- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen egeret válasszak?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Bullshit:
"Ennek a koncepciónak az előnye, hogy az úgynevezett "motion-to-photon" késleltetés durván a felére csökkenthető, mivel a képkocka számításához felhasznált fejpozíció nem a jelenet kalkulációjának megkezdésekor született meg, hanem pont a jelenetszámítás befejezésekor."Hogy a csába számolhatna jelenetet valami kamera nélkül? Vagy te is csinálsz egy fényképet és a végén a jó irányba forgatod a fényképezőt?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Minek kell a jelenet számolásához a fejpozíció?
Ha meg a képalkotáshoz kell, mi lesz abból ha a modell háromszögeit, egy nézöpontból számolja, a vágását shadinget és tükröződéseket meg másikból? (hgyengébbek kedvéért arrébb rángatod a kamerát miközben már levágtad a képből kilógó háromszögeket)Utolsó ultimate kérdés: ha ez ennyira nagyszerű találmány, és állítólag nagyon nagyon sok lagot megspórol, mért nem használták már eddig is egeres bevitelnél gyors fps-ekben?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Már hogyne csökkenthetné? Ugyanaz a beviteli eszköz...
A gond nem csak a kivbágással van, hanem eleve a képalkotással. Szóval találd ki hogy torz lesz a képe ilyenkor a rendernek, vagy gyaklorlatilag alig tudnak időt nyerni a későbbi kiolvasással.
Mint mikor valaki rángatja a kamerát fényképezés közben, csak itt máshogy fog lecsapódni az elmozdulás. (mondjuk vertex shader közben, vagy tükröződésnél, árnyékoknál nem is abból a nézőpontból számol amiből a háromszögeket)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Akkor a fényképezővel se torzul a kép, ha menet közben berántom? Jó lenne ehhez az alapokkal tisztában lenni. A low level nem fog változtatni a kép kiszámolásán, se azon hogy 1 fix fejpozícióbol számolnak mindent...
Vagy neked az is jó, hogy az objektum csúcspontjai X helyen vannak, de az árnyékát vagy a textúráinak a megvilágítását már másik pontból számolja?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Minden játék úgy működik, hogy a képkocka számítás előtt lekérdez egy pozíciót. Már vagy 25 éve...
Amikor kiadtad hogy draw, onnantól kezdve nem lehet változtatni rajta büntetlenül. (se low levelben, se vr apiban és egyetlen shader futószalagos megjelenítésben sem, előtte eddig is lehetett)
Mivel mindent a kamera pozícióból számolnak egy képnél, olyan mintha azt mondanád, hogy süti sütésnél neked nem kell tojás(vagy csak 1), a többit majd a végén ráütöd, ha kisült a süti.Vagy ha megmondod konkrétan a futószalagon mi az a pont és a képalkoztásnak nagyjából mennyi százalékán spórolható meg a lag, hinni fogok neked. (csak hogy legyen valami konkrét állításod is amit utána bárki hozzáértő szétcincálhat )
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Jobban örülnék ha tisztában lennél az alapokkal és értenéd az aggályaim...
Eddig is meg lehetet tenni, hogy közvetlen kirajzolás (a sokat emlegetett draw call) előtt még egyszer lekérdezed a legfrissebb pozíciót, de ezután se változtathatod meg már kirajzolás közben.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Aztán nehogy majd a mérések mást mutassanak jó szokás szerint...
HBM is hogy be lett harangozva, aztán lett ám pukk[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Ja, arra hbm2-re, amit a csúcskategóriába belerak, a többit meg olcsón elszórja gddr5x-el.
A lényeg hogy majd ha lesznek erről teszteredmények és ha kijön hogy jócskán kissebb lag van amd-n mint nvidián, akkor lesz majd alapja a nagy belengetésnek. Addig ugyanolyan mese, mint a DX12-ben sokkal jobb az amd és előtte sok más dolog.
Tudom csak addig kell trtani a hype-ot, amíg az ember megveszi a kártyát reménykedve, ha utána pofára esik az már kit érdekel.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Jaa, ennyi hogy nagyobb képet számol és utánaforgatja/levágja?
Értem már, ez így a lagon nem sokat segít mert plussz munka, de a végeredmény közelebb lesz az éppen addigra kialakult elforduláshoz.
Thx.
UI: ehhez se kell semmi low level varázslat, a render végén egy post processing azt jóvan. Nem sok meló maga az arrébb tologatás pár pixellel.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz egyedülülő #49 üzenetére
Jobb kérdés lenne hogy mitől, de gyanítom neked fogalmad sincs még mindig róla.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz egyedülülő #52 üzenetére
Még mindig nem érted hogy mi a baj azzal ha akarva vagy akaratlanul félre vagy tájékoztatva?
Én ezeket kiszúrom általában elég hamar, de a nagy átlagnak erről fogalma sincs.
Elsősorban a megbecsülés és a szeretet hajt, ami ezen a fórumon körbevesz[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Dyingsoul #58 üzenetére
Pedig Loha egyértelműen, logikusan leírta a megoldást, abu meg csak ködösített. Nem kell hinni nekik, utána kell olvasni...
Egy kis ösztönző: https://www.youtube.com/watch?v=uwGDg_SegDg[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmgyűjtés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- DIGI Mobil
- Autós topik
- OTP Bank topic
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...