Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Döglött Róka #185 üzenetére

    Azt hiszem abban a cikkben több tudományos (és utána nézhető) tényt láttam, mint amennyit te egyáltalán előhoztál a saját véleményeden kívül. Ha írsz egy ehhez hasonló részletességű angol nyelvű cikket, miszerint 30 fps fölött nem szabad lennie egy horror JÁTÉKNAK, mert tönkremegy a hangulat, akkor igen, esetleg akkor elfogadom a látásmódodat. Csak valahogy játszottam már 60 fps-es horror játékokkal (legutóbb pl az alien isolationnal vagy a forrest-el), és bocsi, nekem kellően félelmetes volt, pedig több mint 70 fps-sel futott.

    És ne forgasd ki a szavaimat. Azt mondtam a 60 fps sokkal jobb mint a 30, horrorra is, ha a horror megfelelő lábakon áll. Mert nem ezen múlik. Azt mondtam, hogy a 30 fps játékokban hirtelen mozgásokkor nálam szaggat. Ha egy játék 30-on fut, akkor 30-on fut, de én azt nem fogom folyamatosnak érezni. Nem a 60 fps-től lesz egy játék jó vagy nem, ugyanakkor nem is a 60 fps-től romlik el egy horror játék élvezeti faktora.

    Kojimának pedig marhára nincs szüksége arra, hogy a sajtó követelményeire alapozzon. Ő ha az asztalra sz*arna, azt is megvennék rajongók milliói. De tudod számos fejlesztő osztja azt a nézetet, hogy a folyamatossághoz a 60 kell, a filmszerű vagy horror hangulatot pedig a designerek, grafikusok, hangtechnikusok teremtik meg, nem pedig a 30 vagy 60 fps. Ez csak marketing duma, amit a 30-hoz szokott emberek szívesebben elhisznek, mint azok akik tapasztalták már hogy nem, 60-on sem hal meg a horror és a filmszerű élmény.

    Szóval áltudományos vagy sem, te jöttél azzal hogy a 60 fps tönkre is teheti az élményt. Erre pedig azt mondom, bullsh*t. Filmeknél még talán talán el is fogadnám, de játékoknál...

    trufa12: millió ilyen van, de itt nem is arról van a szó hogy azt mondaná, hogy nem látni a különbséget 30 és 60 fps között. Látni, ő is látja. Azt állítja, hogy bizonyos játéktípusoknak hátrányos a 60, tönkre teheti az élményt.

Új hozzászólás Aktív témák