Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #26 üzenetére

    Már hogyne csökkenthetné? Ugyanaz a beviteli eszköz...

    A gond nem csak a kivbágással van, hanem eleve a képalkotással. Szóval találd ki hogy torz lesz a képe ilyenkor a rendernek, vagy gyaklorlatilag alig tudnak időt nyerni a későbbi kiolvasással.
    Mint mikor valaki rángatja a kamerát fényképezés közben, csak itt máshogy fog lecsapódni az elmozdulás. (mondjuk vertex shader közben, vagy tükröződésnél, árnyékoknál nem is abból a nézőpontból számol amiből a háromszögeket)

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák