Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- iPad topik
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Apple asztali gépek
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #341 üzenetére
tehát szerinted a frostbite engine fejlesztői vagy az UE5 nem dolgoznak közösen az nvidiával és az AMD-vel, hogy mire van szükség, hanem ők vakon lövöldöznek a levegőbe, igaz?
Itt csak te ülsz fordítva a lovon, ha azt hiszed a hw fejlesztők a sw fejlesztők nélkül saját kútfőből fejlesztenek.
Segítek, az első 3d-s kártya se úgy készült, hogy hohó kellene egy mágikus kártya amiben van texturázó, mert olyat még senki se csinált, hanem úgy, hogy software oldalról már évek óta kínlódtak, hogy gyors legyen a quake motor, megkérdezték, hogy ugyan mi a leglassabb része, és arra építettek egy gyorsítót. Nem, nem a 3d hw jött először.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz joysefke #338 üzenetére
hol írtam, hogy a pc gamingnek annyi, én fejlesztői szempontokról írtam, nem arról, hogy lesz e játék pc-re.
"Nem a PC halt meg"
hol írtam ilyet? én is pc-n játszom legtöbbször. Szó nem volt erről, de mint valami focidrukkerek jöttök itt ezzel a butasággal."kommersz x86-64 komponensekből összelegózott cél PC"
nem tudsz ilyen pc-t összelegózni, de sebaj, hidd csak azt."fő fejlesztési irány, és majd a PC gondban lesz?"
lentebb írtam, hogy erőből és pénzből megoldható, de amíg az átlag PC-s iGPU-t használ, addig ennek mi köze is van a nextgenhez? hogy már eladtak párszát kártyát valódi gamereknek a bányákon túl? Nézz azért meg egy statisztikát, hogy mondjuk 3070 és afeletti pc gamerek száma mennyi."Mind a PS4 mind az X1 enyhén testreszabott PC hardverre és a picit jobban testreszabott szoftverkörítésre épült."
az új konzolokról írtam, nem a 9 évesekről, ugyanis a téma az volt, hogy kellenek e azok a funkciók amik most jöttek be (SAM és barátai).
Memóriakezelés szempontjából közelebb állnak az új konzolok egy M1-es mac-hez, mint egy pc-hez.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
DudeHUN
senior tag
válasz Busterftw #341 üzenetére
Mindkettő igaz. A fejlesztők visszajelzései nagyban befolyásolják a konzolhardvereket. De nyilván Unikornisokat senki nem tud nekik összehozni.
Xbox One esetében is beszélt mind a Sony, mind az MS hogyan alakították a gépek hardverét ezen visszajelzések. Ahogy a PS5/XSX esetében is.Pedig abban igaza van, hogy a konzol az elsődleges platform multiplatform fejlesztések esetén. Pár játékot leszámítva, ahol a hardver gyártó által van benne techdemó nem a PC az alap. Sokszor persze akkor sem, csak kap egy plusz effektet a játék.
Elég megnézni, hogy a Fifa és az NBA idén is a prevgen verziókkal jelenik meg és nem a PS5/XSX-essel. Kevés potenciális vásárló rendelkezik megfelelő hardverrel.
Ez nem azt jelenti, hogy a PC gyengébb. De az emberek túlnyomórésze nem a nextgen verziókhoz elegendő hardverrel rendelkezik. Ezt diktálja az üzleti modell és jól látszik a fejlődésnek is jót tesz.[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
KisBundi
őstag
válasz joysefke #338 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyet kell, hogy értsek! Konzol mindig is a szűk keresztmetszet lesz a minőség és megfizethetőség terén és ezért is kulcsfontosságú a fejlesztők számára kompatibilitás, mivel nem a PC lesz hardver téren a gyenge pont. Pont annyit fognak a konzolokból kipréselni amivel még jól fog kinézni az engine, de a tuti a PC lesz. Jobban belegondolva valóban egyszerűbb volt a konzolokat "PC síteni" több szempontból is, mintsem külön fejleszteni.
-
Chaser
legenda
válasz makkmarce #332 üzenetére
az lehet
de az biztos, hogy mondtál egy játékot a 20-30 támogatott közül ami kezeli az egér+bill kombót, ez még a lóPh@sz kategóriát sem éri el sajnos__________
zenekről is lesz valami diskurzus majd? : )_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Busterftw
nagyúr
válasz makkmarce #337 üzenetére
Miert, barmilyen mas jatek, ami jovoben keszul, milyen hatassal van a kovetkezo PC vagy konzol hardverek fejlesztesere?
Szerinted a PS5/Xbox azert kapott ilyen hardvert, mert a COD Black Ops Cold War meg a Vanguard, Battlefield 2042 fejlesztese hatarolta be milyen hardver kell a konzolkba?Forditva ulsz a lovon, adott hardverrel fejlesztenek a jatek gyartok, nem pedig a hardver gyartok fejlesztenek a kovetkezo AAA cimre.
"Ráadásul egy nem létező(soha el nem készülő) játékkal példálózol."
TW Warhammer tobb resze, de ugy maga a sorozat, Anno 1800 megjelent jatekok.
De a Star Citizent is megveheted es jatszhatsz vele."és ez mit is jelent?"
Ez azt jelenti, hogy a fenti allitasod nem igaz."hogy a starcitizen milyen hatással van a következő generáció GPU-k fejlesztésére"
Sehogy, ahogy egyik jatek sincs hatassal.
Ezert is volt elobb RTX 2000 kartya, aztan jottek a jatekok RT-vel.
Nem pedig valami konzolos AAA jatek miatt kezdett bele az Nvidia RT kepes hardvert fejleszteni.[ Szerkesztve ]
-
-
joysefke
veterán
válasz makkmarce #337 üzenetére
Ezek a körök már megvoltak itt a PH-n tíz éve, azóta a PC géming köszöni szépen, de él még.
Az utóbbi idők jellemző iránya pedig, hogy a korábbi konzol exkluzív címek már csak a megjelenés után korlátozott ideig kizárólagosak az adott platformra, vagy már teljes egészében a multi platformság irányába mozdultak. Microsoftot erre sokat nem kellett bíztatni, de a Sony is egyre inkább szeretne a PC-sek pénztárcájára támaszkodni.
Az hogy a játékmotorok fejlesztése melyik platformot célozza meg az a PS3 technikai (technikai, és nem piaci) fiaskója után pedig elég egyértelmű. A Sony a saját a Microsoft pedig a másik kárából megtanulta, hogy nincsen hozzáadott értéke a saját erősen custom hardvernek. Mind a PS4 mind az X1 enyhén testreszabott PC hardverre és a picit jobban testreszabott szoftverkörítésre épült.
Ez olyan jól sikerült, hogy mindét gyártó a következő generációt méginkább közös és méginkább PCs hardverre helyezte és az idő őket bizonyította. A PS1-2-3, Xbox 360-hoz képest a jelenlegi konzolok csupán enyhén customizált PCk. A verseny már nem a minnél egyedibb hardverről hanem az ökoszisztémáról (Xbox) és a jelenlegi felhasználói bázis gravitációjáról (PS5) illetve egy két megmaradt húzócímről (PS5) szól.
Nem a PC halt meg, hanem a konzol vesztette el a szükségtelen vadhajtásait és lett belőle kommersz x86-64 komponensekből összelegózott cél PC. A játékfejlesztés is ennek megfelelően konvergál amit a közös hardver mellett az egyre magasabb fejlesztési kölségek is kikényszerítenek.
Hogy a konzol API-l lesznek a fő fejlesztési irány, és majd a PC gondban lesz? Na azt megnézem. Jelenleg amennyire követem a dolgot, úgy néz ki az életciklus, hogy 1-2 évet kell várni az első olyan konzol címere ami ténylegesen kihasznál a hardverből 1-2 olyan nüanszt ami megkülönbözteti a PC-től.
Kombinálva ezt a PC alap miatti rövidebb iterációval borítékolható, hogy a hardver ÉS a szoftverplatform egyre PC-sebb lesz
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #335 üzenetére
könyörgöm, szerinted a starcitizen bármennyire is hatással van a hw fejlesztésre? Hozzá igazítják a következő nvidia GPU-t?
Ráadásul egy nem létező(soha el nem készülő) játékkal példálózol."Konzolra nincs."
és ez mit is jelent? hogy találtál 2 címet, ami nincs konzolra?(de jó eséllyel egy konzolos game engine-el készült). Most már, hogy így ennyire értesz hozzá, igazán kíváncsi vagyok, hogy a starcitizen milyen hatással van a következő generáció GPU-k fejlesztésére, ha akkora tényező. Milyen hatással van a játékfejlesztői szakmára? Hogyan tudunk kész játék nélkül minél több pénzt szerezni?okoskodom, tehát vagyok
-
1dude
senior tag
válasz Komplikato #334 üzenetére
Nem hasonlitottam hozzá. Az teljesen más témához ment.
-
Busterftw
nagyúr
válasz makkmarce #330 üzenetére
Teljesen irrelevans, AAA jatek csak PC-re.
"Nincs konzoltól független AAA játék."
Konzoltol fuggetlen AAA jatek. Nincs konzolra.Az AAA nem csak budgetet jelent. Az Anno 1800 aligha kis budget, ahogy a Halo Infinite multis verzioja sem, a Total War Warhammer szeria is flagship cucc a studional.
"A starcitizen nem tudom mivel megy"
PC-vel megy, minden idok legdragabb AAA jateka, megha early access is.
De megveheto, letoltheto es jatszato. Konzolra nincs. -
makkmarce
őstag
mekkora eséllyel veszik meg konzolra megjelenéskor a címeket, és mekkora eséllyel pc-re?
"Az hogy milyen GPU vagy IGP van benne teljesen mindegy"
eladás szempontjából igen, a játékfejlesztés jövője szempontjából meg nem, és itt erről volt szó, hogy fogják e használni a SAM-et vagy NvRBAR-t, vagy az csak valami úri huncutság.
Persze, lehet hogy 4 év múlva megjelenő iGPU-n már elfogadható minőségben megy a RDR2, de attól még nem az intel igpu-ja mutatja a fejlesztés jövőjét, hanem a következő konzolgeneráció ami most a tervezőasztalon van.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #328 üzenetére
óó könyörgöm.. Kingdom, ami crytek engine, az hol nem konzol?
"Platformok: PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch, Windows"
A másik, hogy ez egy startup volt eredetileg, nem pedig AAA studio AAA játéka.
Mikor befektetők megérkeztek, megérkezett a konzol is, de enginet ők bizony nem fejlesztettek, és itt erről volt szó. A cryengine pedig a lentebb vázolt fejlesztési elvek szerint készült. A Kingdom az pont budget game volt(mókásak is voltak a kezdeti videók, ilyen kis színes hírek közé fért csak be), és évekig pofozták utána a befektetők pénzéből, hogy az legyen ami most, de megérte, mert nagyon jó lett.A starcitizen nem tudom mivel megy, de az inkább tűnik valami pénzgyűjtögetős játéknak, mint valódi tervezett fejlesztésnek(pedig jó lenne, ha lenne).
Van a világon kb 5-6 AAA game engine + a GPU és konzol fejlesztőkkel közösen ők döntik el, hogy merre menjen a játékipar, hogy mi legyen benne. Érdemes megnézni, hogy hiába van már lassan egy évtizede mindenben is szőr meg hajszimuláció, még mindig nem igazán terjed, ahogy az RTX is állt, míg a konzolnál nem lett kb követelmény.
Jelenleg pedig a játékok készítésének költségein próbálnak faragni, az pedig a 3d scannelt modellek irányába mutat. Ehhez viszont az kell, amit most kitaláltak, hogy sok kínlódás helyett csak dobja be az SSD-ről a scannelt modelleket, hely, méret nem számít, ha közelről meg akarod nézni a kavicsot, az legyen olyan, mint a valóságban.
Persze utána is lesz biztos zárt világú játék, ahol kis fix arénában rohangálhatunk, de az openworld-nek nagyon kellettek ezek az újítások.okoskodom, tehát vagyok
-
félisten
válasz makkmarce #319 üzenetére
természetesen elismerem hogy a konzol most az elsődleges, de a PC-t nem érdemes lebecsülni ezt írtam szerintem le világosan. Mit gondolsz mennyibe kerül 4 év után konzolon egy cím? melyik konzol nincs vagy nem lesz feltörve hamarosan?
Mindegyik konzolon rendszeresen nagy akciók vannak. bundle csomagok stb. Semmivel nem különb a Microsoft vagy a Sony ebben mint Steam, Battlenet Epic stb.... Egyedül a Nintendo kivétel ahol óvatosan duhajkodnak az akciókkal és egy több éves cím is sokszor teljes áron megy.Az hogy milyen GPU vagy IGP van benne és az is teljesen mindegy meg ezen a charton az is hogy warezolnak egy legális árbevételt mutató charton ami egy piaci szegmens erejét határozza meg amiben benne vannak az előző generációs, sőt akár még az előző 2 generációs konzolok is amik kb semmilyen előre mutató fejlesztésnek nem céljai.
A Dedikált VGA biznisz több milliárdot hozott a bányászszezonon kívül is jelenleg egy új ps5 árán vagy nem sokkal többért ma már a használt piacon egy erősebb vagy hasonló teljesítményű gépet raksz össze mint a Ps5 az igényeidtől függően.
lecsengett a bánya szezon és a Pc mellett ott van a használt piac. Itt nincs kompatibilitás gond , maximum kompromisszum.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
E.Kaufmann
veterán
válasz Dragon3000 #326 üzenetére
Ehhez képest állandóan azt írja a driver telepítő banner, hogy övék az első DX12 GPU (vagy csak iGPU? )
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
PCProfessor
aktív tag
válasz makkmarce #321 üzenetére
Még nem terjedt el. Idővel el fog, elég nagy segítség sok embernek a +20-30%-al nagyobb teljesítmény kis vizuális degradációért cserébe. Linux gaming is csak az utóbbi pár évben van feltörőben és nagyon ígéretes. 120fps felett nem jobb lesz hanem kényelmesebb. Akinek ez a hobbija(vagy fejlődni akar) költeni fog rá és nem membrános billentyűzettel, irodai géppel/egérrel és gagyi monitorral nyomja majd.
Dupla áron adja, alkudni meg nem lehet.
-
makkmarce
őstag
ahhoz is kell gyártani valami dobozt, amin futtatod. max olcsóbb lesz(gyártani), de eltűnni nem fog. Ráadásul azért ahhoz egy nagyságrendet még mindig lépnie kéne a hálózatnak, ha multis lövöldét szeretnél játszani. (arról nem is beszélve, hogy azért nem mindegy, hogy a játékosok helyzetét, vagy a komplett játékgrafikát küldöd a neten, mert valakinek az adatforgalomért is fizetnie kell).
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz PCProfessor #318 üzenetére
szerinted a FSR hol terjedt el? segítek, a konzolon, ezzel demózta a microsoft az új gears of warst, hogy fix FPS (ami pc-n kb álom), cserébe alkalmazkodó felbontás.
120fps felett meg maximum a teljesen laikusok hiszik, hogy jobbak lesznek a warzone-ban. Kb annyit ér, mint a legújabb fogyitabletta, vagy egy varázstea.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
te meg lebecsülöd a warez hatalmát Meg a fejlesztőnek nem egy nagy üzlet, ha 3 dollárért 4 év után megveszed steam-en.
Olvasd el még1x amit írtam. Ami nem fut konzolon, annak általában nem állnak neki AAA studiók. Mi nem érthető azon, hogy az iparág irányát a konzolok mondják meg?
Azt is megfigyelted, hogy még a steam-en is a legtöbb GPU az intel integrált? Gondolod nekik tervezik az új játékokat? Ők lennének az iparág húzóereje? Integrált gpu-ra optimalizált AAA játék a cél? Arról van szó, hogy pc-s piac bevételének jó része nem az AAA címekből van, hanem a mobil féle lootboxos vackokból (world of tanks, ships, CS:GO ládák, fortnite boxok, etc). Szerinted a fortnite vagy a CS:GO jelöli a technológia fejlesztési irányát, ami egy krumplin is elfut?okoskodom, tehát vagyok
-
PCProfessor
aktív tag
válasz makkmarce #313 üzenetére
Lehet, hogy egy pc ára a többszöröse egy konzolnak, viszont nem veszed figyelembe, hogy konzol max 120 fps-t tud míg pc-n a határ a csillagos ég. A mai világban ahol mindenki streamelni, dolgozni és kompetitíven akar játszani számít, hogy minél több kakaód legyen. RT-ről DLSS, FSR-ről nem is beszélve. Ha konzol élményt akar valaki vesz gyengébb pc-t kontrollerrel.
