Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Razuel

    aktív tag

    válasz proci985 #43 üzenetére

    Nem mondtam, hogy van értelme a bizonyításoknak, én sem tudom már őket.. Csak azt mondtam, hogy ha már az egyenleteken, meg a háromszög ilyen olyan vonalának számításán kapja a képeket, akkor egyetemen már az első félévben elvérezne.. :D

    Viszont a középiskolás egyenes egyenlete, vektorok, meg geometria azért hasznos tud lenni már az alapszintű grafikában is.. Ezért kéne jobban rámenni a matekra, nem pedig az informatika történelmére.. Vagy pedig a 10-15 éves oktatási tantervet frissíteni és a jelen kor vívmányairól tanítani. Bár szerintem a mai informatika tanárok 90%-án kifognak, ha el kéne magyarázni, hogy mi az az SSD, LCD (hát.. őő.. az a lapos monitor.. :D) stb.. A floppy felépítését bezzeg kenik vágják, csak nem értem minek azt tanítani, ha már úgyse fog senki se olyat használni..

    Értelem szerűen a fentieket egy informatika szakos gimnáziumba gondolom, nem mindenhol, mert tény, hogy sok embernek fölösleges információ lenne.

  • bambano

    titán

    válasz proci985 #43 üzenetére

    bizonyítást tanulni???? jesszus. ha megértetted az anyagot, összefüggéseiben is, akkor az adott tétel bizonyítása magolás nélkül rögzül. ha magolni kell a bizonyítást, nem tudod se a tételt, se az anyagot.

    más hsz-ekben firtattátok, hogy minek matek, valóságtól elrugaszkodott, stb. megkérdezném: az a sok hülye sportoló, akik az olimpián nyertek, azok minek futkároznak 4 évig, mint a mérgezett egér? nem elég az olimpián lefutni a 100 métert vagy a két kört?

Új hozzászólás Aktív témák