Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz dezz #145 üzenetére

    Én valahogy úgy képzelem, hogy az egy SIMD-be tartozó MIMD-ek (vagy mind a 16, vagy csak a fele, a jó ég tudja) egyidőben ugyanazokat a VLIW-eket hajtják végre más-más adatokon (na ez egy jó mondat lett). Ez ügyesen programozva állati nagy rugalmasságot jelent - de tényleg ügyesen kell programozni. Lehet egyébként, hogy itt vannak elásva a szellőztetett performancia-gondok - új a dolog, sokat kell még hangolni a dispatch stratégián (ez biztos), ill. a shader fordítón (ez ''csak'' valószínű). Az nVidiának azért sokkal több ideje volt ezekre - abban pl. majdnem biztos vagyok, hogy az irdatlan shader órajel nem volt az eredeti design része ;]

    Btw. nem ismerem a konkrét műszaki hátteret, de az eredmény szempontjából ugyanezt játszotta el az ATI az X1-es szériával is.

    Na asszem ezt sírba tettük. Már csak meg kellene jelenni a kártyának :DD

    gbors

Új hozzászólás Aktív témák