Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duddi

    aktív tag

    válasz Tyrel #3 üzenetére

    Annyiban igazat adok a sugárkövetésnek hogy ha az úgy működne ahogy annak kell (értsd az egész jelenet raytacing vagy path tracing el lenne előállítva) akkor rengeteg munkaórát lehetne vele megspórolni a játékfejlesztőknek. Mert a jelenlegi raszter eljárás során hogy élethű legyen rengeteg shader és post process réteget kell behangolni hogy így nézzen ki. Viszont a jelenlegi RTX megoldás is pont olyan munkaigényes és csak árnyékot és tükröződést tud. minden más raszter.

    Messze vagyunk még a teljesen sugárkövetett jelenetektől. Viszont váltani sem lehet túl erősen mert ha a kártya vinné is a sugárkövetést de nincs benne raszter motor akkor semmi raszter alapú játék vagy megjelenítő nem fut rajta, vagy csak nyögve nyelősen.

Új hozzászólás Aktív témák