Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
veterán
Azért egy lista lehetne a cikkben, hogy az architektúrákba melyik kártyák tartoznak vagy valami utalás.
Már-már orgazmus közeli állapotban olvasom az újabbnál újabb VGA és a többi hardver tesztjeit, de most kérdőjelek villognak a fejemben, hogy most melyik-melyik..
Pl kapásból fogalmam sincs melyik kártya lehet a Maxwell(v2)... GTX TITAN X?
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Többet is tud?
Papíron vagy gyakorlatban?Emlékszem anno mikor bedőltem a marketingnek, hogy az ATI HD 4850 mennyivel időtállóbb a DX 10.1 támogatása miatt meg több FPS (Mantle flash?)...
"A probléma az, hogy lassan tényleg döntenünk kell majd, hogy melyik gyártó mellett tesszük le a voksunkat, mert a DirectX 10.1 támogatásának hiánya miatt az NVIDIA lesz hátrányban, míg a PhysX hiánya miatt az AMD, kérdés, hogy melyik lesz támogatottabb a játékfejlesztők körében."
forrás: [link] 2009-04-14 10:56Ja kb forintot nem ért az előny és akkor ismerkedtem meg az AMD féle driver szopórollerrel (nem mintha NV-nél nem lenne, de egyszerűbbek és nem olyan bosszantóak a bugok valamint hamar javítják őket) aztán visszaléptem egy csupán DX10-et támogató GTX 275-re amivel eléggé elvoltam anno... igaz erősebb is volt mint a HD 4850.
Egy kis retro: Vérfrissítés mindkét gyártónál
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
Nekem nem játékkal volt bajom.
Rendesen nem tudtam használni a HD 4850-et az Acer X223w monitorom natív 1680x1050-es felbontásán.
Sehol és sehogy nem tudtam kiválasztani. Babrálni kellett a CCC-ben egy ini fájlal amibe bele kellett írnom külön az 1680x1050-es felbontást, mert minden más opció fel volt sorolva és ki is választhattam de az ami nekem kellett nem volt benne... ja és ha az emlékezetem nem csal akkor minden driver frissítés után ezt el kellett játszanom.Előtte Nv 7600 GT majd Nv 7900 GT kártyákkal nem volt gondom. Mikor meglett a monitor összeraktam, rádugtam a gépre és használhattam is. A HD 4850 után meg jött a GTX 275 és ott is gond nélkül ment a natív felbontás, sőt még a driver ki is írta a monitor pontos típusát ugyan azzal a D-SUB kábellel összekötve DVI-DSUB átalakítóval (az átalakítókat és kábelt is próbálgattam és cserélgettem hátha valamelyikkel van a gond, de nem).
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
De most te fejből tudod, hogy melyik architektúra melyik kártyákat jelenti?
Akkor az AMD-nek az elmúlt évek alatt 1 valami bejött. Juhu!
Ha lenne egy olyan oldal ahol az AMD dolgozói vannak bekamerázva és lehetne őket csapkodni virtuálisan egy ostorral akkor én azt óránként meglátogatnám -még mobilról is- és végigcsapkodnám mind a 9,687 (2014) dolgozóját, hogy csináljanak már valami hasznosat és ne csak álmodozzanak a jövőbeni támogatandó dolgokon...
Nekem régi szívfájdalmam amit sosem feledek el, hogy beszívattak a DX10.1-gyel mint "jövőbeni technológia" amit akkor és később is
talán 10-nél5-nél kevesebb játék támogatott amikkel játszottam is volna.Amit követett a DX11.1 hogy na ők támogatják a béna nem fejlesztő Nv meg nem és csak DX11-et támogatnak.
Aztán jöttek a Mantle-el/val hogy DX11-hez képest
a híveik által vizionált 40-50%-hoz képesthoz 7%-ot talán?Most meg itt a DX12!
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen