Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #33 üzenetére

    Minden játék úgy működik, hogy a képkocka számítás előtt lekérdez egy pozíciót. Már vagy 25 éve...
    Amikor kiadtad hogy draw, onnantól kezdve nem lehet változtatni rajta büntetlenül. (se low levelben, se vr apiban és egyetlen shader futószalagos megjelenítésben sem, előtte eddig is lehetett)
    Mivel mindent a kamera pozícióból számolnak egy képnél, olyan mintha azt mondanád, hogy süti sütésnél neked nem kell tojás(vagy csak 1), a többit majd a végén ráütöd, ha kisült a süti.

    Vagy ha megmondod konkrétan a futószalagon mi az a pont és a képalkoztásnak nagyjából mennyi százalékán spórolható meg a lag, hinni fogok neked. (csak hogy legyen valami konkrét állításod is amit utána bárki hozzáértő szétcincálhat )

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák