Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    mondjuk star swarm esetén több helyen láttam (nvidia teszteket néztem), hogy csak 120 sec-ig demózták az attract-ot (ami eleve a nagyobb variációról szól, a follow az, ami konstansabb eredményt ad).

    Most kipróbáltam: dx esetén pont az volt a helyzet, hogy 90-100 sec-ig nem is futott bele olyan helyzetbe, ahol le kellett volna esnie különösebben az fps-nek (tehát pl nagy csata), míg mantle esetén már 30 sec körül belefordult egy nagy csatába.
    Eredmény a 360 sec-es teszthez képest:
    dx átlag 17 helyett 22 fps
    avg batch/ms: 434 helyett 570
    avg batch count: 28300
    6300 helyett csak 2400-ból számolt átlagot

    mantle esetén pedig 44-ről leesett 36-ra az átlag, pedig az avg batch /ms 959 helyett 1080, az átlag batch count pedig 25.6k helyett 36,3k
    csak hát 15913 képkocka helyett csak 4314-en át lett vizsgálva.

    Szóval amíg a teszteket nem futtatják többszor, 5-6, vagy akár 10 percig (és nem egy direkt nagy variációra kihegyezett scenario-t tesztelnek), addig lazán random varianciát ki lehet hozni (és ezt nagyon erősen hangsúlyozzák is az oxide-osok, hogy ez a teszt mivel totál random, így nem lehet csak 1-2 percig tesztelni, mert az bármit kihozhat, nem véletlen hogy az alap teszt 6 percig fut, mert így lehet közelítően jó átlagot kapni. plusz, az első kb 10 sec-ben amíg alakzatot nem nyitnak, addig nekem dx alatt is volt 50 fps :) az más hogy az utolsó 5 sec-ben belefutott egy olyan csatába, ahol 6 fps-em volt)

    szerk: következő futtatásra mindjárt csak 18 fps volt a dx, 525 átlag batch/ms és 31k-s átlag batch counttal. és csak 2100 frame-ig jutott ugyanennyi idő alatt...

Új hozzászólás Aktív témák