Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
KisBundi
őstag
Ezt már leírtam én is, hogy az elmélet, a technológia leírása stb már létezik jó régóta, de ezt nem lehet SW-nek nevezni, maximum próbálkozásnak, de amíg nincs olyan cél HW ami elegendő számítási teljesítménnyel bír, érdemi SW-t nem fognak rá írni, azaz tényleges játék vagy végfelhasználói szoftver nem lesz a kezünkben.
-
KisBundi
őstag
Az modik úgy is rendet tesznek hamarosan...
[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
válasz Busterftw #393 üzenetére
Igazán akkor lenne meglepetés, ha sikerülne konzolba összehozni egy olyan HW-t, ami unikornis f|ngon, olcsóbban, kevesebb hőt termelve futtatna 2x olyan gyorsan egy játékot 4K-ban mint egy csúcs PC. Erre igazából várhatunk, mert, hogy tervezésű HW-t kapunk célfeladatra, de a számítási teljesítménye nagyban nem fog különbözni mint egy hasonló PC számítási teljesítménye.
makkmarce: Felépítésében lehet hasonlít, de míg a PS-t játékra, addig a MAC-et munkára tervezték. Ahogyan PS-en nem tudsz érdemben videót vágni, úgy a MAC-en is csak egy közepes játékélmény fogad. Ezek cél eszközök! Nem véletlenül van a PS5-ben csak GDDR ram, hisz nincs szüksége alacsony késleltetésre csak nagy sávszélre. A PS5 csak konzol részlegen újítás, de PC fronton ezt az újítás nem lenne rentábilis.
[ Szerkesztve ]
-
-
KisBundi
őstag
Egyértelmű, hogy a PS5 fejlesztése folyamán a HW és SW mérnökök együttműködtek, de semmi olyan dolgot nem találtak fel, amit a HW technológia már korábban ne hozott volna létre. Tegyünk SSD-t a PS5-be! Ugyan már! PC fronton már régen alapnak számít az SSD. A hangsúly azon van, hogy amíg a HW nem teszi lehetővé, addig SW-t nem is fognak rá fejleszteni, még ha az elve létezik is.
-
KisBundi
őstag
Lényegében előbb a HW-t kell előbb felmutatni, hogy a jelenlegi technológiánkkal ezt tudjuk összehozni, hisz ez határolja be a SW fejlesztését és nem fordítva.
Busterftw: a technológia elve vagy szoftveres megoldás létezhet, de semmire nem mennek vele amíg a HW nem lesz meg hozzá. Tehát amíg a megfelelő HW nincs meg, addig érdemi SW fejlesztés sem fog történni. Teljesen abszurd, hogy előbb írnak egy SW-t, majd benyújták igényüket a HW-re.
[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
válasz joysefke #338 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyet kell, hogy értsek! Konzol mindig is a szűk keresztmetszet lesz a minőség és megfizethetőség terén és ezért is kulcsfontosságú a fejlesztők számára kompatibilitás, mivel nem a PC lesz hardver téren a gyenge pont. Pont annyit fognak a konzolokból kipréselni amivel még jól fog kinézni az engine, de a tuti a PC lesz. Jobban belegondolva valóban egyszerűbb volt a konzolokat "PC síteni" több szempontból is, mintsem külön fejleszteni.
-
KisBundi
őstag
Én úgy gondolom, ha valamilyen oknál fogva a PC gaming piaca hanyatlik is különböző okoknál fogva időként, akkor sem fog SOHA eltűnni, mert a sokszínűsége és a lehetőségek tárháza miatt meg fogja érni rá fejleszteni. Ahogy előttem is írták páran, bizony egyre több gyártó nyit a PC gaming felé. A konzol a "megfizethető" platform lesz mindig, de aki nem éri be ennyivel, annak a PC lesz a prémium, hiszen a lehetőségek tárháza óriási ha bírod anyagilag.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest