Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz Bgs #86 üzenetére

    Eddig az AMD lovagolta ügyesen a 64 bites őrület nem létező előnyeit (az A64 nem a 64 bites képességei miatt jó processzor, hanem az összes többi jó tulajdonsága miatt, mégis ezt kell reklámozni, mert ez a jól sulykolható...) - bár az Intel igyekezett ott is keresztbe tenni csomó téren (64 bites Celeronok előretolása stb.). Most pedig az Intel igazán begyújtotta a rakétákat és marketing és branding vonalon átrendezte a terepet, méghozzá újszerű módon. Ez más, mint a Centrinóval végrehajtott (szintén zseniális) platformizálás. Nagyonis újszerű és a maga módján jól kitalált.

    Ahogy anno az NVIDIA is elkezdte XT-nek hívni a gyengébb VGA kártyáit... az mondjuk kicsit erőltetettebb volt, mindazonáltal találó poén szerintem. (Ha valamit be kellene tiltani, az az, hogy hetente új VGA chipeket adjanak ki és követhetetlen módon nevezzék el őket... negyedévente lehessen új VGA chipet bejelenteni, max 5 típust... nos, ez sem kivitelezhető :P)

    Nem csak technológiából áll egy termék, sőt sokszor legkevésbé abból. Az AMD-nek nagyon sok tanulnivalója van még - túlságosan termékközpontú a cég, és ez ma már nem elég. Érdekes módon marketing és branding területén egyáltalán nem innovatív az AMD, pedig ezen a téren szerintem sokkal könnyebb lenne újítani, mint pl. egy ütősebb technológiát kihozni. Ráadásul mostanában megy annyira jól az AMD-nek, hogy erősíthettek volna marketing és brandig fronton is - akár ők is lecsaphattak volna a Core névre (vagy jobbra), de idáig nem jutottak el... kár.

    Azért a kreativitás megvan az AMD-nél is... az Intel új ''Leap Ahead'' szlogenjére válaszul állítólag az AMD beregisztrálta a ''leapsbeyond.com'' domaint. Szóval ott van a lehetőség az AMD-nél is, csak úgy látszik, más a menedzsment fókusza. Remélem, azért halmozzák tovább a sikereket :)

Új hozzászólás Aktív témák