Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #28 üzenetére

    Az egér, a billentyűzet, a gamepad, a VR szemcsi nem ugyanaz. Az LDL csak a szemcsire vonatkozik. A irányítást végző eszközökre nincs hatása, mert a jelenetet azzal már leszámolták.

    Semmi gond nincs vele. A gyakorlatban 100%-os tökéletességgel működik. Ezt várta tőle Carmack és Abrash is, de nekik nem volt grafikus API-juk a koncepciójukat a gyakorlatba önteni. Viszont az MS és a Khronos 2017-re elvileg megoldja. Addig csak az AMD-nél lesz rendkívül alacsony késleltetés.

    Semmiféle torzulás nem lehetséges, mert szimpla kameraadatot kapsz, méghozzá ugyanolyat, amilyen számolnál, csak LDL-lel ez ps ms-mal frissebb.

    (#29) kikikirly: A nem függ tőle az pont azt jelenti, hogy se nem gyorsul, se nem lassul. Egyszerűen ez egy program oldali probléma, és az Oculus SDK szempontjából csak annyiban érdekes, hogy a fejlesztők jól oldják meg.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák