Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz TESCO-Zsömle #13 üzenetére

    Crew. Annyi potenciál lenne benne, de sosem tudtam megszeretni. 2x próbáltam, 5 perc után leraktam.

  • rdt89

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #16 üzenetére

    +(#17) TESCO-Zsömle:
    Tökéletesen leírtad a Horizon 4 miként készült /persze tudom-tudom kivéve a hatalmas pályát/ :R :C

  • rdt89

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #19 üzenetére

    Csodálatosnak nevezném azt a szenvedélyt amivel a TDU-t isteníted, nekem sajnos valamiért sose tudta a figyelmem megragadni, de tény, hogy sokáig etalonnak számított a kategóriájában. Nekem kb. a Horizon van ilyen szinten mint nálad a TDU és szomorú igaszság, de csak a Horizon-ba bízhatsz, hogy az 5-el elhozza az új generációra az általad kergetett álmot, mert ott van azért bőven pénzmag és a WRC-s srácok nem hiszem ,hogy fogják hozni azt a szintet amit anno rongyig játszottál. Ne legyen igazam, de ők nem AAA játékokat tesznek le az asztalra, csak gyors hasznot hozó fél munkákat, de ne legyen igazam, mert az új WRC minősége köröket vert az eddigi munkájukra. Szerintem a Hoirzon sebességérzetével sincs baj, ott is már 300 felett minden begyorsul, mint a hasmenés. 2008 óta mióta xbox került véletlen a tulajdonomba, felfedeztem a Motorsport és Horizon adta autós örömet és azóta akármilyen autós játék kerül bemutatásra, nem tud 30 percnél tovább lekötni, gondolom a minősége miatt is, mert azért az elmúlt 10 évet nézve nem volt annyira elkényeztetve sok fejlesztőtől az ember. Tény, hogy a TDU-ba leállítható motor, fel-le kapcsolható fényszóró olyan apró nüanszok amik képesek rengeteget dobni a hangulaton. Remélem az új TD ha grafikára nem is /nem feltétlen az adja a szórakozást egy játékban/, de élményre visszahozza az első rész által okozott élményt! :R

  • rdt89

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére

    Nagyon hosszan el lehetne beszélgetni a dolgokról, de nem akarom off-ba dönteni a topikot. Teljesen megértem amit írsz. Nem tudom mikor játszottál utoljára a Horizon 4-ik részével, de hónapról-hónapra a rajongók kedvéért mindig csempésznek bele valami kis plusz újítást és az a végtelen szabadságérzet, hogy árkon-bokron mehetsz keresztül-kasul egyszerűen nagyon jó. A térképen az összes ikon kikapcsolható, ilyenkor semmi nem zavar a krúzolgatásban, én a sebességérzetet nagyon jónak találom, a fizikát is inkább érzem közelebb a Sim-hez mint az árkádhoz, ezzel nem azt mondom, hogy fél Sim, csak ha minden segítség ki van kapcsolva a hőmérséklet változástól az esőig minden érezhető a kocsin vezetéskor, akár verseny közben is. Ma feltettem a Crew 2-t, de 5 perc után le kellett törölnöm, egyszerűen botrány, a TD-ről videókat néztem, tényleg nagyon sok ötlet van benne ami a Forza-ba is jöhetne. Azok az apró de hangulatfokozó dolgok, mint a Lámpa kapcsolás, indexelés, vészvillogózás, motorleállítás, fedélzeti számítógépek adatmegjelenítése. Nos a open world sim vezetésre meg annyit, hogy állítólag ennek a generációnak voltak határai ami miatt nem bírta, szóval ha igazak a pletykák /általában nem azok/, akkor valóra válhat ez az óhaj. De továbbra is azt tudom mondani, ha csodát vársz Open World autós játéktól azt a Horizon tudja szállítani, vagy fogja. Na de ha a TD új része tényleg minden szinten hozni fogja az első részt és keresni fogom a megjelenés vagy tesztek alatt a kommentedet mindenképpen kipróbálom én is. Remélem lesz a Horizon-nak méltó ellenfele, mert a konkurencia mindig jobb ötleteket és játékokat szül oda-vissza. :)

  • Ratrak

    csendes tag

    válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére

    "Én akkor lennék igazán boldog, ha egyszer egy ilyen openworld cucc alá odavágnának pl egy Asetto Corsa szintű fizikát."

    Pontosan ezt várom én is. Félig-megoldásként AC-ban tolom olyan "utcai" pályákon, amiket modderek csináltak, van egy-két hatalmas és nagyon jó is köztük, van, ahol akár forgalom is lehet.... de nem az igazi úgy sem, csak a jelenleg elérhető legjobb kompromisszum. A Crew-t nagyon vártam, nagyon szerettem is sokáig, de egyre jobban zavartak a hibái. A Crew 2-t meg már nem is értem, hogy "eztmostmé'kellett?!?" A Forza Horizonoknak én majdnem ugyanannyira gagyinak érzem a fizikáját, mint a Crew1-é volt, és borzasztó kicsi a térképe, nincs rajta egy rendes szerpentin... Amúgy a TDU 2-ben az, hogy két sziget volt, nagyon tetszett, és amúgy Oahunál nekem sokkal jobban bejött a másik (Korzika? Már nemtom mi volt, de nagyon tetszett!). Meg az is, hogy ingatlanokat vehettél, olyan lakások, házak voltak benne, hogy mai grafikával azokban is eltöltenék órákat... :) Csak ugye ott is, a fizika... Egy autós játékban (mindegy, hogy vérszim, félszim vagy arcade) a fizika a kulcs. LEHET jó arcade fizikát is csinálni, lásd még Driver SF - hogy-hogynem ott az a Nagymáthé Dénes csinálta a fizikát, aki anno a Terep 2-vel meghatározó WTF-élménnyel ajándékozott meg mindenkit... :D Na, ha ő csinálná BÁRMELYIK openworld autós játék fizikáját, nagyon másképp nézne ki a dolog, mint ahogy most fest, főleg, ha hagynák, hogy félszimesre vegye a figurát... ;) (nyilván a Drivert sem egyedül csinálta, ma sem egyedül dolgozna már, de értitek, hogy mire gondolok... pár hasonló elhivatott, programozáshoz és autó-fizikához értő forma kiváló munkát tudna végezni ma is, sőt)

    Na, sajnos ez az, amiből nem lesz semmi. Sajnos egyet kell értsek azzal, hogy a legélvezhetőbb fizikai vonal openworld- oldalról a FH-sorozattól várható, ez az új TD nem győzött meg, hogy jó úton járna (ne legyen igazam) a Crew-sok is az elején még próbáltak szimeseknek is megfelelni, de totál elmentek a másik irányba (ráadásul azt is rosszul) sajnos. Más meg nem nagyon van.

    Amúgy én utálom, amikor egy autós játékban csak úgy lemész az útról, és nem büntet (hacsak nem kif. offroad járgánnyal vagy, de annak is legyenek határai) Azt hittem sírvafakadok, amikor megláttam a FH4-ben, hogy megy a csávó a Lambo-val, lemegy a kukoricásba, lassul kb 30 km/h-t, majd miután levágta a kanyart, vissza az útra és megy tovább, mintha mi sem történt volna. Akkor és ott írta le magát nálam a "fizika" - és később, amikor játszottam vele kormánnyal, akkor sem győzött meg.

    A sebességérzet meg fura dolog. A Dirt Rallyban ritkán megyek 100-120-nál többel, még ahol lehetne, ott sem merem megtolni neki, mert jön valami galádság az úton, és jóóóól megbüntet a "száguldásért"... És nem érzem az autókat "lassúnak". Nyilván, más a sebességérzet egy szűk rally-szakaszon, mint egy 6sávos autópályán, de az azért vicces, amikor 300 alatt úgy érzed, mintha állnál..... Ment valamelyikőtök IRL 200 fölött ("német autópályán")? Azért eléggé tud ott már suhanni a táj még autópályán is, sima 2x1 sávos úton meg aztán szalad a mozi rendesen. (term. nem saját tapasztalat, haver mesélte...) A 300 meg a 200-hoz képest is más kávéház. Ezt a játékokban nem könnyű átadni (és nyilvánvalóan nem a rohadt motion blur effect fogja megadni, ami totál ördögtől való dolog szerintem ;] )

    if you think you can - you can. If you think you can't - you're right!

  • Integrale

    veterán

    válasz TESCO-Zsömle #21 üzenetére

    Hónapokig próbálkoztam a FH4-gyel, de egyszerűen egy idegesítő giccshalmaz.
    Az autóslista remek, a grafika is, minden, csak egyszerűen a TDU sokkal emberközelibb. Nem egy könyvből választasz autót, hanem szalonból, választasz felnit, színt, belsőt, lemosod, tuningolod gyakorlatilag a gyári tuningcégek csomagjainak megfelelő tuninggal.
    Nem egy habosbabos, táncikálós kacat.

    Várjuk és reménykedjünk! :D

    "Bad reklám is reklám too"

  • Emunem

    aktív tag

    válasz TESCO-Zsömle #17 üzenetére

    Zsömi, igazad legyen, de ha "csak" a tdu 2 szintjét hozzák, nem kockás útszakaszokkal, én máris boldogan csengetnék 40 dodót is érte!

    "... hát persze ..."

Új hozzászólás Aktív témák