- Projektor topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem meglepő
Emléxem, mikor anno szó volt róla, h ez a cég csinálja, máér akkor röhögtünk a nevén, h ez biztos meg fog jelenni"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Baszkurátor
csendes tag
Ez kb. olyan mint a Duke Nukem Forever - STALKER vagy a bitboysos fijuckák hiperszuper vga kártyája.
-
dabadab
titán
válasz Baszkurátor #2 üzenetére
Nem teljesen. A DNF azert keszulget, a Stalkeren is dolgoztak, a Bitboynak meg voltak konkret dolgaik (mostanra meg megvette oket valaki, talan az Nvidia), de ez a banda valoszinuleg csak egy halom szelhamos.
DRM is theft
-
REDeath
őstag
Ja ha már így itt vagyok bejelentem hogy fogok alapítani egy céget két nap múlva, amivel gyártok majd varázsgömböket, meg olyan fazekakat amik megreformálják a fűnyírást!!!
Kodály mondta volt: "Legyen a zene mindenkié". en inkabb neki hiszek, mint az ASVAnak
-
dokar
addikt
Phantom Game Serivce
Phantom Games Sercive
nehéz szóextra - SEXRay
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
Varhato volt erre a sorsra jut, apropenzbol (egy ilyen kaliberu dologhoz kepest apropenz)amivel ok gazdalkodtak nem lehet sikeres termekeket osszehozni, raadasul konzol fronton nem kisebb kaliberu cegek vannak jelen mint a nintendo,m$,sony.
Szerintem arra vartak, hogy komolyabb befekteto/befektetok elkezdje/elkezdjek penzelni oket, de nem jott ossze nekik se, mint ahogy a multban se nagyon mas cegeknek, pedig hasonlo strategiara voltak mar peldak.
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz Baszkurátor #2 üzenetére
Azért nem egészen. Azoknak legalább van múltjuk.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
cskamacska
addikt
http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=704259[link]
Nem olyan biztos, hülyén nézne ki, ha egy elég drága projektet 70-80%-nál lelőnek.
Ha nem is azt amit eredetileg ígértek, de valami azért valszeg kapni fogunk Stalker név alatt."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
nagyúr
Azért ennyi pénzből egy adott procira és adott vezérlőre épülő boxot talán ki lehetett volna dobni. Az már furcsa, mennyi marketingeltek konkrétumok helyett. Ha megcsinálták volna, és azzal kilincselnek, talán még támogatóra is akadnak. De manapság ennél sokkal nagyobb ötletek kellenek ahhoz, hogy előre lehessen pénzt kérni érte.
szerk: #9-re volt ez válasz,
[Szerkesztve]Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
REDeath
őstag
válasz cskamacska #11 üzenetére
hát talán Stalkerből lesz valami, de ha megint bejelentik az E3-on a DNF-t beszarok
Kodály mondta volt: "Legyen a zene mindenkié". en inkabb neki hiszek, mint az ASVAnak
-
Johnny Cage
addikt
válasz cskamacska #11 üzenetére
Nemrég nézegettem a Stalker fejlesztői video-blog szekcióját, és 1.) ma már semmi forradalmit nem tartalmaz, sőt 2.) istenem, de suták azok a lények... nem elég jó a Half-Life MI-je? Akkor tessék megnézni a Stalkert. (Az ellenfeleknek Kkmoly problémát okoz, egy kb. 3x3 méteres területen belül egyáltalán utolérni, nemhogy megsebesiteni a játékost. Vagy egy egyértelmű, nagykiterjedésű akadályt kikerülni.) A project zátonyra futott - a fejlesztők tanácstalanok (mi sem példázza ezt jobban, hogy legújabban a /rajongóktól/ kérnek ötleteket, pl. hogy milyen szörnyeket akarnak látni a játékban). Nem volt ez elég jól megtervezve.
A Duke Forever meg már emlitést sem érdemel. (''Done, when it's done'').
A HL2 maratonira nyúlt fejlesztés után legalább elkészült, és mutatott is valamit. Nagy nehezen a Prey is. De vannak olyan projektek is, melyek nyugodtan juthattak volna a Duke Forever sorsára (soha meg nem jelenés), sőt, illet is volna nekik, mint pl. a C&C Renegade; ez volt a kegyelemdöfés a Westwood-nak. Istenem, volt pofájuk megjelentetni... -
zsiga667
addikt
válasz Johnny Cage #16 üzenetére
A Renegade igenis jó volt.
A DNF alá meg most éppen van egy használható engine-jük, talán végre ki tudják adni. -
-
zsiga667
addikt
válasz #65675776 #19 üzenetére
Na végre valaki aki egyetért.
Eddig kb. 10-szer nyomtam végig a Renegade-et, legutóbb 2 hete, és még mindig szeretem. (Ráadásul az egyik leghülyébb macho fps-duma van benne, amit valaha bele mertek rakni egy játékba. Duke elbújhat... )
Multiban meg főleg nagyon jó, nekem pl. sokkal jobban tetszik mint mondjuk egy Battlefield.
Ha esetleg valakinek nem ismerős:
''-You're going up against a whole squadron by yourself?
-Yeah, doesn't seem fair does it? Maybe I'll shoot left-handed.''
[Szerkesztve] -
Johnny Cage
addikt
A Renegade-ről csak annyit, hogy egy közepes minőségű shareware játék mellett elbújhatna. Ilyen puritán textúrákat és ilyen átgondolatlan pályatervezést én még életemben nem láttam, nem beszélve arról, hogy a program nyüzsög a hibáktól. Nemegyszer SZÓ SZERINT kiestem a pályáról. Szerintem a Renegade csak elvetemült rajongóknak okozhat néhány mókás percet.
Halk megjegyzés: nem véletlen ám, hogy a Westwood közvetlen ezután esett izeire. (Mondjuk már a Tiberian Sun-nál érezhető volt a döcögés.)
[Szerkesztve] -
zsiga667
addikt
válasz Johnny Cage #21 üzenetére
Hát én pl. tényleg szeretem.
-
cskamacska
addikt
válasz #65675776 #19 üzenetére
Így van. A szigetes pálya( ) az speciel igen csak tetszett.
A multplayer pálya amiben gyalogosokat és járműveket lehetett gyártani az pedig szinte könnyeket csalt a szemembe, mivel a második és harmadik játékom PC-n a CnC és a Red Alert volt és örök favoritok maradtak.( Az első az LHX[link] volt )"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Johnny Cage
addikt
válasz cskamacska #24 üzenetére
Hát igen - az iniciálé különben pazar volt: az elején még én is elhittem, hogy a megelevenedett C&C univerzum közepére pottyantam - ahogy a fejlesztők igérték. Ám lelkesedésem hamar lelohadt... megpróbáltak eladni egy béta változatú játékkezdeményt a C&C erős rajongói táborára alapozva. Én ezt egy kicsit pofánköpésnek éreztem. De félreértések elkerülése végett fenntartom a jogot mások számára, hogy szeressék, ha jól esik nekik...
[Szerkesztve] -
válasz Johnny Cage #25 üzenetére
Ez már nagyon off, de én a westwood-ot csak a dune sorozat miatt sajnáltam
Remélem lesz aki továbbviszi azt a játékot, méltóan ahhoz, ahogy a westwood csinálta...
pl. az emperor: battle for dune nagyon fasza játék volt, minden fajjal végig vittem vagy 2szer"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Johnny Cage
addikt
Furcsa, hogy pont az Emperort emlited, mert szerintem az már az első igazi szégyenfoltja volt a Westwood-nak. Játékmenetbéli újitás továbbra is zéró volt, kizárólag a 3D-sitésre feküdtek rá, és kezdett unalmassá válni, hogy minden Westwood RTS tökugyanaz, csak egy kicsit más köntösben, más cimmel.
Ezalól az Emperor sem volt kivétel; az eredeti 2D izometrikus Dune-hez képest a grafikán kivül semmi fejlődést nem mutatott, ugyanazok az egységek, ugyanazok a technológiák (az még teljesen elfogadható volt, hogy a házak ugyanazok, hisz Dune sztorija ezt hozza magával, de a többi innováció joggal hiányolható), feleslegesen keszekusza történet és pocsék, dögunalmas digitalizált videók.
A játék mélypontja mégis az irányitás és az egységek kiegyensúlyozatlansága: 3D ide vagy oda, a terepek nagyon hasonlóak, csak a tereptárgyakat és a területek méretét kombinálják. Az egységek nagyon sután mozognak, a gyalogosok szinte ''korcsolyáznak'' a terepen, és nem menetelnek. És az abszolút mélypont az az útvonalkeresés: órákig kerülgetik egymást, kettőnél több egység képtelen egymás mellett normálisan haladni, beleakadnak mindenbe és mindenkibe... katasztrófa.
A másik nagy probléma a már emlitett diszharmónia: az egységek háromnegyede teljesen felesleges. A játék egyszerűen képtelen olyan egyensúlyt kikényszeriteni, amivel ösztönözné a játékost a különböző egységek különböző helyzetekben való bevetésére. Emiatt egy bizonyos fejlettségi szint elérése után már nemis használunk mást, mint a legerősebb lépegetős egységeket - najó, meg még egyet gyalogosok ellen, oszt kifújt. (A Zed második része ilyen tekintetben is nagyságrendekkel jobban muzsikált.)
A játék nehézsége pedig továbbra is csak azon múlik, ki mennyi egységet tud adott idő alatt legyártani, ahogy ezt már a C&C-ben is megszokhattuk.
A fantasztikusan látványos teaser-ek és beharangozók ellenére (vagy miatt) én az Emperor-ban hatalmasat csalódtam. Lehangoló játékélmény volt. (Klasszisokkal jobban sikerült a sokkal kisebb hirverést kapott Z: Steel Soldiers.) -
karib
addikt
A befektetők nagyon örülhetnek a Phantom projekt bebukásának - a srácok ugyanis nem a saját zsebpénzükből csinálták, hanem befektetőktől szereztek pénzt a nagyívű tervekre...
Department of Redundancy Department
-
#65675776
törölt tag
válasz Johnny Cage #22 üzenetére
A Doom3 gyengesége csak azért nem jön ki, mert szinte semmit se lát belőle az ember. És a Renegade-nek legalább van háttértörténete, amit a legtöbb játékból kifelejtenek.
-
ploteus
aktív tag
válasz Baszkurátor #2 üzenetére
Én még játszottam a STALKER MP BETA-val
Amúgy sejthető volt, hogy ez a korszakalkotó letőltési ötlet nem álja meg a helyét a piacon, hisz gyakorlatilag vagy saját hozzáférést kell kiépítenia a világon /műhold, kábel/
vagy marad alternatívának az internet. Na de ez még mindig nem elég, hisz a népesség kevés % rendelkezik még mindig internettel.
A forradalmian új és korszakalkotó grafika, ez pont mint egy politikus nyilatkozata.˘˘°°UP°°˘˘Szeresd az embereket...Hisz ők sem szeretnek téged...Nem az a baj, hogy nagy az isten állatkertje, hanem az, hogy alacsony a kerítés!!
-
Johnny Cage
addikt
válasz #65675776 #29 üzenetére
Én nem emitettem a Doom3-at. ;-) Az eredeti Doom-hoz képest mindenképpen több háttértörténete van, de ez a játék inkább a sajátos atmoszférára (meg az olcsó ijesztgetésekre) épit, semmint a sztorira. (De ha engem kérdezel, én anno, a kalandjátékok hőskorában nagy rajongója voltam a point 'n click-nek, pontosan azért, mert annak idején ezen játékok támaszkodtak a leginkább a történetre, ami az egész játékmenetet végigkisérte - emellett meg messze nagyobb interaktivitásuk /tárgyhasználat, beszélgetés, tehát közvetlen hatás a sztorira/ volt, mint bármelyik más játéknak akkoriban.) Hogy a Renegade-nek van háttértörténete? Kábé annyi, amennyi a C&C univerzumnak, magának. A 'kiszuperált zsoldos' sztori meg igen soványka valami, és messze nem menti meg a játékot (még egy jól kidolgozott történet sem vinne el a hátán egy ennyire kidolgozatlan játékot).
-
take.a.ride
tag
válasz Johnny Cage #31 üzenetére
''Az eredeti Doom-hoz képest mindenképpen több háttértörténete van, de ez a játék inkább a sajátos atmoszférára (meg az olcsó ijesztgetésekre) épit, semmint a sztorira.''
az ilyen monsteres horrortemak szerintem is dogunalmasak. akkor mar inkabb vmi tortenelmi temaju FPS.
''(De ha engem kérdezel, én anno, a kalandjátékok hőskorában nagy rajongója voltam a point 'n click-nek, pontosan azért, mert annak idején ezen játékok támaszkodtak a leginkább a történetre, ami az egész játékmenetet végigkisérte - emellett meg messze nagyobb interaktivitásuk /tárgyhasználat, beszélgetés, tehát közvetlen hatás a sztorira/ volt, mint bármelyik más játéknak akkoriban.''
hogy mast ne mondjak: Day Of The Tentacle, Monkey Island, Flashback, Sam & Max Hit The Road, Alone In The Dark, Indiana Jones 4 (The Fate Of Atlantis), KGB. nagyon sulyos jatekok voltak ezek, miert nem keszulnek mar ilyenek??? -
Johnny Cage
addikt
válasz take.a.ride #32 üzenetére
...Broken Sword, Discworld, Simon the Sorcerer, Full Throttle, The Dig, Grim Fandango... csak hogy folytassam a sort. ;-) Mert a kiadók úgy gondolják, hogy nincs rá igény. Hogy valóban igy van e, azt nem tudom - pár elvetemült kalandjáték rajongó (köztük énis) biztos van, és a mai napig bizik a csodában, hogy egyszer még feltámad a műfaj. 1-2 éve tanúi lehettünk a Broken Sword teljes megerőszakolásának (=Broken Sword 3, teljesen átreformálták a játékot és mindent kiirtottak belőle, ami anno a pikantériáját adta), de volt ellenpélda is, a Syberia sikere - ami nekem konkrétan abszolút nem tetszett; túl nyers a sztori és rideg a környezet. Készülget pár ex-LucasArccal egy Vampyre's Story cimű kalandjáték, ami a régi point 'n click-re épül, de hogy kisül e belőle valami (lévén még a mai napig nem leltek kiadóra), azt nem tudom. Mindenesetre kiváncsi lennék, mennyien fognak emlékezni 20 év múlva a Quake4-re (szezonális játék) és mennyien a DOTT-ra...
-
Johnny Cage
addikt
válasz Johnny Cage #33 üzenetére
Még annyit hozzátennék: meg lehet nézni az akkori LucasArts-ot /a legkreativabb és egyben legsikeresebb játékgyártó volt, mind kritikai, mind financiális szempontból/ és meg lehet nézni a mait, miután üzletpolitikát váltottak s minden zseni elvándorolt tőlük /SW játékok tucatgyárosa; nulla kreativitás; futószalag effektus; értékelhetőt is csak más játékgyártók fejlesztésével tudnak kihozni, de aligha tudnék bármi egyedit is a szálmájukra irni mondjuk az utóbbi 8 év terméséből/. Manapság a második világháborús játékok fénykorát éljük - amikor az ember már azt érzi, ''elég, most már tényleg elég'', amig végigfut ez a gondolat a fejében, máris minimum 3 új második világháborús FPS vagy RTS jött ki, és még mindig van rá igény. Talán eligénytelenedett a játékostársadalom? Végtelenszer le lehet húzni ugyanazt a rókabőrt, és végtelenszer meg lehet etetni a játékosokkal?... Ma már nincs igény a kreativitásra, az egyedi ötletekre?.... asszem a kérdésem megválaszolatlan marad, de befejezem, mert valaki seggberúg az offtopikolásért. .)
-
#65675776
törölt tag
válasz Johnny Cage #34 üzenetére
A II.vh-s játékokkal az a baj, hogy csak tucatárúk jelennek meg napjainkban. Nincs semmi komolyan megvalósított közöttük. Leegyszerűsített hulladékok, semmi összetett és valóságnak akár csak 40%-ban is megfelelő megvalósítás.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kerékpársportok
- Projektor topic
- PlayStation 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- macOS PC-re
- Yettel topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Filament tároló doboz páratartalom-mérővel
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
- Macbook Pro M1 2020 megkímélt magyar billentyűzet 12 hónap szavatosság számlával!
- Gamer Pc eladó! I5-8500, 16GB RAM, MSI GTX 1080 8GB , 500GB+250GB SSD MAI NAP (11.14) ÁRENGEDMÉNY!
- AMD-RYZEN-9-5950x , ASUS TUF Gaming B550M-Plus , 32GB 3600MHz DDR4 RAM G.Skill Ripjaws Félgép!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest