati volt(GTA 5-be egy kocsirobbanás sehol nincs ehhez képest)
    Ez egyben azt is bizonyítja hogy mai jóval erősebb GPU-k relativ könnyedén megbirkóznának vele,szóval nem enné meg a gépeket vacsorára.Mégis a fejlesztők inkább a Raytracingbe látják a fantáziát, holott lótúrót nem ad a játék élményhez, és 4 Titan V kártyát simán bekajál....Sajnos úrrá lett a mérnöki szemlélet, mai fejlesztők nem játszanak játékaikkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák