- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hangszórók topicja
- Házimozi belépő szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen házat vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
nap
addikt
Júliusról szeptemberre tolódott a megjelenés dátuma.
Én azt se bánnám, ha áprilisban jelenne meg, csak jó legyen, mert úgyis több évig játszunk vele. -
Emunem
őstag
válasz
TESCO-Zsömle #17 üzenetére
Zsömi, igazad legyen, de ha "csak" a tdu 2 szintjét hozzák, nem kockás útszakaszokkal, én máris boldogan csengetnék 40 dodót is érte!
-
Integrale
veterán
válasz
TESCO-Zsömle #21 üzenetére
Hónapokig próbálkoztam a FH4-gyel, de egyszerűen egy idegesítő giccshalmaz.
Az autóslista remek, a grafika is, minden, csak egyszerűen a TDU sokkal emberközelibb. Nem egy könyvből választasz autót, hanem szalonból, választasz felnit, színt, belsőt, lemosod, tuningolod gyakorlatilag a gyári tuningcégek csomagjainak megfelelő tuninggal.
Nem egy habosbabos, táncikálós kacat.
Várjuk és reménykedjünk! -
Ratrak
tag
válasz
TESCO-Zsömle #21 üzenetére
"Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát."
Pontosan ezt várom én is. Félig-megoldásként AC-ban tolom olyan "utcai" pályákon, amiket modderek csináltak, van egy-két hatalmas és nagyon jó is köztük, van, ahol akár forgalom is lehet.... de nem az igazi úgy sem, csak a jelenleg elérhető legjobb kompromisszum. A Crew-t nagyon vártam, nagyon szerettem is sokáig, de egyre jobban zavartak a hibái. A Crew 2-t meg már nem is értem, hogy "eztmostmé'kellett?!?" A Forza Horizonoknak én majdnem ugyanannyira gagyinak érzem a fizikáját, mint a Crew1-é volt, és borzasztó kicsi a térképe, nincs rajta egy rendes szerpentin... Amúgy a TDU 2-ben az, hogy két sziget volt, nagyon tetszett, és amúgy Oahunál nekem sokkal jobban bejött a másik (Korzika? Már nemtom mi volt, de nagyon tetszett!). Meg az is, hogy ingatlanokat vehettél, olyan lakások, házak voltak benne, hogy mai grafikával azokban is eltöltenék órákat...
Csak ugye ott is, a fizika... Egy autós játékban (mindegy, hogy vérszim, félszim vagy arcade) a fizika a kulcs. LEHET jó arcade fizikát is csinálni, lásd még Driver SF - hogy-hogynem ott az a Nagymáthé Dénes csinálta a fizikát, aki anno a Terep 2-vel meghatározó WTF-élménnyel ajándékozott meg mindenkit...
Na, ha ő csinálná BÁRMELYIK openworld autós játék fizikáját, nagyon másképp nézne ki a dolog, mint ahogy most fest, főleg, ha hagynák, hogy félszimesre vegye a figurát...
(nyilván a Drivert sem egyedül csinálta, ma sem egyedül dolgozna már, de értitek, hogy mire gondolok... pár hasonló elhivatott, programozáshoz és autó-fizikához értő forma kiváló munkát tudna végezni ma is, sőt)
Na, sajnos ez az, amiből nem lesz semmi. Sajnos egyet kell értsek azzal, hogy a legélvezhetőbb fizikai vonal openworld- oldalról a FH-sorozattól várható, ez az új TD nem győzött meg, hogy jó úton járna (ne legyen igazam) a Crew-sok is az elején még próbáltak szimeseknek is megfelelni, de totál elmentek a másik irányba (ráadásul azt is rosszul) sajnos. Más meg nem nagyon van.
Amúgy én utálom, amikor egy autós játékban csak úgy lemész az útról, és nem büntet (hacsak nem kif. offroad járgánnyal vagy, de annak is legyenek határai) Azt hittem sírvafakadok, amikor megláttam a FH4-ben, hogy megy a csávó a Lambo-val, lemegy a kukoricásba, lassul kb 30 km/h-t, majd miután levágta a kanyart, vissza az útra és megy tovább, mintha mi sem történt volna. Akkor és ott írta le magát nálam a "fizika" - és később, amikor játszottam vele kormánnyal, akkor sem győzött meg.
A sebességérzet meg fura dolog. A Dirt Rallyban ritkán megyek 100-120-nál többel, még ahol lehetne, ott sem merem megtolni neki, mert jön valami galádság az úton, és jóóóól megbüntet a "száguldásért"... És nem érzem az autókat "lassúnak". Nyilván, más a sebességérzet egy szűk rally-szakaszon, mint egy 6sávos autópályán, de az azért vicces, amikor 300 alatt úgy érzed, mintha állnál..... Ment valamelyikőtök IRL 200 fölött ("német autópályán")? Azért eléggé tud ott már suhanni a táj még autópályán is, sima 2x1 sávos úton meg aztán szalad a mozi rendesen. (term. nem saját tapasztalat, haver mesélte...) A 300 meg a 200-hoz képest is más kávéház. Ezt a játékokban nem könnyű átadni (és nyilvánvalóan nem a rohadt motion blur effect fogja megadni, ami totál ördögtől való dolog szerintem
)
-
rdt89
addikt
Először a grafikája olyan idegesítő és steril, meg túl szögletes minden /ilyen szempontból a Motorsport 7 is irritáló számomra/.
Másodszor az irányítás az valami majdnem NFS-es agymenés, pedig a repülő-hajó-kocsi kombó nem lenne rossz, de mikor a repülőről-kocsira váltásnál fogja és odahajítja a kocsit a levegőbe, az meg beesik egy random ház elkerített zugába és ki se lehet jönni és nem lehet járművet választani, az is kicsit rossz szájízt adott, főleg 4ször egymás után. De a repülős látótávolság és az alattam lévő tárgyak "elkockásítása" és ezáltal mondjuk ki igénytelen megjelenítése is zavaró. Az első részt élveztem, ezért vettem meg a 2-t és nem kértem refound-ot, mert mondtam majd még próbálkozok vele, de már így 5ik alkalommal is elindítottam és egyszerűen azt éreztem, hogy ez egy sz.r, szinte taszít és így nem tud a nagy pálya élvezete se izgatni. A Hoirzon 4 térképe lehet, hogy nyúlfarknyi ehhez képest, de valamiért megjelenés óta /lassan 2 éve/ nem tudom letenni. Mondjuk sokat hozzátesz a jelenleg 699 féle külön autó amit tartalmaz a játék, vagy a heti kihívás, vagy a havi frissítés és újítás, de a Horizon-ra is haragszok, mert volt nekik is az első résztől jó ötletük, amit folyamatosan az újabb részekből kifelejtettek vagy bele se tettek. A TDU index-ablaklehúzós-motorleállítós kombója azért elfért volna egy ennyire tökéletesen megalkotott játékban, főleg, hogy néha annyira el tudja a környezet vonni a figyelmedet, mikor az évszakoknak megfelelő állatok rohangálnak, van, hogy verseny közben egy szarvas kifut eléd vagy megijjed tőled, te meg reflexből elrántod a kormányt, vagy mikor a földúton kakasok armadája repked a pofádba. Az a kis térkép minden porcikájában él, minden évszakban van valami amitől van, hogy megállsz egy helyen a kocsival és nézed a tájat, ahogy a madársereg beborítja az égboltot, ahogy a nap lenyugszik vagy ahogy a jóidőt egyszer csak eső váltja és elmossa a tájat és elkezdenek tócsák megjelenni mindenfele. Annyira sok apró és mesteri grafika van megkomponálva egy címbe, hogy a hibái ellenére a mai napig annyira gyönyörű az a játék. A Forzavista mód valami hihetetlen, hogy körbejárhatod a kocsid és beleülhetsz, mindent kinyithatsz, beindíthatod a motort. A lakások ahol a kocsit nézegetheted vagy éppenséggel a tuning vagy finomhangolás amit a kocsin végezhetsz nagyon aprólékos. Vannak olyan autók amikre van Body Kit szett, vannak japán autók amiket lehet szépen optikázni. A belső nézetes állítható driftkamera is olyan plusz élményt ad a játékhoz. Van, hogy csak azért kapcsolom be, hogy nézzem az idő múlást a játékban van, hogy csak bóklászok, megnézem a nevezetességeket, van, hogy mindenkit kihívok a pályán egy fej-fej mellettre, van, hogy nyári éghajlaton felcsapok egy Cabrio-t és benyomok egy 64.4km-es Góliát versenyt és élvezem. Mindenkinek más autósjáték jó más miatt, TESCO-zsömle TDU rajongása elismerésre méltó. Azt viszont szerintem senki se tagadhatja, hogy jelenleg a legjobb Open World autósjáték a Horizon 4 és ha lenne méltó konkurenciája még ennél is sokkal jobb lenne, mert a gyártók versenye nekünk szűl jó végtermékeket. -
-
XuChi
addikt
Horizonok nálam mindig a "zsebkendő" méretű mini játékterükkel buktak el. Minden új résznél vártam a csodát, de csak alig-alig lett nagyobb a játéktér. Nálam a Crew 2 térkép mérete az etalon. Ha ezt tudná hozni a Horizon, akkor játszanék velük. De képtelenek egy rendes térképet összehozni.
-
rdt89
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #21 üzenetére
Nagyon hosszan el lehetne beszélgetni a dolgokról, de nem akarom off-ba dönteni a topikot. Teljesen megértem amit írsz. Nem tudom mikor játszottál utoljára a Horizon 4-ik részével, de hónapról-hónapra a rajongók kedvéért mindig csempésznek bele valami kis plusz újítást és az a végtelen szabadságérzet, hogy árkon-bokron mehetsz keresztül-kasul egyszerűen nagyon jó. A térképen az összes ikon kikapcsolható, ilyenkor semmi nem zavar a krúzolgatásban, én a sebességérzetet nagyon jónak találom, a fizikát is inkább érzem közelebb a Sim-hez mint az árkádhoz, ezzel nem azt mondom, hogy fél Sim, csak ha minden segítség ki van kapcsolva a hőmérséklet változástól az esőig minden érezhető a kocsin vezetéskor, akár verseny közben is. Ma feltettem a Crew 2-t, de 5 perc után le kellett törölnöm, egyszerűen botrány, a TD-ről videókat néztem, tényleg nagyon sok ötlet van benne ami a Forza-ba is jöhetne. Azok az apró de hangulatfokozó dolgok, mint a Lámpa kapcsolás, indexelés, vészvillogózás, motorleállítás, fedélzeti számítógépek adatmegjelenítése. Nos a open world sim vezetésre meg annyit, hogy állítólag ennek a generációnak voltak határai ami miatt nem bírta, szóval ha igazak a pletykák /általában nem azok/, akkor valóra válhat ez az óhaj. De továbbra is azt tudom mondani, ha csodát vársz Open World autós játéktól azt a Horizon tudja szállítani, vagy fogja. Na de ha a TD új része tényleg minden szinten hozni fogja az első részt és keresni fogom a megjelenés vagy tesztek alatt a kommentedet mindenképpen kipróbálom én is. Remélem lesz a Horizon-nak méltó ellenfele, mert a konkurencia mindig jobb ötleteket és játékokat szül oda-vissza.
-
TESCO-Zsömle
titán
Nyilván az emlékek megszépítik az egészet, nekem a Horizon nem adta azt az élményt, amit a TDU 10+ évvel előtte.
Maguk a TDU-k is csak szándékukban voltak AAA címek, egyik rész se volt befejezve. A második részben kiadás után legalább 4x nyúltak bele elég keményen a fizikába, ami nem is tetszett.
TDU egyetlen előnbye, amibe veri a konkurenciát, az az, hogy nem tolja a szádba a versenyzést. A többi játékba nem lehet csak úgy krúzolgatni. Horizon fizikája is arra van gyúrva, hogy találkozz a haverokkal, aztán toljadnei, ki a jobb. Crew meg méginkább.
Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát. Nem kellenek azok a beállítások, de a fizika legyen ott. Büntessen rendesen. Az már csak hab a tortán, ha lehet indexelni, van elakadásjelző meg több fokozatban kapcsolhatók a fényszórók.
Én se számítok tökéletes TDU folytatásra. Ha előrendelem, az is inkább csak szentimentális gesztus lesz, mintsem a tényleges bizalom melletti szavazat.
Egyetlen reményem, hogy az eredeti első rész kreatív igazgatója bábáskodik a rész felett. -
rdt89
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #19 üzenetére
Csodálatosnak nevezném azt a szenvedélyt amivel a TDU-t isteníted, nekem sajnos valamiért sose tudta a figyelmem megragadni, de tény, hogy sokáig etalonnak számított a kategóriájában. Nekem kb. a Horizon van ilyen szinten mint nálad a TDU és szomorú igaszság, de csak a Horizon-ba bízhatsz, hogy az 5-el elhozza az új generációra az általad kergetett álmot, mert ott van azért bőven pénzmag és a WRC-s srácok nem hiszem ,hogy fogják hozni azt a szintet amit anno rongyig játszottál. Ne legyen igazam, de ők nem AAA játékokat tesznek le az asztalra, csak gyors hasznot hozó fél munkákat, de ne legyen igazam, mert az új WRC minősége köröket vert az eddigi munkájukra. Szerintem a Hoirzon sebességérzetével sincs baj, ott is már 300 felett minden begyorsul, mint a hasmenés. 2008 óta mióta xbox került véletlen a tulajdonomba, felfedeztem a Motorsport és Horizon adta autós örömet és azóta akármilyen autós játék kerül bemutatásra, nem tud 30 percnél tovább lekötni, gondolom a minősége miatt is, mert azért az elmúlt 10 évet nézve nem volt annyira elkényeztetve sok fejlesztőtől az ember. Tény, hogy a TDU-ba leállítható motor, fel-le kapcsolható fényszóró olyan apró nüanszok amik képesek rengeteget dobni a hangulaton. Remélem az új TD ha grafikára nem is /nem feltétlen az adja a szórakozást egy játékban/, de élményre visszahozza az első rész által okozott élményt!
-
TESCO-Zsömle
titán
Megvan, és a válasz: Nem.
Főleg a fizika nem. A Horizon még a TDU-nál is jóval árkádabb. Nem megy el a The Crew szintjéig, ami már-már a Trackmania-t súrolja, de közelít.
A hatalmas pályával meg az a gond, hogy ha nincs meg, akkor nincs sebességélmény. Érdemes utánaszámolni. Egy átlag sportautó kb 5 méter. Ha mész mondjuk 180-al, az 50m/s, ami 10 autó/s. Vagyis másodpercenként az autód hosszának 10x-esét kéne megtenned.
A Bugatti Chiron ha 400-zal megy, akkor saját hosszának 25x-ösét teszi meg másodpercenként. Ez nem megy méret nélkül. Ettől érződött a TDU szimulátorabbnak a konkurenciánál. Az 1:1-es méretarány miatt nem kellett csalni a sebességgel. -
rdt89
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #16 üzenetére
+(#17) TESCO-Zsömle:
Tökéletesen leírtad a Horizon 4 miként készült /persze tudom-tudom kivéve a hatalmas pályát/ -
TESCO-Zsömle
titán
Ha tényleg az eredeti TDU kreatívja csinálja az egészet, csak annyi a dolga, hogy hallgat az emberekre és összeollózza az első két rész jó dolgait, nyakonkeni egy a második részbe félkészen betolt social résszel és kész is. Éveken át fejegethetik a népet a DLC-s kocsikkal. Esküszöm az égre játék nem volt még a kategóriában, ami akkora kihagyott ziccer lenne, mint a TDU. Annyi de annyi potenciál lenne benne, hogy évekig lehetne fejni a felhasználókat különböző DLC-kkel. -> Ezügyben leshentétek 1-2 tippet a PayDay2-től.
Egyedi festéshez paintshop, mellé egyedi festéses DLC a legjobb erre a célre nevezett rajongói festésekből összeválogatva + profi művészek tematikus munkái, a közösségből beszavazottak alkotóinak jutalmazása játékon belüli kredittel, wall of fame-mel a múzeumban, stb...
-
TESCO-Zsömle
titán
Kb mindent kihagytak belőle, ami a TDU-ba jó volt és kaptál mellé egy halom bugot. A tuning egy vicc. A kocsiknak addig vannak stat-jaik (sebesség, gyorsulás, stb) amíg full stock. Amint akármilyen tuning rámegy, minden adat leredukálódik 4db 4-jegyű számmá és egy ezeket összegző újabb 4-jegyű számmá. Onnantól csak ez számít. Akié nagyobb, az nyer. Pont.
TDU-ba (főleg az első részbe) mennyire jó volt, hogy lehetett látni és érezni a tuningot? Akár ki is mérhetted, mert annyi volt. Crew-ba semmi számonkérhetőség! A tuningolt Audid nem 8mp alatt gyorsul százra, hanem 2386-os gyorsulása van, míg a végsebessége 3638. Fékezni 2591-el tud, míg a kanyarokat 3719-el veszi.
A másik vicc a tuninggal kapcsolatban, hogy kitalálták ezt a szétszedett nézetet, ahol képes lehettél a kocsi hajtásláncát nézni, ami azonban nem volt összhangban a kasztnival. Feltettél egy fasza oldalkipufogót? Heh, az a kasztnin van! Ha lemész hajtás-nézetbe, ugyanúgy ott durrog a gép hátul...
TDU-ba működtek a visszapillantók, Crew első részében blank textúra volt a tükrökön. Úgy néztek ki, mint a régi kikapcsolt LCD-k.
A térkép nagy volt (USA) de mivel nem 1:1-es arányú, így a sebességérzettel is voltak gondok. TDU egyik legnagyobb előnye, hogy a Street Legal óta először adott reális sebességérzetet utcán. Ott a 300 az 300, ha elkurtál valamit, esélyed nem volt megfogni, olyan gyorsan suhantak a dolgok.
Még arra is emlékszem, hogy kb 340-nél volt az elnéptelenedési határ. Ez azt jelentette, hogy a kirajzolási- és a spawn- távolság is limitált volt. Emiatt 340 fölött nem spawn-olt forgalom, mert gyakorlatilag az arcodba vágta volna a kocsikat. Ha valaki ez alá csökkent egy picit, annak néha kellett ügyeskedni, mert a határon elég jó reflexek kellettek.
Na meg a bajnoksáok... Az is ugrutt a Crew-val... Nem volt mód saját kijelölt pályát/versenyt feltölteni, hogy mások elérjék...
Maradt a régi 8 játékos / instance limit, amit szétszedtek 2x4 főre, vagyis egyszerre max 4-en mehettetek közösen, mikor már a 8 is kevés volt az elődökben... -
Chapel
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #13 üzenetére
Nice
-
BiP
nagyúr
válasz
TESCO-Zsömle #13 üzenetére
Crew. Annyi potenciál lenne benne, de sosem tudtam megszeretni. 2x próbáltam, 5 perc után leraktam.
-
Chapel
addikt
Anno az első miatt vettem kormány, emlékszem jó fél évig amint haza értem kabát még fent de már nyomtam is be a gépet és TDU PH-s kollégákkal vagy csak úgy épp nem volt senki.
Az az úthálózat a maga idejében gyönyörű látvány (hhh mikor motorral cikázott az ember a kocsik közöttt fps nézetben!)
Nem volt szim, dehogy. Ellenben szerencsére tartotta, hogy a sok jármű mind más is volt szóval még így is ráver bármely NFS-re és árkád autó gémre az érából.
Meg hát ugye a nagy világ.
Emlékszem a nagy versenyre totál padlógázzal a nagy verdákkal is, 50-60p körül volt egy kör a szigeten...és elég volt egy nagy bukás és kész kezdhetted előről.
Nem is igazán emlékszem más autós - nem szimre - ahol egy 50-60 perces gyors versenyre voltál kényszerítve.
2. borzadály volt, kössék fel a gatyát és legyen fizika. Nem kell high, dehogy.De ne vissza butítság mint a 2-ben...meg azt a borzadály karakter építősdit is hagyják ki. -
tibaimp
nagyúr
"Annyit viszont már most megtudtunk, hogy a program egy hatalmas szigeten fog játszódni." -- ezen megakadt a szemem! Fasza, csak jó legyen a "fizika". nem csípem különösebben az autós játékokat, de a kedvencem a régi TD Unlimited.
-
wjbhbdux
veterán
A marketingben nincs olyan, hogy felesleges. A Test Drive mára szinte elfeledett és sokak számára ismeretlen márkanév, be kell járani. Csak Facebookon voltak jelen a ma használatos platformokból, ott is 7 éve inaktív. Ezzel a bejelentéssel lett több ezer Twitter követőjük, Discord tagjuk, sokan osztják fb-n, és még itt is születnek alá a kommentek. Hiába vagy elégedetlen, ha ezzel őket segíted (és én is amikor neked válaszolok), akkor elérték a céljukat. Gondolj bele, vki megnyitja a gamepod főoldalt, és már több komment van ez alatt mint a Watch Dogs 3 hírnél, akkor esélyes hogy erre is kattint egyet, ott a trailer, ha megnézi még feljebb nyomja a youtube algoritmusban és többeknek ajánlja fel.
Akik meg tudták hogy mi az a Test Drive és emiatt a livestreamen nézték egy rakat másik játék bemutatóját is látták, amik előbb jönnek ki ettől a kiadótól.
Szóval mindent összevetve ez teljesen vállalható húzás volt.
-
rdt89
addikt
Ez a nesze semmi fogd meg jól trailer-t kár volt erőltetni.
-
- = Zk = -
félisten
well, a zene viszont baxó
-
GodGamer5
addikt
Annyira vártam ezt a bejelentést erre kaptunk egy ilyen semmit. Mostmár ez lesz, hogy minden játék kap egy ilyen rövid semmitmondó cgi teasert aztán lehet örülni, hogy be van jelentve?...
-
konikan
aktív tag
Ok, announcement trailer. Ez a név gyilkos "Solar Crown"
-
.LnB
titán
Találhattak volna ki valami hosszabb nevet.
Bár lehet, hogy ebből még hivatalosan is TDU: Solar Crown lesz a végére.
-
XuChi
addikt
Ennél a semmitmondó trailer-nél azért többet vártam
Hurrá készül, de ebből majd 2022-23 mire lesz valami. Ezt így felesleges volt behypolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- World of Tanks - MMO
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kiderült mit tud a Nintendo Switch 2 rendszerchipje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- További aktív témák...
- Latitude 5400 27% 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe IR kam gar
- Remek áron eladó új Microsoft Surface Laptop 4 garanciával! i7-1185G7 /32 GB /1TB SSD/TOUCH/15."/
- MSI geforce rtx 4070 ventus 2x OC 12GB
- AKCIÓS áron eladó HP ZBOOK Power G8 WORKSTATION! i7-11850H/32GB/256SSD/15,6"FHD/IPS/GARI
- i7 8700/ RX6500/ 32GB DDR4/ 512GB m.2/ garancia/ ingyen foxpost
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Softmodolt PlayStation 3 Slim
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest