- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós kamerák
- CPU léghűtés kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
nanus
senior tag
He-he nekem ugyan ez a karim volt és a moncsim szintúgy 1680x1050 csak samu és soha (6év)nem volt probléma a felbontással ......talán a szar monitort kellett volna cserélni ami nem árulta el mit tud....
és nem a drivert okolni.
A 7870-el meg elleszek még egy darabig .....jöhet a win 10,-dx12 ,mantle meg minden földi jó
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
max-pain
senior tag
Korabban is volt mar, hogy egy GPU tamogatott olyan funkciokat amik esetleg tulmutattak a D3D valamelyik szintjenek/verziojanak a tudasan. Ebben semmi meglepo nincs. A GDC-s prezentacioban eleg vilagosan elmondtak, hogy ez gyakorlatilag a vegleges specifikacio. Egy eve lehet tudni azt is, hogy az IHV-k reszerol egyaltalan mihez lesz D3D12 driver tamogatas, szoval erdekes lenne ha most par hettel a veglegesites elott kavarnanak be. En ezt nem tudom elkepzelni, de ki tudja. Ami mondjuk igen erdekes, hogy Conservative Rasterization es Raster Order Views meg Feature Level 12.0-hoz sem kell, csak 12.1-hez. Jelen pillanatban max FL12.0-at semmi sem tamogat (Maxvell v2 ugye FL 12.1).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzervatív raszterizálásról annyit régóta tudni, hogy a GCN a kezdetek óta manuális interpolációt használ, tehát a konzervatív raszterizálás egy szoftverfrissítéssel adott ezzel az architektúrával. A többieknek azért kell új hardver mert fixfunkciós interpolációt használnak.
A ROVs esetében annyit tudni, hogy a jelenlegi DX12 speckókban ez ugyanaz, mint az Intel pixelsync, és ezt a kiterjesztést az AMD OpenGL alatt már támogatja.(#9) Fiery: Mindenkinél az. Az egyes hardverek más formában támogatják. Erre akar utalni a hardverfüggő.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Feature Level esetében a felsorolt eljárások alapján jön ki a támogatás. Viszont ezt a részt még az MS is nagyon kérdőjelesre mondja, mert például az Intel támogat Conservative rasterization és Raster Order Views funkciókat, de jelen formában ezeket nem érhetik el, tehát itt még nagy valószínűséggel változás lesz. Ezért láttam egyszerűbbnek a tényleges támogatást jelezni, mert a Feature Level specifikáció szinte biztos változni fog, nincs értelme az Intel hardverein letiltani két működő funkciót.
Pont ezért hangsúlyoztam, hogy előzetes specifikációról van szó. -
max-pain
senior tag
válasz
FollowTheORI #85 üzenetére
Mert nem is. A Feature Level tamogatasa tovabbra is 11_1.
-
Az összes GCN ez alapján full DX12?
Azért ez elég hihetetlen... -
pakriksz
őstag
válasz
kalozhun100 #82 üzenetére
gcn, tehát meg.
-
kalozhun100
őstag
Gondolom az AMD Radeon HD7000-es széria megkapja, konkrétan a HD7790.
-
max-pain
senior tag
A GPU-k D3D12 Feature Level tamogatasaval is kellett volna foglalkozni a cikkben.
-
cskamacska
addikt
"ha nem csak az AMD fejlesztett volna érdemben"
Fejlesztett az nV is, mi az hogy nagyon is! Csak nem a PC-s nVidia fanboyoknak.
Kíváló HPC kártyákat készítettek, illetve felső kategóriás ARM SoC-okat, amihez igazították a GPU fejlesztésüket is, majd az került a PC piacra ami éppen kéznél volt. Az más kérdés, hogy a fenyegető APU dögvész érdeklődés hiányában elmaradt, és a DX9 majd a DX11 lábvizében vígan el voltak így is.DX10.1-el sem az volt a baj, hogy csak az AMD támogatta, hanem magából DX10-es játékból csak egy marék készült, mert a bukott Vista kellett hozzá, és az újra népszerű Win7-el már a jobb DX11 jött. DX11.1-2 megint az az eset, bukott Win8/8.1 kell hozzá.
Ellenben Win10-re mindneki ingyen válthat Win7-8-8.1-ről, és jobbnak is igérkezik mint a közvetlen Metróztatott elődei, DX12 hetek-hónapok alatt elterjedhet.
-
pakriksz
őstag
válasz
#85552128 #68 üzenetére
"es játék addigra már az nV is kiad egy új szériát, addig meg kétlem, hogy lenne olyan ami mondjuk Tier2-vel ne elégedne meg."
Ez mindig így van... és képzeld nem azért van így mert addig nem kell, hanem azért mert mindig a legbutábbhoz kell igazodni, különben kitör a lázadás... PS4-en pl van már jó ideje tier2-t-nél nagyobb követelményű játék, mert ott ugye ez nem probléma.
-
iNgeNioS
csendes tag
Abu, valami forrásod van arra, hogy a GCN 1.0-tól 1.2-ig támogatha a ROV-ot és a conservative rasterizationt?
Úgy tudtam, hogy már meg volt erősítve, hogy ezeket nem támogatja.
-
Olajka02
aktív tag
Én nem tudom, hogy milyen szopórolleről beszélsz.
A x1300xt megjelenése óta csak AMD kártyám volt (x1300xt, 4870, 4890, 6850 x2, 6870, 6950, 7850, 7870, 7950 x2, 7970 x2, r9 290 x3) soha semmilyen driver hibát nem tapasztaltam.
Egyet leszámítva, most a legutóbbi hibásan jeleníti meg Rhinoceros 5.0-ban a felületeket (kifordítva mutatja).
Ami számomra pech, de ezt egy átlag júzer észre sem venné.
És ezekkel a gépekkel én vagy 10 éven át folyamatosan dolgoztam (grafikai és 3D-s munkák).Úgyhogy ezzel én személyesen nem találkoztam, mindig csak hallom ezeket a sztorikat...
-
sztanozs
veterán
Intel-t minek kellett belerakni, mire lesz DX12, úgy is így fog kinézni az "új" Intel GPU DX12 megfelelése:
Intel HD Graphics
-----------------
GEN 9
-----------------
TIER_3
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emuláció
emulációA van és az emuláció között ma is csak az a különbség, hogy van amire azt hazudja, hogy tudja, van amire azt, hogy nem tudja, de ha szeretnéd azért megcsinálja...
-
#85552128
törölt tag
11.0 és 11.1 között volt némi sebességbeli javulás.
Ahogy nézem kb. így van most, ami támogatja a:
DX11.0 -> DX12 Tier1
DX11.2 -> DX12 Tier2
Tier3 pedig DX11.2 + pár új/opcionális feature ami jelenleg csak GCN-en érhető el.(kivéve ugye az AMD HD5-6-ot ami ugye a Tier1-et sem kapja meg, bár lehet nincs is sok értelme)
-
-Solt-
veterán
válasz
#85552128 #71 üzenetére
Persze, csak ugye ez akkor nem számított, mert érdemben semmi nem történt sem DX11.1-re, sem DX11.2-re.
No de mindegy is, én pont abban látom a lényegi előrelépést, hogy a szoftveres korlátok ledőlése miatt most már mindenki kénytelen lesz érdemi fejlesztéseket is eszközölni, és talán még egyszer nem futunk olyan zsákutcába, mint amiben idáig voltunk...
-
-Solt-
veterán
válasz
#85552128 #68 üzenetére
A gond az, hogy a 1,5 éves GTX780-m, ami 600 ajrós áron nyitott, Tier1-s szint...
Igen, jön majd a következő generáció ami majd mindent tud amit kell... a gond csak az, hogy rég nem itt lennénk, ha nem csak az AMD fejlesztett volna érdemben.
Persze azt elismerem, hogy az átlag júzert csak a vásárlás pillanata érdekli, és a háttérre magasan tojik.
-
shteer
titán
-
#85552128
törölt tag
válasz
Raysen623 #65 üzenetére
Mondjuk akármennyire is kevesebbet fogyaszt, azért amíg léggel van hűtve nem mondanám egyik (csúcs)kártyát sem csendesnek... 30-40%-os ventifordulaton is a "leghangosabb" komponens nálam a VGA (STRIX 970). Vízhűtéssel már más a helyzet, de az meg már komolyabb fogyasztású kártyával is elbír...
A táblázathoz meg annyit, hogy mire lesz "rendes" DX12-es játék addigra már az nV is kiad egy új szériát, addig meg kétlem, hogy lenne olyan ami mondjuk Tier2-vel ne elégedne meg. Tier1-et és a 4-5 éves VGA-kat hagyjuk, senki nem fog rájuk fejleszteni.
Ettől függetlenül nem vitatom, hogy az AMD a legfejlettebb, csak a most 3+ éves HD7000 nem sokat fog érni mire tényleg kellenek ezek a dolgok. -
Raysen623
addikt
Csendes hűtésű VGA-m van és ATI Radeon is ráadásul (cserébe melegebb, de volt ugyanilyen ződbe is)....Ez is egy felesleges vitatéma állandóan. Amelyik kártya halk, az melegszik is, amelyiknek jó a hűtése az meg zajos. Amelyik pedig mindkettőnek eleget tesz (nem hevül és csendes is) az már drágább...Átlagos felhasználónak mindig baj van valamelyikkel....ennyi.
-
O_L_I
őstag
Aki most csatlakozik be a fórum olvasásába annak összefoglalom.
A táblázatból egyértelműen látszik, hogy a DX12-höz szükségeses technológiák támogatásában lényegesen előrébb jár az AMD mint az NV. (az Intelt hagyjuk).
Ezt látva az NV fanok kb mindent előtúrtak az elmúlt 10 évből, hogy ennek ellenére miért is szarok az AMD kártyák. -
djculture
félisten
válasz
Tigerclaw #59 üzenetére
Eleve ez a dx12 is csak év végén kerül olyan szintre hogy ezt használó játékokat is elkezdenek rá csinálni, addigra mire kijön ezt használó játék is meg már minden mostani kártya régi széria lesz..
Azért nem is nagyon Igyekezek új vga-t vásárolgatnim, egy év alsó hangon simán van mig ez a dx12 támogatás jó is lesz valamire. -
Tigerclaw
nagyúr
Én a DX12 támogatása helyett inkább arra várok, hogy mikor kerülnek tömeggyártásba a 20/16/14nm-en gyártott GPU-k. Sok játék még mindig csak a DX9-nél tart.
-
pakriksz
őstag
ez egy tipikusan olyan hibajelenség, ami akkor jön elő, ha a kijelző, nem jelenti rendesen az általa támogatott felbontásokat... nekem is volt ilyen a vga-s monitorommal, amd-vel, és emlékeim szerint volt a ccc-ben a felbontás környékén egy kapcsoló amivel a monitor által szolgáltatott infok helyett minden felbontást felsorolt, és be lehetett állítani bármit.
-
#16939776
törölt tag
Én azt várom hogy miként fogja MS ezt a sok "jóságot" megadóztatni, kell-e majd account...
Fölösleges szájkarate, egyik sem jobb a másiknál. Erőlködhetsz, amíg nem fogod fel hogy, a másik más érvek miatt választót mást.
-
-Solt-
veterán
És eljön majd az idő, amikor a fejlesztők lesznek szidva, nem a driver írók...
-
DX verzió nélkül nem lehet érdemben beszélni a dokumentáció fontosságáról, mivel DX11 esetén nem sok szerepe van a dokumentációnak, mert a driver elintézi, amit kell.
DX12-nél viszont már lesz szerepe, mert ott a driver olyan vékony lesz, amibe csak nagyon kevés optimalizálási lehetőség lesz, ha lesz egyáltalán. -
-Solt-
veterán
Ne foglalkozz vele, hogy még egyetlen játék nem jelent meg azon kritériumok szerint, amikről az elmúlt pár hétben, hónapban szó volt, és ami a lényeg lenne a jövőt tekintve...
Megjelent a cikk, hogy a zámdé dokumentál, a zenvé nem, másnap megnézzük, upsz, a vadi új 2x drágább nv kártya még mindig gyorsabb 25%-l... hülye itt mindenki kérem szépen!
-
Egon
nagyúr
A Maxwell(v2) elvileg a 9xx széria. A v1 meg a 750Ti.
Mindenesetre - a korábban sugalltakkal ellentétben - a Maxwell már TIER2-es szint, ami (gondolom) 64 UAV-ot is jelent (emlékemi szerint ez volt a fő probléma a TIER1-el). Ezzel jó eséllyel nem lesz gond még a portolt játékok tekintetében sem - mármint hogy egyes effektek emiatt kimaradnának.
Más kérdés a hatékonyság. Ez már érdekesebbnek ígérkezik - bár, ha belegondolok, hogy az architektúráik dokumentálása ellenére sem látom, hogy az nV lemaradna a teljesítmény-tesztekben (sőt...)... -
#16729600
törölt tag
Hát pedig nálam és másoknál is ez valós hiba.Felső kategóriás Yamaha és Pioneer erőlködőnél is ez volt.Terheletlenül úgy villogtak mindkettőn az 5.1 ikonok a kijelzőn,mint egy karácsonyfa és recsegett,mint egy ócska Sokol rádió
NVIDIA kártyára váltáskor egyből megszűnt a hibajelenség.
-
Duck663
őstag
Conservative rasterization az nem úgy van a GCN-eknél, hogy csak a Tonga tudja?
-
-Solt-
veterán
Még mindig az AMD szívatott be a DX10.1-l... oké!
Az ilyen, szintén parttalan, "utáljuk csoportosan az AMD-t mert csak" párbeszédbe sem mennék bele, ha nem muszáj... öreg vagyok már ehhez!
Szerintem a sztori nagyon egyértelmű, és aki követi az elmúlt hetek, hónapok eseményeit, az viszonylag tisztán láthat a kérdésben. Természetesen azt feltételezve, hogy sem vörös, sem zöld köd nem lebeg a szeme előtt.
Végre kivették az éket a kerék alól, epekedve várom, hogy mi sül ki ebből... az elmúlt évek történései miatt pedig szívből drukkolok az AMD-nek, hogy legkisebbként táncra tudja hívni a nagyokat.
-
Puma K
nagyúr
De most te fejből tudod, hogy melyik architektúra melyik kártyákat jelenti?
Akkor az AMD-nek az elmúlt évek alatt 1 valami bejött. Juhu!
Ha lenne egy olyan oldal ahol az AMD dolgozói vannak bekamerázva és lehetne őket csapkodni virtuálisan egy ostorral akkor én azt óránként meglátogatnám -még mobilról is- és végigcsapkodnám mind a 9,687 (2014) dolgozóját, hogy csináljanak már valami hasznosat és ne csak álmodozzanak a jövőbeni támogatandó dolgokon...
Nekem régi szívfájdalmam amit sosem feledek el, hogy beszívattak a DX10.1-gyel mint "jövőbeni technológia" amit akkor és később is
talán 10-nél5-nél kevesebb játék támogatott amikkel játszottam is volna.Amit követett a DX11.1 hogy na ők támogatják a béna nem fejlesztő Nv meg nem és csak DX11-et támogatnak.
Aztán jöttek a Mantle-el/val hogy DX11-hez képest
a híveik által vizionált 40-50%-hoz képesthoz 7%-ot talán?Most meg itt a DX12!
-
Ezek szerint a Kaverik támogatják az összes fontos újítást?
-
Puma K
nagyúr
Nekem nem játékkal volt bajom.
Rendesen nem tudtam használni a HD 4850-et az Acer X223w monitorom natív 1680x1050-es felbontásán.
Sehol és sehogy nem tudtam kiválasztani. Babrálni kellett a CCC-ben egy ini fájlal amibe bele kellett írnom külön az 1680x1050-es felbontást, mert minden más opció fel volt sorolva és ki is választhattam de az ami nekem kellett nem volt benne... ja és ha az emlékezetem nem csal akkor minden driver frissítés után ezt el kellett játszanom.Előtte Nv 7600 GT majd Nv 7900 GT kártyákkal nem volt gondom. Mikor meglett a monitor összeraktam, rádugtam a gépre és használhattam is. A HD 4850 után meg jött a GTX 275 és ott is gond nélkül ment a natív felbontás, sőt még a driver ki is írta a monitor pontos típusát ugyan azzal a D-SUB kábellel összekötve DVI-DSUB átalakítóval (az átalakítókat és kábelt is próbálgattam és cserélgettem hátha valamelyikkel van a gond, de nem).
-
-Solt-
veterán
Szerintem az a táblázat elég beszédes... (GCN 1 vs Maxwell V2) Egy 3 éves AMD kártya többet tud, mint a mostani NV-s zászlóshajó... ennyit az időtállóságról.
Hogy a gyakorlatban ez mit jelent majd, az kiderül hamarosan, de azt nem igazán értem, hogy az általad leírt jelenségről miért az AMD tehet? Miért az a hibás aki folyamatosan fejleszt, és miért nem azok, akik a fékpedálon állnak?
Az AMD féle driveres "szopóroller" mantrát meg inkább hagyjuk... a HD3870 óta ingázok a két gyártó termékei közt, és kirívó driveres hibával egyik esetében sem találkoztam, apró szarságok pedig mindkettőnél voltak bőven, de ilyen téren egyik sem jobb a másiknál.
(#30) szunya1: NV-nél vajon meddig nem volt teljes RGB színtámogatás, sumákban? Emlékszel a megfőtt kártyákra? Hát arra amikor az NV úgy nyert pár FPS-t, hogy az a képminőség rovására ment, és emiatt (akkor még) ATI-n szebb volt a kép? És akkor ott van még az is, hogy hány esetben derült ki az, hogy a játék fejlesztők miatt voltak a gondok... (főleg NV logós játékok)
Szóval ezt a részét ne erőltessük, mert parttalan vita, reggelig lehetne sorolni a hibákat mindkét oldalról.
-
2. részében vitatkoznék...
nekem is volt mindkettő nv, (ati) amd és nem találkoztam még olyannal ,hogy egy hibát pár napon belül ne javítottak volna... , az hogy pistike a aznap letöltött játékkal nem tudj játszani csak másnap szerintem nem olyan nagy baj ... amúgy az elmúlt egy pár évbe még kevesebb ilyen van mindkét oldalról.Az , hogy éppen mit veszek az mindig az ár/teljesítmény mutató teszi ki... tök mindegy , hogy mi van rá írva
-
Hakuoro
aktív tag
Jó lenne ha készülnének olyan játékok, techdemók, amelyek minden képességét kihasználják a GCN-nek. Az NV-s kártyákra meg szigorúan olyan kódot írnának hozzá, ami hasonlóan jó minőséget eredményezne. Ne trükköznek a szükséges számítások butításával, stb.
Tulajdonképpen az AMD dolga lenne egy-két nagy címmel bemutatni, hogy mire is képesek a GPU-ik. Tudom, hogy az sokba kerülne! De akkor is kellene valamit tenniük.... -
BoneDragon
veterán
Tök jó, hogy naponta van 2-3db DX12-es hír, de én most akarom!
-
Puma K
nagyúr
Többet is tud?
Papíron vagy gyakorlatban?Emlékszem anno mikor bedőltem a marketingnek, hogy az ATI HD 4850 mennyivel időtállóbb a DX 10.1 támogatása miatt meg több FPS (Mantle flash?)...
"A probléma az, hogy lassan tényleg döntenünk kell majd, hogy melyik gyártó mellett tesszük le a voksunkat, mert a DirectX 10.1 támogatásának hiánya miatt az NVIDIA lesz hátrányban, míg a PhysX hiánya miatt az AMD, kérdés, hogy melyik lesz támogatottabb a játékfejlesztők körében."
forrás: [link] 2009-04-14 10:56Ja kb forintot nem ért az előny és akkor ismerkedtem meg az AMD féle driver szopórollerrel (nem mintha NV-nél nem lenne, de egyszerűbbek és nem olyan bosszantóak a bugok valamint hamar javítják őket) aztán visszaléptem egy csupán DX10-et támogató GTX 275-re amivel eléggé elvoltam anno... igaz erősebb is volt mint a HD 4850.
Egy kis retro: Vérfrissítés mindkét gyártónál
-
#16939776
törölt tag
Abu85:
-
Ahogy elnézem az Nvidia lemaradásban van.
-
Puma K
nagyúr
Azért egy lista lehetne a cikkben, hogy az architektúrákba melyik kártyák tartoznak vagy valami utalás.
Már-már orgazmus közeli állapotban olvasom az újabbnál újabb VGA és a többi hardver tesztjeit, de most kérdőjelek villognak a fejemben, hogy most melyik-melyik..
Pl kapásból fogalmam sincs melyik kártya lehet a Maxwell(v2)... GTX TITAN X?
-
PuMbA
titán
A semmire az miért jelenti azt, hogy lehet vele folyékonyan Crysis 3-at játszani vele 720p-ben Lowon? Ennél nagyobb gépigényű játék jelenleg nem nagyon van
Crysis 1-ezni meg FullHD Mediumban, de nincs kedvem linkelni a videót.
-
Nem az áramfogyasztás a legnagyobb baja a magas TDP-s kártyáknak, hanem a nagyobb hőtermelés, ami miattt nehezebb halkan alacsony hőmérsékleten tartani.
Inkább a macera az, ami sokakat elriaszt tőle.
Nálam pl. a 6970 egy ATX házban is elég nagy forróságot csinált, amit csak 3 ventivel tudtam kivezetni az amúgy jól szellőző házból, és így már elég jól hallható volt a gép a szoba másik feléből is.
A mostani 7870 meg egy mATX házban is elvan tök halkan kevesebb ventivel és nem fűti be a házat annyira.
Nem kell tornádót építeni köré, vagy 2 kilós hűtőbordákat venni rá 15-20-k-ért. -
-
O_L_I
őstag
Intelnél a Gen8 ami a Broawellbe kerül?
Ennyire nem lát pénzt az Intel a GPU-k fejlesztésében? Mert ami ebből a táblázatból lejön az az, hogy továbra is fő cél az, hogy a Word és az Excel menjen az Intel IGP-ken. -
Alapvetően lehet, hogy tudásbeli előnyben van, de nem feltétlenül lesz ebből akár szebb kép, akár nagyobb futtatási sebesség.
A játékfejlesztők arra fognak legjobban optimalizálni, amely GPU tulajdonosaitól több hasznot remélnek.
Ha több nV vásárló van, akkor arra fognak legtöbb energiát fordítani.
Szerintem az AMD azért dokumentálja ennyire jól az architektúráját, és azért csinálták a Mantle-t, hogy a fejlesztők szokják meg a GNC működését minél elöbb, így kis erőfeszítéssel tudjanak az nV mellett arra is optimalizálni.
Persze, a multiplatform játékoknál nem lesz gond az nV nagy részesedése az AMD-s konzolok miatt, de a csak PC-s játékoknál szerintem az nV karikra lesznek kiélezve a játékok.
Ezért is gyúrta ki - szerintem - az AMD a GCN-t ennyire, hogy minél kevesebb szűk keresztmetszet legyen benne az nV kártyákhoz képest, így az nV GPU-kra kiélezett kódot is jó sebességgel tudja futtatni optimalizálás nélkül is. -
Tigerclaw
nagyúr
Az hogy melyikkel jársz jobban az szerintem továbbra is az épp aktuális ár/teljesítmény, és bizonyos esetben a fogyasztás/teljesítmény mutatóktól függ legfőképp. Hiába tud egy chip egy bizonyos funkciót, ha a teljesítménye nincs meg hozzá. Ha valakinek nincs meg a pénze a csúcs, vagy legalább a felső kategória megvásárlására, annak valószínűleg sokkal többet jelentenek a tesztek eredményei és az árlistákban szereplő árak, mint egy DX12-es feature lista. Sőt ma nagyon sokan egy bizonyos játékkal játszanak a legtöbbet (pl. valamelyik MMO), így nekik szimplán csak az számít, hogy ahhoz a játékhoz épp az AMD vagy az Nvidia az ideálisabb.
-
pilu85
őstag
a hd4600 jó lesz iylen tekintetben valamire?
-
Fiery
veterán
Hogyhogy hardverfuggo a dupla pontossag az nVIDIA-nal? En ugy tudtam, minden Fermi+ GPU tamogat dupla pontossagot, me'g a GK208 es GF119 is (a legkisebb GPU-k). Vagy hiaba erheto el OpenCL es CUDA alatt a dupla pontossag, D3DCS12 alatt nem lesz hasznalhato?
-
the_mad
aktív tag
Hurrá.... Ezek szerint a 780ti-m kb 0,1%-ban támogatja ezt a szart. Lehet új VGA-t venni...
-
-
rup1u5
nagyúr
Cayman GPU-k melyik GCN architektura?
(#7) Yutani
Kösz. Akkor nem tartom meg a FirePro-t. -
Hakuoro
aktív tag
Amúgy az esetleg nem fordulhat elő, hogy gyorsabb lesz bizonyos funkciókat emulálni? Pl, alultervezett hardver miatt, vagy az nvidia csinál valami a GCN-nek nem fekvő Gameworks-ös effektet.
-
jozsi
tag
Akkor ezek szerint jobb lesz DX12 alatt az AMDÉ???
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Gyúrósok ide!
- Elkezdtek szállingózni az Arctic P Pro sorozatú ventilátorai
- Elektromos autók - motorok
- Tesztpadon az exynosos Galaxy Z Flip7 FE
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Szólánc.
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPad topik
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Garanciális BIOSTAR GeForce RTX 3060 TI 8GB GDDR6
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Huawei P30 Liter 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest