Hirdetés
- Új handheld gép jön a My Arcade-től a nosztalgiázni vágyók számára
- Vezetőváltásokat jelentett be az Intel
- Törvényben kötelezné az USA a hazai AI igények elsődleges kiszolgálását
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- A VBIOS az oka a Radeon RX 9070 és az X99-es alaplapok inkompatibilitásának
- Dell notebook topic
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Persze, hogy lassabb, mert a DX-re jobban ki van gyúrva a Unigine motor, de ez nem az MS-től van, hanem attól, hogy a fejlesztők nem figyelnek annyira az OpenGL-re, mint a DX-re.
Az örömteli, hogy Linuxon ugyanolyan gyors. Sajna a játékoknál nem ez a trend.
Az MS nem hitelesít OpenGL drivert, de akkor engedik az update támogatást, ha azt az adott cég külön kifizeti. De például az Intelnek olcsóbb megspórolni azt a pénzt, és saját driverben kiadni. Azért nem kell az MS-nek fizetni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A konzolok a többletterhelést azért kerülik el, mert egyetlen hardverre dolgoznak a fejlesztők, így a teljes driver pipeline ki van vágva a rendszerből. Amíg ezt a PC-n ki nem vágják vagy át nem dolgozzák, addig nem lehet még csak megközelíteni sem a konzolokat ebből a szempontból. Szóval tök mindegy, hogy OpenGL vagy DX.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A legtöbb motornak eleve van OpenGL portja a DX mellett. Ezt már az elején megoldják, viszont az extra effekteket csak a DX-hez adják hozzá. A játékoknál egyedül az id maradt az OpenGL mellett. Egyébként a SIGGRAPH-on pont tart egy előadást az AMD, hogy hogyan lehet könnyen portolni a játékokat OpenGL-re.
Igazából a legnagyobb probléma a fejlesztőeszközök és az OpenGL gyártói támogatottsága. Az NV és az AMD támogatja az új dolgokat, de már az AMD is lassabb beépítés mellett. Az Intel viszont még csak az OpenGL 4.0-nál jár, ami compute shader nélküli, márpedig a fejlesztőknek erre szükségük van, ha a mai hardverek képességeit ki akarják használni.
Ahhoz, hogy az OpenGL újra előnyben legyen legalább olyan fejlesztőeszközök kellenek rá, mint a DX-re, legalább olyan gyártói támogatás mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Jófogás tapasztalatok
- Ingatlanos topic!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Legjobb kijelzős! ThinkPad T14s Gen 2 i5-1135G7 16GB 1000GB FHD 1 év garancia
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- AlzaPower M7503CA Fast Charge 100W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Studio Display 27 5K Nanotexturált üveg monitor garanciával hibátlan működéssel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest