Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #5 üzenetére

    Lemértem. A StarSwarm minimal beállítással 30k batchet ad át frame-enként stratégiai módban. Ez 15-szöröse a DX tűréshatárának. A bemutatón azért fut 2-3 fps-sel, mert aktív effektekkel a batch count 200k, ami már százszor hatékonyabb feldolgozást igényel, mint amire a Microsoft a DX API-t tervezte. Nekem olyan 1-2 fps ez a mód és szimplán az extrákat kikapcsolva 10 fps-re nőtt max. A Mantle az extrákkal sem ment 30 fps alá.
    De mondom ez egy engine teszt. A végleges játékokban még lesznek olyan minőségbeállítások, mint az modellek/"űrhajók" cseréje szimpla téglatestre. Nagyjából 10k/frame-ig le fogják vinni a batch countot. Az igen nagy csatákat megjelenítő skirmish módokat pedig egyszerűen nem engedik futni Mantle nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák