Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyix

    őstag

    válasz DigitXT #221 üzenetére

    Hát egyébként az az első probléma, hogy d3d-ben programoznak :D
    ugyanis pazarlóbb, és butább is mint az opengl, ráadásul korlátoltabb is (vista kell dx10-hez, meg ilyenek), persze az m$-nek sikerült a szokásos módszerrel a d3d-t előltetni.
    A mai játékok közel sem fotorealisztikusak, nagyon nem :) azt hogy jól nézzenek ki különböző trükkökkel érik el, aminek nagy része nem a programozástól hanem a 3d modellezőtől függ, hogy milyen trükköket használ (tudtad hogy az árnyékok nagy része nem valós, hanem textúrába van égetve?).

    Na meg ugye ezek a nyomorék dx10-11-es próbálkozások, amikor az eredetileg jóval gyorsabb api-t használva még is sokkal lassabb lesz a játék. Az is elcseszett programozás eredménye, meg lehet nézni a battleforget, az nem csak szebb, de jelentősen gyorsabb lett az dx10.1 és 11-től.
    És még nanapság is sokszor kihagyják a több mag használatát ami egy alap optimalizációs hiba.

    Manapság egy olyan játékot sem tudok mondani, mint mondjuk '96-ban hogy "ááá ezt nem hiszem el, hogy tényleg valós időben renderelve ilyen szép ilyen gyenge gépen", mondjuk a mafia2 közel áll ehhez, de a játékok többsége nem olyan, tehát durván optimalizálatlan.

    Bizony rendes optimalizálással a játékok többségénél úgy 3-4 gpu generációnyit lehetne spórolni...

Új hozzászólás Aktív témák