Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szentkuti11

    addikt

    válasz dualview #2 üzenetére

    Engedd meg, hogy a PSVR és a Vive használati útmutatóinak ábrái alapján érzékeltessem, hogy mire gondolok.


    A két ábra alapján is teljesen egyértelmű, hogy bár elméletileg a PSVR-nak is kell a játéktér, a mozgás jelentős részének (a cikkben említett módon egyébként tényleg fájdalmas) hiánya miatt egy átlagos szobába sokkal jobban beilleszthető a Sony megoldása, mint a Vive. Mi próbáltuk mindkettőt, van vele tapasztalatunk, az biztos, hogy én a jelenlegi lakásomban 3 helyre is be tudnék tenni egy PSVR-t, de a Vive-ot sehova sem. Lehet, hogy nagyon régen volt már a Vive-ozásunk, és ma már tényleg jól működik az egykamerás, akár közelről használható VR-megoldás, viszont ez egyrészt olyan, mint ha egy Ferrarit 100 lóerősre korlátoznánk, másrészt pedig a Vive egyik legnagyobb ütőkártyáját, a zseniális room-scale rendszert üti ki. Nálunk gyakorlatilag minden érdekesnek tűnő játék még több üres teret kívánt, aminek a vége bútortologatás, centizgetés és a kamerákkal való bohóckodás lett. Az élmény utána persze frenetikus volt, de szerintem nem kell magyaráznom, hogy mennyire kevesen tehetik meg, hogy ilyen célokra üres szobát tartsanak fenn.

Új hozzászólás Aktív témák