Dupla áron adja, alkudni meg nem lehet.
-
KisBundi
őstag
Én úgy gondolom, ha valamilyen oknál fogva a PC gaming piaca hanyatlik is különböző okoknál fogva időként, akkor sem fog SOHA eltűnni, mert a sokszínűsége és a lehetőségek tárháza miatt meg fogja érni rá fejleszteni. Ahogy előttem is írták páran, bizony egyre több gyártó nyit a PC gaming felé. A konzol a "megfizethető" platform lesz mindig, de aki nem éri be ennyivel, annak a PC lesz a prémium, hiszen a lehetőségek tárháza óriási ha bírod anyagilag.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz makkmarce #313 üzenetére
Az a gond,hogy nagyon lebecsülöd a PC platformot,pedig valójában ugyan akkora ,ha nem nagyobb piac mint a két nagy konzol.
Mindkét képen látható konzol szeletkéből a Nintendo Switch szép helyet foglal el.Az utóbbi hónapokban többször megelőzte mindkét nagy konzolt,de xbox elött stabil 2.helyen van a pc független címeivel.Ott nem sokat számit a pc szempontjából a fejlesztés és a Boxed /downloaded pc játékok @Microsoft multiplatforms is benne vannak.
Sony sem véletlenül adja ki a játékait PC re már.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
makkmarce
őstag
válasz #36531588 #310 üzenetére
még1x, még mindig nem érted, hogyha dobniuk kell egy platformot a játékfejlesztőknek, akkor az a PC lesz?
Még mindig nem érted, hogy a következő generációs game engine-ek (nem, nem a CS:GO), erre épül? Senkit se érdekli, hogy te, meg a pc-s market mit szeretne. Az engine készítő, a GPU tervezővel karöltve és a konzol gyártók döntik el, hogy merre mennek. Mivel minden gyártó erre a technológiára tette le a voksát, ezzel már nem lehet variálni, mert a fejlesztők nem fognak 2-3 teljesen különböző motort fejleszteni. Hisz pc-n is támogatott sokminden, vagy max megoldják majd erőből. (emlékezni kéne pl a PS3-as GTA megjelenésre, ami pc-n.. hát nem volt túl fényes, mivel a ps3 9 magos procija kicsit máshogy ment, mint pc-n az akkor divatos két mag).Pl a SAM van nvidián is, csak másnak hívják: Nvidia Resizable BAR, még itt is volt róla cikk.
Na, csillog már valami a mélyen a sötétben, hogy nem a pc-s piac dönt?Pont ugyanezért, ha valami nincs konzolon, akkor hiába van a PC-den, a játékok 99%-a nem fogja használni. Jó példa erre az RT(raytrace), ami már 2018 óta van, de 1-2 nagyobb címnél, ahol a kártyagyártó támogatta a fejlesztést(magyarul fizetett azért, hogy beletegyék), nem nagyon használták (jó persze, volt quake rtx, de azért az messze van az AAA-tól). Most, hogy minden konzol RT-s lesz, így szépen megugrik a raytrace-t támogató játékok száma, hisz ott szinte kötelező már beletenni.
Persze lehet trükközni.. mivel a konzolban összesen 16 gb ram van, egy jó PC 32gb rammal, meg egy 16gb-os kártyával már meg is vagy. A duplikálás miatt ami a GPU-ba menne, az előkészítve ott lesz a ramban, és a 16gb-os pc-s kártya biztosítja, hogy ne essen le az FPS. Szóval erőből megoldod, hurrá. Csak míg a konzol párszáz dollár lesz, ez a szett meg pár ezer. Szóval áthidalható, mondjuk 5-10x annyi pénzből, hisz nincs lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
#36531588
törölt tag
válasz makkmarce #308 üzenetére
Akkor még mindig, ezektől függetlenül, mi beszélhetünk csak a pc játékról és a dvga market share-ról? Figyelj, nem adom fel, mert azt látom hogy érdemes veled foglalkozni.
Szóval: mi a pc játékról szeretnénk beszélni. Attól függetlenül, hogy a fejlesztők egyszerre fejlesztik a pc és a konzol játékot. Minket most az rdna3 (pc-be való vga), a smartacces storage, stb stb érdekel. Témaindító hsz: [link]
Na? Csillog már valami ott mélyen a sötétben?
[ Szerkesztve ]
-
makkmarce
őstag
válasz #36531588 #296 üzenetére
látom, ha már ehhez nem értesz, akkor legalább hangosan nem értesz hozzá.. ok. Játékfejlesztés szempontjából senkit se érdekel, hogy mi van pc-n, mert az AAA címeknél az esetek 95%-ban másodlagos piac, de persze ez ne zavarja össze a prekoncepciódat.
okoskodom, tehát vagyok
-
joysefke
veterán
válasz NandoXXL #305 üzenetére
A régi first gen ryzen 1920x, (kommersz rizsa cpu az alapja)
A kiterjesztett pontosságú lebegőpontos teljesítményben épp clock to clock beírte az 5900.Attól, hogy az AIDA egy tesztjében jól szerepel az 1920X, attól az 5900X még agyonveri kb minden a való életben is használt szoftverben. Bár addig aligha kell elmenni, egy 5700X is kb elég lenne ehhez tiszta MT-ben
[ Szerkesztve ]
-
NandoXXL
senior tag
válasz S_x96x_S #298 üzenetére
(persze, vannak amikben sokat gyorsultak, de az alapok még ugyan azok, csak mindig variálnak valamit, + cache stb.)
A régi first gen ryzen 1920x, (kommersz rizsa cpu az alapja)
A kiterjesztett pontosságú lebegőpontos teljesítményben épp clock to clock beírte az 5900.12900K DDR5 quad cannel is elvérzik.. Vajon mi lesz színes szagos hódító új Ryzen-nél?
Vagy ez is ilyen Tesco gazdaságos proci lesz WS áron? (tudom tudom, árkategóriák rég megváltoztak, nade ki mit vár el a pénzéért? A wow faktor minimum ilyen árak mellett..)
V.R.S.N.S.M.V.-- S.M.Q.L.I.V.B
-
Chaser
legenda
válasz Aprósólyom #286 üzenetére
pontosan nem tudom mire programoznak
de teljesen más a pc és a konzol felépítése - utóbbinál pl nincs külön vram sem, a rendszermemória és vram együtt van -
és ugye egységes a hw és os - genen belül legalábbis -
pc-n meg nagyon sok hw van és emiatt rengeteg konfig, biztosan nem könnyíti meg a dolgot
én úgy tudom konzoloknál az oldjuk meg ésszel stratégiát használják, pc-s átiratoknál legtöbbször az oldjuk meg erővel verziótmég 3 hét és támadnak : )
kíváncsi vagyok hogy fogják megrángatni ezeket, 6ghz ac összejön-e_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7-6700K 4-Core 4GHz LGA1151 (8M Cache, up to 4.20 GHz) Processzor
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 13700K 16mag 24szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Intel i5-9600KF 6-Core 3.70GHz LGA1151 (9M Cache, up to 4.60 GHz) Processzor
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 9700K 8mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 8700K 6mag 12 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 9 7950X - 16 mag/32 szál - Új, tesztelt - Eladó! 170.000.-
- Intel Celeron G1840, Intel Pentium G3258 G3260, Intel Core i3-4130 i3-4170 CPU processzor
- i5 9600K dobozos, hűtő nélkül
- AMD Ryzen 7 9800X3D - Új, Bontatlan - 3 év garancia
- Intel Core i9-9900KF 8-Core 3.6GHz LGA1151 (16M Cache, up to 5.00 GHz) Processzor!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest