- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- Computex 2025: Monitortól a tápegységig mindent megnéztük az ASRocknál
- Elkészült a zamatos hardverbifsztek
- Vezeték nélküli, láncba kapcsolható ventilátorok jöttek a Lian Litől
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- UHD filmek lejátszása
- Dell notebook topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Egy nap a TCL-nél: érkeznek az új tévék!
- Gaming notebook topik
- Forrmell.enn
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
Lenne egy kérésem
, amikor ilyen szavakkal dobálódzol mint: VSKIP, általános transcendens utasítások -> FISR. Akkor csapj hozzá egy linket, lehetőleg valamilyen illusztrációval, mert enélkül ez az olvasók egy részének (nekem is) csak egy kis WTF buborékot képez a feje felett (aztán vagy rákeres, vagy nem).
Aztán indul a flame wars.VSKIP
An alternative to s_cbranch, is to use VSKIP to transform VALU into NOPs s_setvskip – enables or disables VSKIP mode. Requires 1 waitstate after executing.0 = normal operation
1 = skip (do not execute) any vector instructions: valu, vmem, export, lds, gds "Skipping" instructions occurs at high speed (10 wavefronts per clock cycle can skip one instruction). This is much faster than issuing and discarding instructions.Transcendens utasítások: ( sin, cos, log, tan, ... )?
GCN architecture seems to have full 32 bit floating point accuracy pretty much equal to anything on a PC. The GCN native sin function, v_sin_f32, compared to gcc's sinf() library function over a full range of values gives:Ami nekem ennek a motornak a PC-s problémájával átjött leegyszerűsítve:
Mivel a konzolok össz. memóriájával ügyesen kell gazdálkodni a megatextúrázással oldanák, meg hogy nagy részletességet jelenítsenek meg kis memóriaigény mellett. Egyetlen nagy text_map betöltése és memóriában tartása, helyett kisebb blokkokból épül fel, ott és olyan részletességgel ahol és amekkora igény van rá (avagy mit lát a kamera). Az ID tech 5 motornak pedig a szinkronizációba törne bele a foga PC-n. Emiatt ezzel a módszerrel PC-n pl. 4X AF-et lehet bekapcsolni ua. VRAM igény mellett míg konzolon 16X.Legfeljebb kijavítasz ha rosszul látom.
Viszont szerintem egyeseknek alacsonyabb AF-nél, zavaróbb a dinamikusan változó alacsonyabb felbontás (hogy nekem az lenne-e nem tudom). Ennek a feltételnek pontosan mi az oka s hogyan lehet úrrá lenni rajta?
-
Picturemaker
őstag
válasz
#52815360 #270 üzenetére
Te el vagy tévedve, nagyon. Te rugózol azon, hogy milyen olcsó a konzol. Kit érdekel. A cikk az idTech 5 motorról szól. Ami nem jó, sehol sem. Engem nem érdekel, hogy konzolom mi és hogy fut, nem is erről van szó. Ha a megatextúrázással csak ilyen minőségű grafika hozható össze, akkor ez felejtős kellene, hogy legyen, platformtól függetlenül. A másik, hogy nem a grafika minősége miatt játszom egy játékkal, példa a RAGE. Tetszik a hangulata a borzalmas textúrák és a divatos csőjáték mivolta ellenére is. Az FPS értékeket meg nem nézem amíg egy "lövöldénél" egy távcsövessel pontosan tudok célozni.
-
#52815360
törölt tag
válasz
Picturemaker #269 üzenetére
Látom te sem érted, vagy akarod érteni. JÁTÉKOK szempontjából van 2 géped. Egy gyengébb és olcsóbb valamint egy erősebb és drágább. Ti pedig állandóan magyarázzátok, hogy a gyengébb és olcsóbb gépen rosszabbul fut a játék, mint a drágábban és erősebben. Szerinted nem ez a természetes?
Egy 10 forintos gépen te sem fogsz tervezni, se videót vágni.Másik dolog ez a 4GB VRAM. Oda irták, hogy AJÁNLOTT. Nem kötelező, hanem ajánlott. Ami kötelező az 1GB VRAM.
-
Picturemaker
őstag
válasz
#52815360 #268 üzenetére
Pénzben mérve hogy kell levonni azt a sok egyebet amire a PC használható és a konzol nem?
Nagyon elment a hozzászólások tartalma az idTech 5-ről. Egyelőre az van, hogy ez a motor és/vagy az evvel/erre készült játékok grafikailag gagyik. Mindegy, hogy PC vagy konzol. Szánalmas a tárgyak és fények kezelése (bár a fények az eddigi összes id játékban xarok voltak /pl. négyzetes szoba egy fényforrással és olyan sötét sarokkal, mint egy "fekete lyuk"/), a közeli textúrák min. 5 éves lemaradásban. Ami mellette szól, hogy a messze lévő dolgok elég szépek és (talán, ha lehet ezt mondani) "természetesnek" hatnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cobra652 #266 üzenetére
Nem mondtam, hogy a többség nem fut jobban PC-n, csak sajnos van olyan kiadó és fejlesztő, aki még akkor sem oldja meg a PC-s problémákat, ha van rá szabványos technológia. Lásd The Evil Within. Más lenne a helyzet, ha PC-n technikailag nem lenne lehetséges a hardveres megatextúrázás, de már az, ráadásul nem csak Mantle alatt, hanem szabványosan is. Ezt amúgy a gyártók sem teljesen értik, de ez van. El kell fogadniuk, hogy a The Evil Within fejlesztése során ismét kihagyták tiled resources/sparse textures opciókat, pedig régen pont azért egyeztek meg a gyártók olyan gyorsan, hogy az id Tech 5 játékok használhassák, így ne csak a konzolokon legyen megoldva ez a rendszerű jó minőségűként.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BoneDragon #262 üzenetére
A tudásukat másolják le, hogy ne csak az exkluzív játékok használhassák általános számításra azt CPU-IGP rendszert, amit beépítettek. Ezért látsz egyre nagyobb IGP-ket a processzorokban. Azok nem grafikát fognak számolni. Illetve nem csak.
-
djculture
félisten
válasz
BoneDragon #262 üzenetére
30 fps már megvan pc-n is, evit within, crew, dead rising 3 de gyanús hogy ezen szövegek után az ac unity is így fog járni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BoneDragon #260 üzenetére
A fejlesztőktől inkább a kívánt irányt kérdezték. Itt volt az a pont, amikor előkerült az egységes memória, mint abszolút követelmény, ami egyébként logikus, mert a közhiedelemmel ellentétben a Cellt nem tartották annyira rossznak a fejlesztők, csak voltak olyan gyermekbetegségei, ami miatt nem kedvelték. Például a feltételes elágazásokat nagyon nem szerette, és ezeket azért nehéz elkerülni. De a Cell koncepciója tetszett mindenkinek, csak gyermekbetegségek nélkül akarták.
A multiplatform fejlesztésnél egészen egyértelmű, hogy nem lehet nekiesni úgy programozni a konzolokat, ahogy az valójában jó. Ma még nem. Majd jövőre, amikor terjed a Broadwell, a Kaveri, a Carizzo és az ehhez hasonló hardverek, amelyek már a konzolokat másolják. -
BoneDragon
veterán
válasz
djculture #257 üzenetére
Egyáltalán nem ugyan az a helyzet. Most ugye a fejlesztők direkt kérték, hogyan rakják össze a gépeket, hogy könnyebb legyen rá fejleszteni. Abu ebben profibb, engem annyira nem érdekel, csak az amit látok és a tények.Eltelt 1 év...szóval 2-3 év kell még nekik? Vagy az új konzol generáció előtt megtanulnak programozni? Ja, hogy csak az exkluzív címeknél lesz ennek látványbeli különbségi, többi ugyan úgy szenvedni fog... Engem akkor is az bosszant, hogy vissza akarják fogni a pc-t a konzolok miatt, nehogy már sokkal jobb legyen, hogy néz az már ki... Pénz beszél..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture #257 üzenetére
Kicsit kellemetlenebb a mai helyzet. A konzolokat elég sokan tanulják már. A problémát az jelenti, hogy ami jó a konzolnak, az rossz a PC-nek és fordítva. Tehát az átállás technikailag egyszerűbb mint a PS3/Xbox360 esetében, viszont gondolni kell arra, hogy ha átírod az AI rendszert next-genre, akkor azt valahogy futtatni kell PC-n, vagy írni kell egy alternatív rendszert.
Most igazából egy évig legalább abból fogunk élni, hogy a két új konzol lényegében kétszer több processzorerőt kínál az Xbox 360-nál, tehát ez már egy jó kiindulási pont. A grafika tekintetében egyrészt ott az erő, másrészt előretörnek az olyan extrém optimalizálások, mint a VSKIP használata, vagy az általános transcendens utasítások helyettesítése integer FISR "mágiával". Ezekben 10-16x-os gyorsulások vannak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BoneDragon #256 üzenetére
Ahogy írtam PC-n is lehetséges az, amit konzolban implementáltak erre a játékra vonatkozóan. De úgy kell megírni a programkódot, hogy használják a szabványos lehetőségeket a hardveres megatextúrázásra.
Oké, ez a RAGE-gel kezdődött, de az valóban rosszul jött ki. Ott tényleg nem volt lehetőség jobb eljárásokra. De a Wolf és a The Evil Within esetében nem tudják azt mondani, hogy erre nincs lehetőség. Szabvány szinten van rá megoldás, és nem használják.
Konzolos előnyről csak akkor érdemes beszélni, ha valami olyan dolgot tud, ami PC-n technikailag lehetetlen. Vagy ezt leszűkíthetjük mondjuk arra, hogy szabványos megoldás nincs az adott eljárásra PC-n. Ilyen lesz a Far Cry 4 HRAA-ja, ami csak konzolon működik. -
djculture
félisten
válasz
BoneDragon #256 üzenetére
Az a helyzet ha kicsit belegondolsz ugyanaz volt annak idején a ps3 és xbox360 váltáskor is. Nemtudtak rá programozni csak évekkel később. Nem a hardver a gyenge hanem a tudásuk nulla a rá programozóknak. Több év kell mire ráfognak szokni és beletanulnak
Csak ezt nem fogják sose beismerni, inkább jönnek mindenféle ilyen hülye elfedő szövegekkel. -
BoneDragon
veterán
Oké. hogy egyfolytában a konzolt fényezed és ez mind marha jól hangzik elméletben, de gyakorlatban egy kalap fos lett a konzol. Hiába írsz bármit, ezt csak a hülye nem veszi észre, meg aki nem akarja.
Simán aláznia kéne minden tekintetben a pc-t most, hogy legyen 4-5 év múlva is létjogosultsága... Már most küszködnek a felbontásokkal meg az fps-el, mi lesz később? Visszamegyünk 720p-be? Ráadásul ezek a gyökerek emiatt a pc-t is vissza akarják fogni a fejlődésbe, mert szerintük hirtelen felesleges lett a 60fps, lol. Szánalom ez az egész konzol mizéria. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cobra652 #250 üzenetére
Nem tudom miért esik olyan nehézségedre értelmezni, hogy konzolon másképp működik ez az egész rendszer. Már azért is, mert konzolon van 16x AF, PC-n pedig nincs. Már ebből kitalálható, hogy konzolon a szűrés hardveres, ahogy a címfordítás is, míg a PC annak ellenére szoftveres, hogy van rá szabványos technológia az API-kban, amelyet a fejlesztők sajnos még mindig nem építettek be. Ez persze bizonyosan egy döntés volt, tehát a konzolos verzió csak azért jobb, mert ott használják a hardvert, míg PC-n valamiért a három éves szoftveres technológiához kötődnek. Nyilvánvaló, hogy ez limitációkat eredményez. A PC-s gyártók is csak a szabványosítást tudták megoldani, az már nem rajtuk múlik, hogy a megoldásaikat nem használják a fejlesztők.
-
-
#52815360
törölt tag
Minimum VGA : GeForce GTX 460 or an equivalent 1GB VRAM card
Ajánlott VGA : GeForce GTX 670 or equivalent with 4GBs of VRAMNem értem mit kell itt értetlenkedni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cobra652 #241 üzenetére
Érdemes lenne elfogadni azt a tényt, hogy a WDDM-en keresztül a VRAM használata lemérhetetlen. Nem ad hozzáférést a driver egy külső programnak arra, hogy meghatározza mennyi szabad hely van a VRAM-ban. Bármi amit kiír egy szoftver erre vonatkozóan egy megközelítőleg sem pontos tippelés. Ezt már igen sokszor leírtuk a fórumban, semmilyen program nem érheti el közvetlenül a VRAM-ot, egyetlen mai grafikus driver sem ad rá lehetőséget.
A konzol szintjét a PC eleve nem tudja hozni, mert PC-n nincs 16x anizotróp szűrés. A szoftveres címzési rendszere az id tech 5-nek nem támogatja.
Ezért vezették be az OpenGL/DX-ben a hardveres megatextúrázást, ráadásul szabványos formában, csak az id Tech 5 nem használja ki ezeket az újításokat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cobra652 #237 üzenetére
A megatextúrázás sajátossága a textúrabetöltés késése. Ez sok tényezőtől függ, de az biztos, hogy nem a sebességért, hanem az ideális textúrabetöltésért javasolnak 4 GB-os VGA-t. Kevesebb memóriával késhetnek a textúrabetöltések.
A felbontásra vonatkozó romlás nem igazán érzékelhető PC-n. Az output így is natív, csak belsőleg van kisebb részletességgel számolva, ha rezeg a léc a sebesség szempontjából. [link] - ezt a rendszert használja, ha érdekel.
A konzolon annyira másképp működik az id tech 5 a PC-hez képest, hogy ezt felesleges összehasonlítani. PC-n még mindig szoftveres címzés van szoftveres szűréssel. Konzolon mindkettő hardveres, és van 16x anizotróp szűrés is, míg PC-n ez nincs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
BoneDragon #236 üzenetére
Mármint az in-game átvezetők alatt. Ott valóban eléggé érződik. Ez inkább szoftveres gondnak tűnik. A motor valamiért érzékeny rá PC-n. Technikailag nem igazán indokolja semmi, mert a rendszernek elvileg ugyanúgy kell működnie, mintha te irányítanád a kamerát.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cobra652 #234 üzenetére
A hír is írja, hogy 4 GB nem minimum igény. Ezt a Bethesda mondta, de ezzel optimális az élmény. A sebességre 2 GB-nak nincs hatása, csak később töltenek be a textúrák. Ez a megatextúrázás egyik sarkalatos pontja, hogy a frissítésre nem vár, hanem számol egy elmosott pacát.
A VRAM használata NEM mérhető. A WDDM elrejti a memóriát és ahhoz nem ad hozzáférést egy külső programnak.
Ennél a játéknál az 1080p lehetetlen, mert szélesvásznú. Ezért vannak ezek a furcsa felbontások. Technikailag ez PC-n is így van, csak itt a program fekete pixelekkel kitölti a nem számolt tartalmat. Az eredmény szempontjából nincs jelentősége.
Nincs FPS-limithez kötve a felbontás dinamikus állítása PC-n. Pont azért van beépítve, hogy állandóan 30 fps-t adjon akár a felbontás csökkentésével.
-
-
Nyilván jobb lenne 60fps-el, de akkor a látványból kellett volna visszavenni.
Az ubi a minél szebbet választotta (és így tesz sok sok éve szinte mindenki - sajnos).Ezt ráadásul a pc indukálja, hiszen így méginkább látszana, h a konzolos mennyivel gyengébb... (pl egy gtx980 sli-s konfighoz képest)
-
DigitXT
félisten
válasz
Döglött Róka #178 üzenetére
Ezt a "nácizást" csak most látom (nem követtem már a topikot, kár hogy feljött).
Azt hiszem, elmondhatom, hogy az elmúlt 20 év alatt láttam a PC-s 3D játék "gyerekkorát", fejlődését, és hogy hova forrta ki magát az utóbbi években. Mérnökként meghajolok a hihetetlen teljesítmény előtt, ami ehhez kell. Szóval nem, nem akasztottam fel magam 20 évvel ezelőtt, mert nem ment 60 fps-sel valami. Sőt, játszottam C64-en is annak idején, gyerekkoromban. Ellenben ha ma mesterségesen beleraknak egy felesleges 30-as korlátot egy modern játékba, és le akarják nyomni a torkomon, hogy ez nekem jó (miközben a valóság az, hogy szar a motor, nem tud többet, ez van), engedtessék meg nekem, hogy (még mindig mérnökként) körberöhögjem őket.
A konzol meg soha nem érdekelt, azon egyszerű oknál fogva, hogy a családban soha nem volt (egyik sem, senkinek). PC is csak ímmel-ámmal (386-486-P1...), de amit PC-n láttam a 3D gyorsítók megjelenésekor, az nagyon tetszett. Igen, volt Voodoo1-em is, de nem akkor, amikor még egy-két havi fizetést elkértek érte, hanem évekkel később, amikor gimnazistaként megengedhettem magamnak egy kis nyári melóból a megvételét. Sosem volt pénzem "vérpistikeként" mindig az aktuális hardvert megvenni (sokat elmond, hogy még 2002-ben is P1-em volt, igaz, akkor már vettem bele egy Voodoo2-t 5K-ért): mindig azon a vason játszottam, ami volt (P1, Athlon XP, stb.). És igen, egy jó játékot még lebutított grafikával, akadozva is élveztem, ha kellett, és amíg lehetett. Amikor már 20-30 fps körül akadozott low-on is, akkor ugye már csak kellett a fejlesztés. Pl. FX5200-on a PoP: SoT, amikor kijöttél a palotából, a kártya "meghalt". Vettem egy 9600XT-t, és nagyon fájt az ára (40K). De az már középkategóriás kártya volt, így jöttek az eredmények is: jobb minőségben játszhattam. Igen, jellemzően 50-60 fps nem volt probléma neki, ami számomra jelentősen növelte a játékélményt. (Pörgősebb mozdulatok, közvetlenebb irányítás, ami egy akciójátéknál nagyon nem mindegy: hatékonyabb és szórakoztatóbb harc a gépi ellenfelekkel.)
Szóval igen: a fenti gondolatmenet szerint exkluzív konzolos címektől is elvágtam magam (pedig biztosan volt köztük jó játék, ahogy biztos van sok jó film is a moziban, amit nem láttam: kinek van annyi ideje). C'est la vie. Nem, nem a képfrissítéstől függ, mi számít jó játéknak. De egy jó játékot ne b*sszanak el vele, mert én biza' nem fogom nézni a röcögést. Szóval ha mondjuk az új AC (lásd ugyanezek a körök az Ubisoftos topikban
), neadjisten ilyen lockkal jön ki, akkor azzal nem fogok játszani. Idővel vagy patchben leszedik a lockot (volt már rá példa!), vagy nekem kimarad a játék... Ezt így előre kijelentem: el van döntve. Próbáld meg túltenni magad a dolgon.
(Mondtam, hogy elhiszem, hogy jó a GOW. Csak nem tudom, hogy mi fán terem. De biztos jó.
)
-
-
Most olvasom a TweakTown odalán, hogy a Far Cry PS4-en 1080p-ben renderelve szintén 30 FPS-re lesz korlátozva. És ki a kiadó? Hát az Ubisoft...
-
-
Igaz, de ez a cikk már azt is írja, hogy bár lehetnek 60 fps-nél hibák, azokat javítani fogják.
Egyébként mi az hogy fejlesztői módban lesz elérhető a konzolparancs? Számomra ez valami olyasmit sugall, hogy valami speciális módban lesz elérhető és nem bárkinek, mint az általam belinkelt cikk ezt egyértelműsíti. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Írta ez a cikk is, hogy be lehet állítani, csak következményekkel jár: "A Bethesda már megerősítette, hogy fejlesztői módban elérhető lesz egy olyan konzolparancs, amivel az említett érték növelhető, de ez az id Tech 5 működése miatt egyrészt automatikus felbontáscsökkenéssel jár, másrészt nem garantálják, hogy másodpercenként 30 képkockánál nagyobb tempó mellett nem lesznek a játékmenetben hibák."
-
Be lehet itt állítani a 60 fps-t is:
The Evil Within - amit PC-sként tudnod kell -
Crytek
nagyúr
Na kint van pc-n is.
Olvasgatom külföldi fórumokat az Evillel kapcsolatban és ennek a 4GB VRAM cuccnak mikor kellene előjönni?
Mert 2GB-os vgakkal vidáman játszanak mindenféle anomália nélkül.Vagy lehet ez is olyan mint a Watch dogs hogy minél több vram van a kártyán annál több vramot eszik meg?
Mondjuk a kinézete valami nagyon ocsmány pff.Azt hittem xbox 360 után lemászik a képernyőről, egyvalami mászik a hányás a monitorra -
Döglött Róka
veterán
válasz
Menthirist #211 üzenetére
"Millioszor" leirtam, h nem erdekel a gyozkodesi vagyad. Szerinted igazad van, legyel boldog vele. En meg tudom mikkel jatszom 25 eve, es nen kepkockakat szamolok meg akadok fenn 16,5 ms kulonbsegen mindenfele preciz iranyitasra meg lagra hivatkozva amiket fel se fogok de azert hoborgok.
Van normalis motion blur jatekban is, az hogy te nem lattad meg, az nem az en hibam. Kellemes hozongest...
-
pakriksz
őstag
válasz
Menthirist #213 üzenetére
nincs különbség, bár néhány animációs filmben tényleg igencsak elcseszett eltúlzott blur-van. A motion blur mértéke a tárgy kockán való relatív mozgásától függ, ami gyönyörűen megvalósul ha veszik a 2 képkocka közötti pozició különséget és aszerint mosnak el.
-
válasz
pakriksz #212 üzenetére
az életben nem egészen, mert tudtommal függ a kamerától vett relatív szögsebességtől is (tehát ami a fókuszponttól távolabb van, az jobban mosódik). Vagy szerinted miért van ég és föld különbség egy játékbeli MB és egy animációs filmbeli között? Épp csak az utóbbit sokkalta számolásigényesebb kiszámolni mint a sima közelítő módszeres "minden ugyanúgy mosódik" blurt.
-
pakriksz
őstag
válasz
Menthirist #211 üzenetére
motion blur-ból nincs olyan hogy "minőségi" az egy nyomorék blur a két képkocka közötti különbség irányába.
-
válasz
Döglött Róka #210 üzenetére
de nem olyat mint ami a filmek alatt van. Még csak olyat sem, ami az animációs filmek alatt van. El lett mondva milliószor. Ahhoz hogy olyan minőségű legyen, 100x annyit kellene számolni, és mivel a játék a filmekkel ellentétben interaktív, így nagyon könnyen el tud nyálazódni a mozgás.
-
válasz
huskydog17 #202 üzenetére
A töltési időt is a VSync okozta. Elmúlt, amikor kikapcsoltam. Fórumokon is ezt írták, sőt, onnan vettem, hogy ez lesz a baj.
-
gamerod
csendes tag
Az új motorok varázsa: Nagy gépigény, de legalább ronda játék.
-
mcwolf79
veterán
válasz
huskydog17 #202 üzenetére
Érdekes, nálam is 30 fps-re lock-olt az in-game V-sync a DS1-ben. A driver-essel már rendben működött, tette a dolgát 60 fps-sel, és sokkal jobb volt vele úgy játszani.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Menthirist #203 üzenetére
Ugyanazt irogatod 3 napja, tudod kinek van kedve ujra es ujra elolvasni. Ha ezt szeretnem, veszek egy papagajt...
-
Nem érted... Itt nem arról volt szó hogy játszható-e egy játék 30 fps-en, vagy sem. Hanem hogy tönkretette-e a horror hangulatodat a 60 fps, szappanopera-szerű lett-e tőle az élmény vagy sem. Tehát ROSSZABB LETT-E az élmény vagy sem. Az totálisan egyénfüggő hogy ki elégszik meg 30 fps-sel vagy kinek kell több, de itt nem erről beszélünk már egy ideje, hanem arról, hogy ELRONTHATJA-E a 60 fps az adott játékot, vagy sem. Mi azt mondjuk hogy nem, Döglött Róka szerint igen. Érvelési rendszere pedig most csúcsosodott egy TLDR-ben.
-
huskydog17
addikt
A Dead Space saját V-Sync kódja nem sikerült jól, de nem 30-ra lockol, mert nálam 60-on ment, de a saját megoldás sajnos brutális nagy lag-ot okoz az egér mozgásnál, így egy külső V-Sync megoldással tökéletesen ment V-Sync-el és 60 FPS-el. Amúgy a töltési időnél valószínűleg nálad lehetett valami bibi, mert nálam semmivel nem emelte meg, ugyanúgy pár másodperc alatt betöltött minden játékállást.
De miért is hoztad fel a képtörés témát egy framerate témához? Eddig szóba sem került a tearing és annak megszüntetése, de az igaz, hogy a V-Sync is nagyban hozzájárul a folyamatosság érzetéhez.
Ez azonban egy teljesen más téma, ne keverjük ide!Ha sokat visszaolvasol, akkor látni, hogy miért alakult ki ennyi hsz a témában. Értetlenkedsz, hogy miért vitázunk, de ennek ellenére te sem bírtad megállni egy hsz nélkül.
-
Döglött Róka
veterán
válasz
Menthirist #190 üzenetére
TLDR. Raadasul meddo vita, jo kepkockaszamolgatast, en meguntam.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 9600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! R7 5800X3D / RX 7900 XTX 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- Gombászkönyvek egyben
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest