- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#65675776
törölt tag
válasz
Johnny Cage #34 üzenetére
A II.vh-s játékokkal az a baj, hogy csak tucatárúk jelennek meg napjainkban. Nincs semmi komolyan megvalósított közöttük. Leegyszerűsített hulladékok, semmi összetett és valóságnak akár csak 40%-ban is megfelelő megvalósítás.
-
Johnny Cage
addikt
válasz
Johnny Cage #33 üzenetére
Még annyit hozzátennék: meg lehet nézni az akkori LucasArts-ot /a legkreativabb és egyben legsikeresebb játékgyártó volt, mind kritikai, mind financiális szempontból/ és meg lehet nézni a mait, miután üzletpolitikát váltottak s minden zseni elvándorolt tőlük /SW játékok tucatgyárosa; nulla kreativitás; futószalag effektus; értékelhetőt is csak más játékgyártók fejlesztésével tudnak kihozni, de aligha tudnék bármi egyedit is a szálmájukra irni mondjuk az utóbbi 8 év terméséből/. Manapság a második világháborús játékok fénykorát éljük - amikor az ember már azt érzi, ''elég, most már tényleg elég'', amig végigfut ez a gondolat a fejében, máris minimum 3 új második világháborús FPS vagy RTS jött ki, és még mindig van rá igény. Talán eligénytelenedett a játékostársadalom? Végtelenszer le lehet húzni ugyanazt a rókabőrt, és végtelenszer meg lehet etetni a játékosokkal?... Ma már nincs igény a kreativitásra, az egyedi ötletekre?.... asszem a kérdésem megválaszolatlan marad, de befejezem, mert valaki seggberúg az offtopikolásért. .)
-
Johnny Cage
addikt
válasz
take.a.ride #32 üzenetére
...Broken Sword, Discworld, Simon the Sorcerer, Full Throttle, The Dig, Grim Fandango... csak hogy folytassam a sort. ;-) Mert a kiadók úgy gondolják, hogy nincs rá igény. Hogy valóban igy van e, azt nem tudom - pár elvetemült kalandjáték rajongó (köztük énis) biztos van, és a mai napig bizik a csodában, hogy egyszer még feltámad a műfaj. 1-2 éve tanúi lehettünk a Broken Sword teljes megerőszakolásának (=Broken Sword 3, teljesen átreformálták a játékot és mindent kiirtottak belőle, ami anno a pikantériáját adta), de volt ellenpélda is, a Syberia sikere - ami nekem konkrétan abszolút nem tetszett; túl nyers a sztori és rideg a környezet. Készülget pár ex-LucasArccal egy Vampyre's Story cimű kalandjáték, ami a régi point 'n click-re épül, de hogy kisül e belőle valami (lévén még a mai napig nem leltek kiadóra), azt nem tudom. Mindenesetre kiváncsi lennék, mennyien fognak emlékezni 20 év múlva a Quake4-re (szezonális játék) és mennyien a DOTT-ra...
-
take.a.ride
tag
válasz
Johnny Cage #31 üzenetére
''Az eredeti Doom-hoz képest mindenképpen több háttértörténete van, de ez a játék inkább a sajátos atmoszférára (meg az olcsó ijesztgetésekre) épit, semmint a sztorira.''
az ilyen monsteres horrortemak szerintem is dogunalmasak. akkor mar inkabb vmi tortenelmi temaju FPS.
''(De ha engem kérdezel, én anno, a kalandjátékok hőskorában nagy rajongója voltam a point 'n click-nek, pontosan azért, mert annak idején ezen játékok támaszkodtak a leginkább a történetre, ami az egész játékmenetet végigkisérte - emellett meg messze nagyobb interaktivitásuk /tárgyhasználat, beszélgetés, tehát közvetlen hatás a sztorira/ volt, mint bármelyik más játéknak akkoriban.''
hogy mast ne mondjak: Day Of The Tentacle, Monkey Island, Flashback, Sam & Max Hit The Road, Alone In The Dark, Indiana Jones 4 (The Fate Of Atlantis), KGB. nagyon sulyos jatekok voltak ezek, miert nem keszulnek mar ilyenek??? -
Johnny Cage
addikt
válasz
#65675776 #29 üzenetére
Én nem emitettem a Doom3-at. ;-) Az eredeti Doom-hoz képest mindenképpen több háttértörténete van, de ez a játék inkább a sajátos atmoszférára (meg az olcsó ijesztgetésekre) épit, semmint a sztorira. (De ha engem kérdezel, én anno, a kalandjátékok hőskorában nagy rajongója voltam a point 'n click-nek, pontosan azért, mert annak idején ezen játékok támaszkodtak a leginkább a történetre, ami az egész játékmenetet végigkisérte - emellett meg messze nagyobb interaktivitásuk /tárgyhasználat, beszélgetés, tehát közvetlen hatás a sztorira/ volt, mint bármelyik más játéknak akkoriban.) Hogy a Renegade-nek van háttértörténete? Kábé annyi, amennyi a C&C univerzumnak, magának. A 'kiszuperált zsoldos' sztori meg igen soványka valami, és messze nem menti meg a játékot (még egy jól kidolgozott történet sem vinne el a hátán egy ennyire kidolgozatlan játékot).
-
ploteus
aktív tag
válasz
Baszkurátor #2 üzenetére
Én még játszottam a STALKER MP BETA-val
Amúgy sejthető volt, hogy ez a korszakalkotó letőltési ötlet nem álja meg a helyét a piacon, hisz gyakorlatilag vagy saját hozzáférést kell kiépítenia a világon /műhold, kábel/
vagy marad alternatívának az internet. Na de ez még mindig nem elég, hisz a népesség kevés % rendelkezik még mindig internettel.
A forradalmian új és korszakalkotó grafika, ez pont mint egy politikus nyilatkozata. -
#65675776
törölt tag
válasz
Johnny Cage #22 üzenetére
A Doom3 gyengesége csak azért nem jön ki, mert szinte semmit se lát belőle az ember. És a Renegade-nek legalább van háttértörténete, amit a legtöbb játékból kifelejtenek.
-
karib
addikt
A befektetők nagyon örülhetnek a Phantom projekt bebukásának - a srácok ugyanis nem a saját zsebpénzükből csinálták, hanem befektetőktől szereztek pénzt a nagyívű tervekre...
-
Johnny Cage
addikt
Furcsa, hogy pont az Emperort emlited, mert szerintem az már az első igazi szégyenfoltja volt a Westwood-nak. Játékmenetbéli újitás továbbra is zéró volt, kizárólag a 3D-sitésre feküdtek rá, és kezdett unalmassá válni, hogy minden Westwood RTS tökugyanaz, csak egy kicsit más köntösben, más cimmel.
Ezalól az Emperor sem volt kivétel; az eredeti 2D izometrikus Dune-hez képest a grafikán kivül semmi fejlődést nem mutatott, ugyanazok az egységek, ugyanazok a technológiák (az még teljesen elfogadható volt, hogy a házak ugyanazok, hisz Dune sztorija ezt hozza magával, de a többi innováció joggal hiányolható), feleslegesen keszekusza történet és pocsék, dögunalmas digitalizált videók.
A játék mélypontja mégis az irányitás és az egységek kiegyensúlyozatlansága: 3D ide vagy oda, a terepek nagyon hasonlóak, csak a tereptárgyakat és a területek méretét kombinálják. Az egységek nagyon sután mozognak, a gyalogosok szinte ''korcsolyáznak'' a terepen, és nem menetelnek. És az abszolút mélypont az az útvonalkeresés: órákig kerülgetik egymást, kettőnél több egység képtelen egymás mellett normálisan haladni, beleakadnak mindenbe és mindenkibe... katasztrófa.
A másik nagy probléma a már emlitett diszharmónia: az egységek háromnegyede teljesen felesleges. A játék egyszerűen képtelen olyan egyensúlyt kikényszeriteni, amivel ösztönözné a játékost a különböző egységek különböző helyzetekben való bevetésére. Emiatt egy bizonyos fejlettségi szint elérése után már nemis használunk mást, mint a legerősebb lépegetős egységeket - najó, meg még egyet gyalogosok ellen, oszt kifújt. (A Zed második része ilyen tekintetben is nagyságrendekkel jobban muzsikált.)
A játék nehézsége pedig továbbra is csak azon múlik, ki mennyi egységet tud adott idő alatt legyártani, ahogy ezt már a C&C-ben is megszokhattuk.
A fantasztikusan látványos teaser-ek és beharangozók ellenére (vagy miatt) én az Emperor-ban hatalmasat csalódtam. Lehangoló játékélmény volt. (Klasszisokkal jobban sikerült a sokkal kisebb hirverést kapott Z: Steel Soldiers.) -
opr
nagyúr
válasz
Johnny Cage #25 üzenetére
Ez már nagyon off, de én a westwood-ot csak a dune sorozat miatt sajnáltam
Remélem lesz aki továbbviszi azt a játékot, méltóan ahhoz, ahogy a westwood csinálta...
pl. az emperor: battle for dune nagyon fasza játék volt, minden fajjal végig vittem vagy 2szer -
Johnny Cage
addikt
válasz
cskamacska #24 üzenetére
Hát igen - az iniciálé különben pazar volt: az elején még én is elhittem, hogy a megelevenedett C&C univerzum közepére pottyantam - ahogy a fejlesztők igérték. Ám lelkesedésem hamar lelohadt... megpróbáltak eladni egy béta változatú játékkezdeményt a C&C erős rajongói táborára alapozva. Én ezt egy kicsit pofánköpésnek éreztem. De félreértések elkerülése végett fenntartom a jogot mások számára, hogy szeressék, ha jól esik nekik...
[Szerkesztve] -
cskamacska
addikt
válasz
#65675776 #19 üzenetére
Így van.
A szigetes pálya(
) az speciel igen csak tetszett.
A multplayer pálya amiben gyalogosokat és járműveket lehetett gyártani az pedig szinte könnyeket csalt a szemembe, mivel a második és harmadik játékom PC-n a CnC és a Red Alert volt és örök favoritok maradtak.( Az első az LHX[link] volt)
-
zsiga667
addikt
válasz
Johnny Cage #21 üzenetére
Hát én pl. tényleg szeretem.
-
Johnny Cage
addikt
A Renegade-ről csak annyit, hogy egy közepes minőségű shareware játék mellett elbújhatna. Ilyen puritán textúrákat és ilyen átgondolatlan pályatervezést én még életemben nem láttam, nem beszélve arról, hogy a program nyüzsög a hibáktól. Nemegyszer SZÓ SZERINT kiestem a pályáról.
Szerintem a Renegade csak elvetemült rajongóknak okozhat néhány mókás percet.
Halk megjegyzés: nem véletlen ám, hogy a Westwood közvetlen ezután esett izeire. (Mondjuk már a Tiberian Sun-nál érezhető volt a döcögés.)
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
válasz
#65675776 #19 üzenetére
Na végre valaki aki egyetért.
Eddig kb. 10-szer nyomtam végig a Renegade-et, legutóbb 2 hete, és még mindig szeretem.(Ráadásul az egyik leghülyébb macho fps-duma van benne, amit valaha bele mertek rakni egy játékba. Duke elbújhat...
)
Multiban meg főleg nagyon jó, nekem pl. sokkal jobban tetszik mint mondjuk egy Battlefield.
Ha esetleg valakinek nem ismerős:
''-You're going up against a whole squadron by yourself?
-Yeah, doesn't seem fair does it? Maybe I'll shoot left-handed.''
[Szerkesztve] -
-
zsiga667
addikt
válasz
Johnny Cage #16 üzenetére
A Renegade igenis jó volt.
A DNF alá meg most éppen van egy használható engine-jük, talán végre ki tudják adni. -
Johnny Cage
addikt
válasz
cskamacska #11 üzenetére
Nemrég nézegettem a Stalker fejlesztői video-blog szekcióját, és 1.) ma már semmi forradalmit nem tartalmaz, sőt 2.) istenem, de suták azok a lények... nem elég jó a Half-Life MI-je? Akkor tessék megnézni a Stalkert. (Az ellenfeleknek Kkmoly problémát okoz, egy kb. 3x3 méteres területen belül egyáltalán utolérni, nemhogy megsebesiteni a játékost. Vagy egy egyértelmű, nagykiterjedésű akadályt kikerülni.) A project zátonyra futott - a fejlesztők tanácstalanok (mi sem példázza ezt jobban, hogy legújabban a /rajongóktól/ kérnek ötleteket, pl. hogy milyen szörnyeket akarnak látni a játékban). Nem volt ez elég jól megtervezve.
A Duke Forever meg már emlitést sem érdemel. (''Done, when it's done'').
A HL2 maratonira nyúlt fejlesztés után legalább elkészült, és mutatott is valamit. Nagy nehezen a Prey is. De vannak olyan projektek is, melyek nyugodtan juthattak volna a Duke Forever sorsára (soha meg nem jelenés), sőt, illet is volna nekik, mint pl. a C&C Renegade; ez volt a kegyelemdöfés a Westwood-nak. Istenem, volt pofájuk megjelentetni... -
REDeath
őstag
válasz
cskamacska #11 üzenetére
hát talán Stalkerből lesz valami, de ha megint bejelentik az E3-on a DNF-t beszarok
-
Azért ennyi pénzből egy adott procira és adott vezérlőre épülő boxot talán ki lehetett volna dobni. Az már furcsa, mennyi marketingeltek konkrétumok helyett. Ha megcsinálták volna, és azzal kilincselnek, talán még támogatóra is akadnak. De manapság ennél sokkal nagyobb ötletek kellenek ahhoz, hogy előre lehessen pénzt kérni érte.
szerk: #9-re volt ez válasz,
[Szerkesztve] -
cskamacska
addikt
-
válasz
Baszkurátor #2 üzenetére
Azért nem egészen. Azoknak legalább van múltjuk.
-
rocket
nagyúr
Varhato volt erre a sorsra jut, apropenzbol (egy ilyen kaliberu dologhoz kepest apropenz)amivel ok gazdalkodtak nem lehet sikeres termekeket osszehozni, raadasul konzol fronton nem kisebb kaliberu cegek vannak jelen mint a nintendo,m$,sony.
Szerintem arra vartak, hogy komolyabb befekteto/befektetok elkezdje/elkezdjek penzelni oket, de nem jott ossze nekik se, mint ahogy a multban se nagyon mas cegeknek, pedig hasonlo strategiara voltak mar peldak.
[Szerkesztve] -
dokar
addikt
Phantom Game Serivce
Phantom Games Sercive
nehéz szó -
REDeath
őstag
Ja ha már így itt vagyok bejelentem hogy fogok alapítani egy céget két nap múlva, amivel gyártok majd varázsgömböket, meg olyan fazekakat amik megreformálják a fűnyírást!!!
-
dabadab
titán
válasz
Baszkurátor #2 üzenetére
Nem teljesen. A DNF azert keszulget, a Stalkeren is dolgoztak, a Bitboynak meg voltak konkret dolgaik (mostanra meg megvette oket valaki, talan az Nvidia), de ez a banda valoszinuleg csak egy halom szelhamos.
-
Baszkurátor
csendes tag
Ez kb. olyan mint a Duke Nukem Forever - STALKER vagy a bitboysos fijuckák hiperszuper vga kártyája.
-
opr
nagyúr
Nem meglepő
Emléxem, mikor anno szó volt róla, h ez a cég csinálja, máér akkor röhögtünk a nevén, h ez biztos meg fog jelenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A Phantom Entertainment minden, egykor szép reményű konzoljával kapcsolatos információt eltávolított weboldaláról.
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest