- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen processzort vegyek?
- CES 2025: társnak tervezett robotokat prezentált a Realbotix
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Most azzal tényleg nem tudok mit tenni, hogy a megjelent 8 explicit API-s játékból 5-ben az NV kénytelen tiltani ezt a fícsőrt, míg 3-ban hibahatár szintű gyorsulást biztosít nekik (1-2%). Ezek azért történnek, mert a 8 explicit API-s játék GCN-re kialakított async compute-ot alkalmaz. De ha mondjuk olyat alkalmaznának, mint a 3DMark, akkor érne valamit (5-6%) az NV-nek is. Itt tisztán a játékfejlesztőknél pattog a labda.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Te szakítasz ki szavakat és mondatrészeket a kontextusukból, nem mi mondjuk, hogy tedd meg. Próbáld meg ezt elkerülni és akkor érteni fogod a hírt.
(#12) RyanGiggs: Igen a Vulkan API-t az összes, és igen ugyanúgy. A DX12-re a táblázatos szemléltetés a legjobb. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.