- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Steam Deck
- 3D nyomtatás
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Sugárhajtómű ihlette a Zalman CPU-hűtőjét, de nem az üzemzaj tekintetében
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
őstag
válasz
cheatergs #54 üzenetére
Pedig a tessallation pont egy olyan feature ami brutálul feldobja a látványt, még jobban mint ez a réjtrészing, a Heaven benchmarkban durván látványos a tessallation ha be van kapcsolva, de a fejlesztők mégse használják, pedig nincs akkora teljesítmény vesztés sem miatta mint a raytracing-nél...
-
GreatL
őstag
800 Ft volt a 450 ezres kártya mellé, tkp. teszek rá. Csak a BFV nekiállt vacakolni és ezzel teszteltem ki a kártyát. Működik úgy néz ki.
-
Depression
veterán
Aki már megvette a kártyát 1 játék miatt, az per pillanat egy fejős tehén. Mivel van kőkemény 2-3 kártya, ami tudja ezt futtatni, és az egyik büszkébb, mint a másik, hogy 1 ponttal többet kap ugyanazon kártyával, addig bármennyit elkérhetnek érte. A másik véglet meg az, aki sokkal kevesebbet költött egy új karira, és megakarja mutatni, hogy alig van lemaradva.
-
K0vasz
aktív tag
egyrészt vicc, hogy egy 2 perces techdemóért elkérnek 30 dodót, dehát mindenki arra szórja a pénzét, amire akarja
másrészt továbbra se érzem, hogy ez most akkora "wow" lenne, mert bár trükközve, de ilyen grafikát a hagyományos technikával is össze tudtak hozni (az a része meg nem izgat különösebben, hogy RT-vel könnyebb dolga van a fejlesztőknek)
mindegy, csinálják csak, de én az RT mint újdonság felárát biztos nem fogom megfizetni... majd ha alap lesz az RT gyorsítás, majd akkor beszállok, úgysem a krómos tükröződéseken múlik, hogy jó-e a játék vagy sem
-
ricsi99
addikt
Hm... az olyan feature egyenlőre mint a "Tessellation" , ha jól emléxem elsőre Amd feature volt ,szép is jó is csak kb nem használják sehol
-
válasz
GodGamer5 #46 üzenetére
ez VFX ( film ) és CAD felhasználási terület, workload, ami egy külön kategóriát képvisel , Általában render farmok, professzionális GPU-k ( quadro, Pro duo) . nem feltétlenül WIn 10 és Dx 12 alatt. ilyen van nvidiának is ,de az is egy külön történet egy játék valós , fix 60 vagy több FPS hez+ Win 10 és Dx12 höz való alkalmaztatása.
-
-
BiP
nagyúr
"az igazán folyamatos sebességhez "
És külön nincs megemlítve a cikkben, de 1440p- n fut a teszt.
És ez a felbontás a battlefieldben is a játszhatóság határa rtx mellett.
Főleg, hogy ez nem egy játék, hanem benchmark, az a dolga, hogy izzassza a hardvert.Emlékszem, anno, amikor kijött a 3dmark 11, a tengeralattjárós jelenetben nekem kevesebb, mint 5fps volt. Az akkori csúcskártyák is szenvedtek.
De mondhatnám bármelyik 3dmarkot. -
DooMbo
tag
Azt mondja "legalább 2080 Ti szükséges"
-
cinemazealot
addikt
és (#24) ribizly
Nézzétek meg jobban. A repülő robot már rég elszáll előtte, amikor még mindig fényben van a (neki) jobb lába, a combok árnyalása is egyértelműen arra enged következtetni, hogy a fény oldalról éri, nem szemből. De ha nem is az ajtófélfából, hanem a a gép belsejéből világítaná meg valami, amikor kilép a létra tetejére, a (neki) bal lábának akkor is árnyékot kellett volna vetnie rá.
-
az csak gyorsítja az eljárást, mert az erőforrásigénye hatalmas, de nem feltétele neki. Egyszerűen még nincs AMD/ Intel/ vagy Nvidia non RT eljárás erre hitelesítve WIn alatt ennyi a probléma. Ugyan úgy nem megy Pascalon sem, mert mi értelme lenne 5 FPS sel bámulni a 3D mark demot egy 1080 TI kártyán
Én elképzelhetőnek tartom , hogy a multi GPU megoldások hamarosan ez irányba fognak eltolódni vagy írta feljebb valaki hogy lesz egy külön VGA független ( bár nvidiát ismerve függő lenne) RT gyorsító. Ez lenne a legjobb megoldás. -
GodGamer5
addikt
Elég steril az egész, a mozgást direkt ki is spórolták a modelleknél, gondolom a gépigény miatt. Az meg külön vicc, hogy fizetni kell egy szaros bencsmárkért.
Ja és nem arról volt szó, hogy mivel az Rtx a Microsoft szabványa, ezért mindenen elfut? Erre kiderül, hogy csak Rtx kártyák futtathatják. -
de lehet, Volta már tudja futtatni RT mag nélkül. Az RT mag csak egy gyorsító terület az ütközésekre kijelölt objektumok/ pixelek szűrésére.Dx12 egy szabványos eljárást követel meg RT re így hamarosan ez egy általános ficsőr lesz minden kártyán, csak amelyikben van erre dedikált hardver élvezhetőbb sebességgel fogja tudni futtatni. na és persze megfelelő sávszél.
-
atok666
őstag
Azt a 26fpst milyen felbontason hozza a 2080? Csak mert anelkul nem mond semmit ez a szam.
Atok
-
ribizly
veterán
válasz
cinemazealot #13 üzenetére
Valószínűleg szemből van valami fényforrás, ami miatt nincs alul látható (vagy csak halvány) árnyéka. Egyébként nekem az a bajom, hogy ez nem megy más kártyákon. Miért nem lehet RTX nélkül ezeket futtatni? Max lassú lenne...
-
Depression
veterán
A 3dmarknál eddig mindig elfogott az érzés, hogy ilyen jó volna ilyen játékkal játszani.
Ez sajnos pont nem ilyen lett, teljesen ötlettelen. -
ricsi99
addikt
Hm.... ez a teszt csak a legújabb windows alatt fut.... + 2 -3 tipuson.... + fizetős... siker termék lesz.
-
M107
addikt
válasz
cinemazealot #13 üzenetére
Megnézve a videót meg van a ray-tracing új neve Csilli - Villi
Ezért fizetni egy 2080 TI VGA-ért több százezret.
Valahogy egyre jobban tudatosul bennem hogy semmilyen előre ugrás nincs a grafikában, kivéve ez a mindent beterítő csili vili fényáradatot ami még a VGA kártyát is úgy leterheli hogy öröm nézni. -
Caboose
tag
válasz
cinemazealot #13 üzenetére
Nyilván azért nem látszik a bal láb árnyéka a jobb lábon, mert a jobb lábat telibe világítja a kis repülő robot. Pont, hogy jól működik az RT, ugyanis ezt eddig nem nagyon lehetett megvalósítani.
-
Cathulhu
addikt
Szvsz mar most lehetne elvezheto sebesseg, mert eleg modularis koncepcio ahhoz, hogy most is lehessen 3x-4x annyi RT reszegyseg egy GPUban. De addig nem lehet RT jatekot csinalni, amig a legutolso kaphato GPU nem kepes RT-re, addig meg nem 2 generacio fog eltelni. Raadasul az atmeneti idoszakban kelleni fog a jelenlegi rendszer tamogatasa is, mivel nem lehet majd olyan kartyat eladni, ami RT-ben jo, de a jatekok nem futnak jol rajta. Miota van DX12/vulkan? Es hany olyan jatek van, ami csak DX12 vagy Vulkan? Pedig ott meg a hardver is ugyanaz, "csak" a motort kellene ujrairni. Ugyanez az RT-nek sokkal nehezebb lesz, mert kvazi ket kulon GPU-t kell majd egybe tokozni. Lehet jobb megkozelites lett volna kulon RT gyorsitot kesziteni, mint a physX eseteben.
-
Televan74
nagyúr
válasz
cinemazealot #13 üzenetére
Az árnyék meglátta a Ray Tracinget és visszabújt a barlangjába.
-
cinemazealot
addikt
Ray tracing demonstrációhoz képest, szerintem elég durva baki, hogy pont az élő főszereplő árnyékait nem tudták normálisan megjeleníteni, ráadásul pont akkor, amikor először feltűnik a színen:
Ahogy odaér a hajó ajtajához, egy oldalsó lámpa megvilágítja a testét. Furcsa mód a (neki) jobb combja folyamatosan oldalfényben van, amire a (neki) bal combja soha nem vet árnyékot, holott az oldalfény miatt kéne.
A színezett szórt fények tényleg mutatósak, persze kérdés, hogy mennyire mesterségesen fényelt jelenetekről beszélünk. De ez tényleg még csak egy első fecske.
-
rii
nagyúr
szerintem a sugárkövetésnek az értelme az első mp-ekben már látszik ....
amikor a fehér fény piros területre vetül, akkor a piros területről szétszóródóott fény másképp ( pirosas árnyalattal ) borítja be a teret .....
-
Meteorhead
aktív tag
Ha látok gépet ami támogatja majd megnézem.
Szerintem a DX RT-nek jelen formájában sokkal több haszna lenne AI terén. Tök jó lenne, ha egy FPS-ben az őrök nem valami béna heurisztika alapján vennének észre, hanem sugárvetve lenne a levelek között. Ugyanez egy Thief-szerű lopakodós játékkal. Megnézni hogy az engem eltaláló sugarak színe mennyiben különbözik a környék vagy az engem takaró sugarak színétől. Ezzel a "sötétben vagyok, tehát nem látnak" és a "terepszínű/neon-sárga ruhában rejtőzöm a bokorban" esetek is le lennének kezelve. Az is, ha a felszerelések pont becsillan és azt veszik észre. Erre ÁLLAT lenne DX RT jelen formájában is.
-
Taranti
senior tag
"sugárkövetéssel megoldott visszatükröződés és árnyék" - hát inkább megáldott. De látom több hozzászóló sincs elragadtatva.
Megérne egy elemző cikket itt a PH!-n, hogy meddig éri meg a polygon meg egyéb részletesség csökkentés a raytracing oltárán, illetve hogy lesz-e egyáltalán átmenet a kétféle leképezés között. Utóbbi alatt azt értem, hogy majd egy adott VGA mindkét módot egyformán jó sebességgel tudja, és az adott játéktól függ a megjelenítés. Ugyanis ez nekem így elsőre nagyon drága mulatságnak tűnik.
-
Duddi
aktív tag
Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a vége. A jövő az ilyen megoldásoké és a teljesen követet jeleneteké.
De ezzel nem aratott akkora sikert az Nvidia mint annak idején a programmable shading 2003 környékén.+ Annak aki zsákutcának látja a dolgot csak annyit mondanék hogy a Crysis 1 óta eltelt időben a grafika fela annyit sem lépett előre mint előtte. A raszter / shader eljárás a lehetőségei végére ért.
-
M107
addikt
"
Az UL Benchmarks mérése alapján egy GeForce RTX 2080 átlagosan 26 képkocka/másodpercet tud kipréselni magából, tehát az igazán folyamatos sebességhez legalább GeForce RTX 2080 Ti szükséges."
Várjunk még vele majd ha megvan a FIX 60 FPS, akkor talán beszélhetünk róla.
Ez úgy is egy tech demó, nem a valós felhasználást tükrözi, mert abban igaz lehet, hogy leterheli az adott hardver mert úgy van megírva ami szép is jó is, de ha így futnának a játékok igen csak bajban lennének a VGA gyártók.
UI:
Láttam futás közben egy 2070-es RTX kártyát, főnökömnél, ( Gyors Hardverrel ) - Millió fölötti gép (megteheti mert olyan állása van) szépnek szép, de ennyi Nekem semmi + nem jelentett.
Csak annyit hogy lenn maradt az állam és majd beka---tam a gyönyörűségtől.
Ha még annyira érdekelne a pc-s game mint amennyire már nem, nekem elég lenne most egy Vidia 6GB 1060, vagy egy RX 580 8 GB
Full HD 60 Fps közeli értékek majdnem minden játékban.
-
MSI.Navi
tag
Túlságosan sok erőforrást zabál és kevés látható effekttel, talán akkor fogja megérni ha a kártyák többszörösen erősebek lesznek.
-
Duddi
aktív tag
Annyiban igazat adok a sugárkövetésnek hogy ha az úgy működne ahogy annak kell (értsd az egész jelenet raytacing vagy path tracing el lenne előállítva) akkor rengeteg munkaórát lehetne vele megspórolni a játékfejlesztőknek. Mert a jelenlegi raszter eljárás során hogy élethű legyen rengeteg shader és post process réteget kell behangolni hogy így nézzen ki. Viszont a jelenlegi RTX megoldás is pont olyan munkaigényes és csak árnyékot és tükröződést tud. minden más raszter.
Messze vagyunk még a teljesen sugárkövetett jelenetektől. Viszont váltani sem lehet túl erősen mert ha a kártya vinné is a sugárkövetést de nincs benne raszter motor akkor semmi raszter alapú játék vagy megjelenítő nem fut rajta, vagy csak nyögve nyelősen.
-
Tyrel
őstag
Szerintem a jobb/modernebb grafikus motorok évek óta képesek mindarra amit ebben a tesztben láthathunk, speciális utasítások és külön hardver nélkül... Persze lehet hogy más úton érik el ezt, de ez a felhasználói élményen nem változtat.
Azt az nVidia bullshitet, hogy RTX nélkül nem tükröződhetnek olyan felületek amik nincsenek kirajzolva a képen (értsd. hogy kizárólag screen space reflections létezik) is számtalan játék megcáfolta már az állítás megszületése előtt évekkel is... pl. működő tükrök, vagy helyesen tükröződő vízfelszín, a környezetet visszatükröző, fényes autók, stb... ilyen megoldások sok játékban voltak már...
-
Z_A_P
addikt
Kar ezt eroltetni... olyan 3D tv erzese van az embernek...
-
Duddi
aktív tag
"vagyis képminőségre vonatkozó összehasonlítást nem szabad végezni, ugyanis raszterizálással is elég jó visszatükröződést lehet kreálni, de a Port Royal teszt tervezésekor ez egyáltalán nem volt szempont."
Hmm erről lehet Jensen Huang-nak nem szóltak. Mert a keynote juk alatt direkt kiemelte a képminőség beli különbséget.
02:10 környékén
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Steam Deck
- Autós topik
- EA Sports WRC '23
- 3D nyomtatás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- ASUS RTX 3070 8GB GDDR6 ROG STRIX Eladó!
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- PNY RTX 5080 16GB GDDR7 Overclocked Triple Fan - Új, 3 év garancia - Eladó!
- !FELVÁSÁRLÁS! RTX 4090 KORREKT ÁRON AZONNAL
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest