- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Dell asztali gépek
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Komplikato
veterán
Mondjuk ott van a "Memories of Australia"*, ami egy techdemo vagy inkább unreal film és kb. UE 4.23 alatt fut. Van belőle 4K verzió. Konkrétan ha nem szólnak róla az embernek, simán beveszi, hogy egy természetfilmből való részlet. Az ilyen techdemókhoz használhatnának tehetségesebb embereket is szerintem.
(*És a filmben lévő asset és map 80%-a ingyen letölthető persze. Ha valaki nem hinné el, hogy ez megmozdúl egy átlaggépen.)Unreal Engine 5 Early Access Trailer Reaction: What's New With UE5? - Digital Foundry
[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
válasz Hoplitész #16 üzenetére
Azt hiszem nem töltöm le a Sample projektet.
Minimum requirement: 8GB VRAM és 32GB RAM
Javasolt meg ugye még több.
De nem csak ezért. A Quixel Bridge-el eddig is szívtam, hogy amit importál vagy letölt az ember (pl. MetaHuman karakter, Quixel MegaScan modellek), azt betolja a USER könyvtárba, akkor is ha beállítom, hogy NE. A rendszer SSD eléggé szűkös így is. Na itt most elkezdené leszedni a projektet az UE5, be is van állítva HDD-n a könyvtár, most töröltem kismillió programot ... erre mondja, hogy oké, de szépen betolja a User könyvtárba a letöltési ideiglenes file-t, ja de nem fér el, error."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
A YouTube csatornákon Unreal Engine 5 motort "szakértő" emberkék többségének NEM esett le, hogy a NANITE renderelő csak nanite formátumú objektumokkal működik. Így csodálkoznak, hogy hiába kapcsolgatják, lassabb nem gyorsabb.
Spoiler: Igen, át lehet konvertálni ami nem az. Quixel Bridge-ből meg importálásnál van nanite minôség.
[ Szerkesztve ]
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Mondjuk a most megjelent cikkeket elolvasva tisztább lehet a kép, most már mindent IS büntetnek aminek közé lehet hozzá. Aki gyárt eszközt, szolgáltat bányásznak, de még az elektromos művek dolgozóit is ha nem bejegyzett nagyfogyasztókat nem jelentik.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
De most gondoljunk bele, hogy ezt a részletességét avagy poligonosságot nem kismillió szikla és egy 50 millió poligonos robotra használod el, hanem egy város, falu, űrállomás, kastély részleteire. Még nem kell mindenre 8k textúra sem. Amúgy igen, ilyen részletességgel még kisebb openworld map játék is több TB lenne.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Ennek a beépített G.I.-nek pont az a lényege, hogy kismillió csalással ki tudja hozni kisebb gépigénye raytracinget helyett. Simán lehet, hogy nem működik bizonyos effektekkel együtt. Otthon is kipróbálható, de a minimum 8GB VRAM, 32GB RAM és a javasolt 16GB+ VRAM meg 64GB RAM azért sokunknak odébb van még.
A porfelhő lehet, hogy az Unreal motor alá ingyenes Houdini plug-in felhasználásával készűlt, de az még csak 4.xx kompatibilis, lehet csak ezért nem megy vele a GI?"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
Közben sokan kipróbálták az UE5 Engine-t és sok sok videó készűlt ezekről.
Azért nincsenek FÁK a techdemóban, mert a hagyományos (egy poligonra sok falevél, átlátszó textúrára) megoldás a bevilágítás szögétől függően hibázik LUMEN alatt. Ilyenkor olyan fényes lesz az összes levél 1-1 fán, mint ha világítana. De ez szerintem javítva lesz.
Füst meg por volt szebb is már UE4 alatt is, nem is értem a demóban miért ilyen? Az IK Solver se tökéletes, a karakter néha akkor is csúszkál ha nem megy semerre. Lehet, hogy ügyesen paraméterezve elkrülhető?
Elvileg dolgoznak rajta, hogy ne csak statikus objektumokkal menjen a NANITE, de ez még 1-2 év.
De így is impresszív, van akik 10 milliárd poligonnal tesztelték, és simán bírta."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
Új hozzászólás Aktív témák
- Dacia topic
- Trollok komolyan
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Adrian Mole: Friss konfig, Win 11, gyere rám
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Photoshop
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Politika
- További aktív témák...
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC
- AKCIÓ !! M3 Chip - MacBook Pro 14" 8C CPU / 10C GPU / 8 GB/ 1 TB / Bontatlan / Magyar
- Tidradio td-h3 akkumulátor
- HP ZBook Studio x360:i7 9850H,32GB,512GB,P2000,15.6" UHD 3840x2160 TOUCH 600nit 100%AdobeRGB,HP gari