- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Döglött Róka
veterán
válasz BoneDragon #46 üzenetére
Hiaba jezusomozol, ez sajnos igy van
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
raziel01
veterán
válasz BoneDragon #55 üzenetére
Milyen 800x600? Te tényleg ennyire buta vagy? 1080p az Infamous is
Jack@l: Már most 1080p a legtöbb játék PS4-en. Akkor miről beszélünk? Később meg aztán főleg úgy lesz, mert még jobban optimalizálnak rá.
[ Szerkesztve ]
-
Döglött Róka
veterán
válasz BoneDragon #74 üzenetére
Nyugodtan kifejtheted, hol tevedek. Sajnos ha konstans hulyenek nezel azzal nem vilagosok meg...
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
djculture
félisten
válasz BoneDragon #74 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BoneDragon #236 üzenetére
Mármint az in-game átvezetők alatt. Ott valóban eléggé érződik. Ez inkább szoftveres gondnak tűnik. A motor valamiért érzékeny rá PC-n. Technikailag nem igazán indokolja semmi, mert a rendszernek elvileg ugyanúgy kell működnie, mintha te irányítanád a kamerát.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
válasz BoneDragon #256 üzenetére
Az a helyzet ha kicsit belegondolsz ugyanaz volt annak idején a ps3 és xbox360 váltáskor is. Nemtudtak rá programozni csak évekkel később. Nem a hardver a gyenge hanem a tudásuk nulla a rá programozóknak. Több év kell mire ráfognak szokni és beletanulnak
Csak ezt nem fogják sose beismerni, inkább jönnek mindenféle ilyen hülye elfedő szövegekkel.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BoneDragon #256 üzenetére
Ahogy írtam PC-n is lehetséges az, amit konzolban implementáltak erre a játékra vonatkozóan. De úgy kell megírni a programkódot, hogy használják a szabványos lehetőségeket a hardveres megatextúrázásra.
Oké, ez a RAGE-gel kezdődött, de az valóban rosszul jött ki. Ott tényleg nem volt lehetőség jobb eljárásokra. De a Wolf és a The Evil Within esetében nem tudják azt mondani, hogy erre nincs lehetőség. Szabvány szinten van rá megoldás, és nem használják.
Konzolos előnyről csak akkor érdemes beszélni, ha valami olyan dolgot tud, ami PC-n technikailag lehetetlen. Vagy ezt leszűkíthetjük mondjuk arra, hogy szabványos megoldás nincs az adott eljárásra PC-n. Ilyen lesz a Far Cry 4 HRAA-ja, ami csak konzolon működik.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BoneDragon #260 üzenetére
A fejlesztőktől inkább a kívánt irányt kérdezték. Itt volt az a pont, amikor előkerült az egységes memória, mint abszolút követelmény, ami egyébként logikus, mert a közhiedelemmel ellentétben a Cellt nem tartották annyira rossznak a fejlesztők, csak voltak olyan gyermekbetegségei, ami miatt nem kedvelték. Például a feltételes elágazásokat nagyon nem szerette, és ezeket azért nehéz elkerülni. De a Cell koncepciója tetszett mindenkinek, csak gyermekbetegségek nélkül akarták.
A multiplatform fejlesztésnél egészen egyértelmű, hogy nem lehet nekiesni úgy programozni a konzolokat, ahogy az valójában jó. Ma még nem. Majd jövőre, amikor terjed a Broadwell, a Kaveri, a Carizzo és az ehhez hasonló hardverek, amelyek már a konzolokat másolják.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
válasz BoneDragon #262 üzenetére
30 fps már megvan pc-n is, evit within, crew, dead rising 3 de gyanús hogy ezen szövegek után az ac unity is így fog járni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BoneDragon #262 üzenetére
A tudásukat másolják le, hogy ne csak az exkluzív játékok használhassák általános számításra azt CPU-IGP rendszert, amit beépítettek. Ezért látsz egyre nagyobb IGP-ket a processzorokban. Azok nem grafikát fognak számolni. Illetve nem csak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.