- Fujifilm X
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Milyen videókártyát?
- E-book olvasók
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi belépő szinten
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz
Dyingsoul #58 üzenetére
Pedig Loha egyértelműen, logikusan leírta a megoldást, abu meg csak ködösített. Nem kell hinni nekik, utána kell olvasni...
Egy kis ösztönző: https://www.youtube.com/watch?v=uwGDg_SegDg -
Jack@l
veterán
válasz
egyedülülő #52 üzenetére
Még mindig nem érted hogy mi a baj azzal ha akarva vagy akaratlanul félre vagy tájékoztatva?
Én ezeket kiszúrom általában elég hamar, de a nagy átlagnak erről fogalma sincs.
Elsősorban a megbecsülés és a szeretet hajt, ami ezen a fórumon körbevesz -
Jack@l
veterán
válasz
egyedülülő #49 üzenetére
Jobb kérdés lenne hogy mitől, de gyanítom neked fogalmad sincs még mindig róla.
-
Jack@l
veterán
Jaa, ennyi hogy nagyobb képet számol és utánaforgatja/levágja?
Értem már, ez így a lagon nem sokat segít mert plussz munka, de a végeredmény közelebb lesz az éppen addigra kialakult elforduláshoz.
Thx.
UI: ehhez se kell semmi low level varázslat, a render végén egy post processing azt jóvan. Nem sok meló maga az arrébb tologatás pár pixellel. -
Jack@l
veterán
Ja, arra hbm2-re, amit a csúcskategóriába belerak, a többit meg olcsón elszórja gddr5x-el.
A lényeg hogy majd ha lesznek erről teszteredmények és ha kijön hogy jócskán kissebb lag van amd-n mint nvidián, akkor lesz majd alapja a nagy belengetésnek. Addig ugyanolyan mese, mint a DX12-ben sokkal jobb az amd és előtte sok más dolog.
Tudom csak addig kell trtani a hype-ot, amíg az ember megveszi a kártyát reménykedve, ha utána pofára esik az már kit érdekel. -
Jack@l
veterán
-
Jack@l
veterán
Minden játék úgy működik, hogy a képkocka számítás előtt lekérdez egy pozíciót. Már vagy 25 éve...
Amikor kiadtad hogy draw, onnantól kezdve nem lehet változtatni rajta büntetlenül. (se low levelben, se vr apiban és egyetlen shader futószalagos megjelenítésben sem, előtte eddig is lehetett)
Mivel mindent a kamera pozícióból számolnak egy képnél, olyan mintha azt mondanád, hogy süti sütésnél neked nem kell tojás(vagy csak 1), a többit majd a végén ráütöd, ha kisült a süti.Vagy ha megmondod konkrétan a futószalagon mi az a pont és a képalkoztásnak nagyjából mennyi százalékán spórolható meg a lag, hinni fogok neked. (csak hogy legyen valami konkrét állításod is amit utána bárki hozzáértő szétcincálhat )
-
Jack@l
veterán
Akkor a fényképezővel se torzul a kép, ha menet közben berántom? Jó lenne ehhez az alapokkal tisztában lenni. A low level nem fog változtatni a kép kiszámolásán, se azon hogy 1 fix fejpozícióbol számolnak mindent...
Vagy neked az is jó, hogy az objektum csúcspontjai X helyen vannak, de az árnyékát vagy a textúráinak a megvilágítását már másik pontból számolja? -
Jack@l
veterán
Már hogyne csökkenthetné? Ugyanaz a beviteli eszköz...
A gond nem csak a kivbágással van, hanem eleve a képalkotással. Szóval találd ki hogy torz lesz a képe ilyenkor a rendernek, vagy gyaklorlatilag alig tudnak időt nyerni a későbbi kiolvasással.
Mint mikor valaki rángatja a kamerát fényképezés közben, csak itt máshogy fog lecsapódni az elmozdulás. (mondjuk vertex shader közben, vagy tükröződésnél, árnyékoknál nem is abból a nézőpontból számol amiből a háromszögeket) -
Jack@l
veterán
Minek kell a jelenet számolásához a fejpozíció?
Ha meg a képalkotáshoz kell, mi lesz abból ha a modell háromszögeit, egy nézöpontból számolja, a vágását shadinget és tükröződéseket meg másikból? (hgyengébbek kedvéért arrébb rángatod a kamerát miközben már levágtad a képből kilógó háromszögeket)Utolsó ultimate kérdés: ha ez ennyira nagyszerű találmány, és állítólag nagyon nagyon sok lagot megspórol, mért nem használták már eddig is egeres bevitelnél gyors fps-ekben?
-
Jack@l
veterán
Bullshit:
"Ennek a koncepciónak az előnye, hogy az úgynevezett "motion-to-photon" késleltetés durván a felére csökkenthető, mivel a képkocka számításához felhasznált fejpozíció nem a jelenet kalkulációjának megkezdésekor született meg, hanem pont a jelenetszámítás befejezésekor."Hogy a csába számolhatna jelenetet valami kamera nélkül? Vagy te is csinálsz egy fényképet és a végén a jó irányba forgatod a fényképezőt?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Az AMD és az NVIDIA helyenként eltérő funkcionalítást kínál a saját zárt csomagon belül, de ezt a gyártóknak nem kell feltüntetniük.
- Fujifilm X
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Fűnyíró topik
- Máris befutott a hibajavításoktól duzzadó GeForce driver gyorsjavítása
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bambano: Bambanő háza tája
- A kameraszenzor és az aksi is nőtt a Nubia Z70S Ultrában
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Cisco Catalyst C1000-48T-4G-L 48xRJ45 4xSFP switch, CISCO refurbished
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Apple iPhone 14 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12500 16GB DDR4 512GB SSD RTX ROG 2080 8GB Rampage SHIVA Seasonic 550W
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest