Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #34 üzenetére

    Ma úgy működnek a játékok, hogy a kamera pozíciója a jelenetszámítás előtt már ismert. Ez kerül bele a jelenetbe, és ezzel történik a képkocka számítása. Amit Carmack és Abrash elgondolt az az, hogy ez a pozíció nem jó a VR-re, mert ennél még a képszámítás megkezdése előtt lesz sokkal frissebb, amire ki lehetne cserélni a kamerát. Viszont egyetlen szabványos API sem engedi meg, hogy ezt megtedd. Ezért adott le az Oculus egy módosítást még 2014-ben, hogy 2017-re az MS és a Khronos lehetőség szerint elfogadja, és akkor tényleg lesznek szabványos VR API-k a piacon. A mai szabványok tervezésénél a VR-t nem vették figyelembe.

    Szerk.: Ha nem akarod megérteni, akkor nem próbálom elmagyarázni. Nekem olyan mindegy, hogy elfogadod-e a tényeket vagy sem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák