Végleg kámforrá vált a fantomkonzol

Hirdetés

Idestova két éve piacon kellene lennie az Infinium Labs, illetve új nevén Phantom Entertainment AMD processzorra és NVIDIA grafikus vezérlőre épülő Phantom játékkonzoljának, mostanra azonban gyakorlatilag biztossá vált, hogy a vállalat sutba dobja a játékgéppel kapcsolatos összes tervét: nemrég a konzollal kapcsolatos összes információ eltűnt az egyre komolytalanabbnak tűnő cég weboldaláról, ahol így már csak az előfizetéses Phantom Game Service, valamint a szintúgy jóformán csak szellemtermékként létező Phantom Lapboard lelhető fel.


Így festett volna a Phantom

A lépés mindazonáltal nem tekinthető váratlannak, miután a vállalat idén februárban bejelentette, hogy bizonytalan ideig elhalasztja a konzol premierjét, időközben pedig kiderült, hogy az Infinium három év alatt tetemes, hozzávetőlegesen 62,7 millió dolláros veszteséget halmozott fel, miközben ennek az összegnek nagyjából a kétszeresét költötte marketingre, illetve olyan termékek fejlesztésére, amelyek végül soha nem jelentek meg kereskedelmi forgalomban.

A Phantom konzolról kósza ígéreteken kívül gyakorlatilag alig érkezett konkrétnak nevezhető információ az évek során, az Xbox 360 és a Playstation 3 projekt indulása, illetve a termékek kézzelfogható közelsége után pedig a fentebb is említett két neves gyártó részvétele is erősen megkérdőjelezhetővé vált. A Phantomról korábban azt nyilatkozták fejlesztői, hogy gyökeresen megváltoztatja majd a konzolokról eddig kialakult képet, mely részben a technológia fejlettségének, részben pedig annak köszönhető, hogy a játékok nem a hagyományos úton, adathordozókon kerülnek a gépbe, hanem a már említett Phantom Game Service-en keresztül kerülnek letöltésre.

Hirdetés

Wi-Fi 7: A Jövő hullámhosszán

PR Az internet, és vele együtt a vezeték nélküli kapcsolat ma már kihagyhatatlan része az életünknek, legyen szó munkáról, kapcsolattartásról, tanulásról vagy szórakozásról.

Előzmények

Hirdetés