- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Ennek ellenére pont azt vettem észre, hogy azé spóroltak ps4-en az effektekkel pc-hez képest, eléég csak kicsit jobban megnézni egy videót. A technikai rizsa nem érdekel, oldják meg, azért kapják a nagy fizetésüket. Láttunk már jóval szebb játékot futni dupla fps-el.
Akkor neked is megy a kérdés, ha annyira szuper a konzol, ott mért nem 60fps-el fut?
(a CSAK nem jó válasz , mint ahogy a szem 24 fps felett már folyamatosnak látja a képet sem )[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
xtremez
aktív tag
GCN-ben található PRT megoldást miért nem használják ? Ha jól tudom azzal tökéletes a textúrák betöltése!?
Új Doom-nál mit várjunk ami állítólag Tech 6-al jön ? A zárt demó pc-n ment és nem olvastam panaszt textúrák késésére. A másik meg, hogy igazán jó lenne ha ott illetve más tech 5 (és 6) játéknál használnának dinamikus fényeket, nem csak statikust plusz némi rombolás és fizika is elférne. Wolfensteinben is röhejes volt, hogy az asztalba voltak "ragadva" tárgyak.
Erre tudsz valamit abu ? Az új konzolok kellenek ezekhez ?
-
cskamacska
addikt
Engem az érdekelne, hogy a 30 fps az hogy engedhető meg a nextgen csodakonzolokon. Pláne ha ez a motor direkt jól áll nekik.
Vagy ez most már így megy, hogy a megatextúra után következő nagy áttörés már direkt sub-720p 24fps-re lövi be a szintet Xbox 10-en is?
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Duck663
őstag
PC-n nem lenne egyszerűbb a GPU-ra bízni a kikódolást, ok lehet ezzel megnőne a VRAM igény, de akkor már kapásból rendelkezésre állnának a textúrák a VRAM-ban, míg másolni csak a tömörítettet kellene ami azért csak gyorsabban megoldható. Nem hiszem, hogy a GPU-k óriási számítási kapacitása mellett ez kivitelezhetetlen lenne.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
veterán
Igen, az mindenképp szerencsétlen és rossz dolog, hogy a motorban van ilyen fixre megírt rész, ugyanakkor ahogy más játéknál, itt is lett volna lehetőség olyanra írniuk, hogy 60 fps legyen. Ebből visszavesznek egy kicsit, azt kicsit máshogy csinálják. Máshogy, másra osztják be az erőforrásokat. Tehát ugyan a motor miatt meg kell húzniuk egy lock-ot, de már a fejlesztők választása volt, hogy 30-ban húzták meg. Másoknak ugyanis sikerült a 60... Illetve át ismerjük a fejlesztők lock-okhoz való hozzáállását, lásd NFS Rivals 30 fps Frostbite 3-on, úgy hogy ha unlockoltad, akkor játszhatatlanná vált az egész...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
djculture
félisten
Már az AC UNITY is így fog jönni..[link]
"Alex Amancio, a Unity kreatív igazgatója később hozzáfűzte: "a 30 [fps] volt a célunk, mert filmszerűbbnek hat. A 60 nagyon jól mutat egy lövöldözős játékban, de egy akció-szerepjátékban nem annyira. Tulajdonképpen jobb érzés az embernek a 30 fps. Emellett pedig több teret hagy a teljesítményt illető határok feszegetésére."
Ez a hülye szöveg
[ Szerkesztve ]
-
Igaz, de ez a cikk már azt is írja, hogy bár lehetnek 60 fps-nél hibák, azokat javítani fogják.
Egyébként mi az hogy fejlesztői módban lesz elérhető a konzolparancs? Számomra ez valami olyasmit sugall, hogy valami speciális módban lesz elérhető és nem bárkinek, mint az általam belinkelt cikk ezt egyértelműsíti.[ Szerkesztve ]
-
BoneDragon
veterán
Oké. hogy egyfolytában a konzolt fényezed és ez mind marha jól hangzik elméletben, de gyakorlatban egy kalap fos lett a konzol. Hiába írsz bármit, ezt csak a hülye nem veszi észre, meg aki nem akarja.
Simán aláznia kéne minden tekintetben a pc-t most, hogy legyen 4-5 év múlva is létjogosultsága... Már most küszködnek a felbontásokkal meg az fps-el, mi lesz később? Visszamegyünk 720p-be? Ráadásul ezek a gyökerek emiatt a pc-t is vissza akarják fogni a fejlődésbe, mert szerintük hirtelen felesleges lett a 60fps, lol. Szánalom ez az egész konzol mizéria.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Lenne egy kérésem , amikor ilyen szavakkal dobálódzol mint: VSKIP, általános transcendens utasítások -> FISR. Akkor csapj hozzá egy linket, lehetőleg valamilyen illusztrációval, mert enélkül ez az olvasók egy részének (nekem is) csak egy kis WTF buborékot képez a feje felett (aztán vagy rákeres, vagy nem).
Aztán indul a flame wars.VSKIP
An alternative to s_cbranch, is to use VSKIP to transform VALU into NOPs s_setvskip – enables or disables VSKIP mode. Requires 1 waitstate after executing.0 = normal operation
1 = skip (do not execute) any vector instructions: valu, vmem, export, lds, gds "Skipping" instructions occurs at high speed (10 wavefronts per clock cycle can skip one instruction). This is much faster than issuing and discarding instructions.Transcendens utasítások: ( sin, cos, log, tan, ... )?
GCN architecture seems to have full 32 bit floating point accuracy pretty much equal to anything on a PC. The GCN native sin function, v_sin_f32, compared to gcc's sinf() library function over a full range of values gives:Ami nekem ennek a motornak a PC-s problémájával átjött leegyszerűsítve:
Mivel a konzolok össz. memóriájával ügyesen kell gazdálkodni a megatextúrázással oldanák, meg hogy nagy részletességet jelenítsenek meg kis memóriaigény mellett. Egyetlen nagy text_map betöltése és memóriában tartása, helyett kisebb blokkokból épül fel, ott és olyan részletességgel ahol és amekkora igény van rá (avagy mit lát a kamera). Az ID tech 5 motornak pedig a szinkronizációba törne bele a foga PC-n. Emiatt ezzel a módszerrel PC-n pl. 4X AF-et lehet bekapcsolni ua. VRAM igény mellett míg konzolon 16X.Legfeljebb kijavítasz ha rosszul látom.
Viszont szerintem egyeseknek alacsonyabb AF-nél, zavaróbb a dinamikusan változó alacsonyabb felbontás (hogy nekem az lenne-e nem tudom). Ennek a feltételnek pontosan mi az oka s hogyan lehet úrrá lenni rajta?
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...