Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #32 üzenetére

    Nem, még csak nem is hasonlót.
    Most vagy az van, hogy ti nem értitek meg, hogy a DirectStorage-féle adatstreaming nem a pályaközi betöltések gyorsításáról szól, hanem a pályákon való játék közbeni JIT adatbekérésről, ami nem tud opcionális extra leni, mert köré kell tervezni a komplett játékot, pályástul-engine-estül, ha ki akarod hozni belőle amit ki lehet. Ilyen módon pedig nem a maximum, hanem a minimum követelmények közé épül be.
    A másik lehetőség pedig az, hogy én nem látok valami evidens megoldást - amit ti igen - arra, hogy lehetne ezt hatékonyan skálázni lefele az NVMe SSD-knél lassabb tárolókat használók számára. Merthogy ha szakítanak a lassú storage-ra optimalizált pályatervezéssel, akkor az újfajta pályákkal bizony komoly gond(alsó hangon durva lag és pop-in) lesz a lassabb háttértárakon. Ráadásul az 1,5GB/s-et tudó NVMe SSD-khez képest az >5-6GB/s-et tudó háttértárak még egy szintlépést jelentenek, és utóbbiakra lesz szükség 1-2 éven belül, mikorra amúgy rendesen elkezdik a konzolos(különösen a PS5) játékok kihasználni a konzolokban levő háttértárakat. A Ratchet&Clank még csak a kezdet...

    #331 dude: a PS4Pro-ban durva közelítéssel egy RX470 van(sima PS4-ben az RX460-nál valamivel gyengébb), a PS5-ben ehhez képest hasonlóan durva közelítéssel egy RX6600XT, ha csak a GPU-részt nézzük... messze nem csak a CPU fogta vissza...

    #34gejala: Játszottam a PS4-es és PS5-ös Pókemberrel is, a grafikán kívül nincs különbség(mondjuk az se elhanyagolható).
    OK, az "igazi" PS5-ös Pókemberrel(Miles Morales) még nem, mert az inkább egy DLS mint egy, az előző részhez hasonló léptékű játék, így előbb végig akarom tolni a nagy játékot PS5-ön is.

    "Az emberek játékélményben akarnak fejlődést a generációk között, a jobb grafika csak egy kellemes plusz."
    Szerintem túldimenzionálod/túlromantizálod a generációváltás jelentőségét, nagyon nem az a lényeg, hogy az emberek mit akarnak...

Új hozzászólás Aktív témák