Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Locutus #49 üzenetére

    A problémák 90%-a két okból kifolyólag "keletkezett", az egyik, hogy a kiadó úgy gondolta, hogy meg KELL jelennie a rivális fps előtt. A másik pedig abból ered, hogy annó, amikor megjelent a Bad Company olyan limitálásokat kellett implementálni, amelyek mára már jelentősen túlhaladottak, viszont a visszafelé kompatibilitás miatt (X360) kénytelenek igazodni ehhez.

    A Mantle pedig lehet savazni, de azt hiszem, ha azt mondom, hogy az 5850-em valós számítási teljesítménye nagyobb, mint a jelenleg konzolgenerációban található, mégis feleannyira nem mennek rajta jól a játékok, akkor felmerül, hogy eddig miért nem jutott senkinek az eszébe az alacsony szintű hozzáférés a hardverhez? Ja, hogy senkinek nem volt érdeke? A DX12 sem lett volna ilyen sürgős, ha nem jön, tekintve, hogy két ÉV múlva jelenik meg, nem pedig hónapok vagy fél év múlva.

Új hozzászólás Aktív témák