Új hozzászólás Aktív témák

  • Komplikato

    veterán

    Közben sokan kipróbálták az UE5 Engine-t és sok sok videó készűlt ezekről.
    Azért nincsenek FÁK a techdemóban, mert a hagyományos (egy poligonra sok falevél, átlátszó textúrára) megoldás a bevilágítás szögétől függően hibázik LUMEN alatt. Ilyenkor olyan fényes lesz az összes levél 1-1 fán, mint ha világítana. De ez szerintem javítva lesz.
    Füst meg por volt szebb is már UE4 alatt is, nem is értem a demóban miért ilyen? Az IK Solver se tökéletes, a karakter néha akkor is csúszkál ha nem megy semerre. Lehet, hogy ügyesen paraméterezve elkrülhető?
    Elvileg dolgoznak rajta, hogy ne csak statikus objektumokkal menjen a NANITE, de ez még 1-2 év.
    De így is impresszív, van akik 10 milliárd poligonnal tesztelték, és simán bírta.

Új hozzászólás Aktív témák