- Hogy is néznek ki a gépeink?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fujifilm X
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
DRB
senior tag
Köszi az infót.
Ha jól értem, akkor ha kinyomom a tubusból a pasztát és valami sárgás olajos cucc jön, tehát kivált az olaj, akkor az a paszta a hibás tételből van, mondjuk kb. erről volt szó cikkben is, ha nem is ezekkel a szavakkal. Viszont az nem derül ki, hogy mennyi idő míg ez a szétvállás megtörténik. Mindegy, majd kiderül ha kibontom.
Azthiszem inkább maradok a TG -nél, nem is tudom miért vetem MX-5, talán a babakék lakókocsi hatására.
-
s.bala31
őstag
Jött a válasz:
Hi Balázs,
We regret that this defect could not be detected before delivery to distributors and end customers, despite constant quality controls and utmost care in the production of the goods.
There is no risk for already applied thermal paste, as this concerns the application of the thermal paste. The performance of already applied thermal paste is also not negatively affected by this.
A slight bleeding/oiling is completely normal for a silicone-based thermal compound.
With affected pastes, a clear separation of the components is visible, so that an oily yellowish film emerges from the syringe.
Affected pastes can be returned and refunded directly to the dealer or via the sales platform.
Alternatively, we offer an exchange with a higher grammage MX-4. For this we need a picture proof of the separation (picture of the paste on a sheet of paper, as well as the entire syringe). In case of uncertainty, the product must be sent in at cost.
We will then send the corresponding replacement free of charge. Payment via ARCTIC is only possible if ARCTIC was also the respective seller.
We apologize for the inconvenience caused.
Your ARCTIC Team,
Mit freundlichen Grüßen/Best Regards
ARCTIC Customer SupportVissza kéne küldeni vagy fényképpel bizonyítani a hibát. Viszont az jó hír hogy ha már fel van kenve elvileg nincs vele gond.
-
-
FLATRONW
őstag
Nekem kb. egy 10 éves MX 2 van. 2x használtam (egyszer az én gépemen). Nem nagyon vettem észre, hogy 10 év alatt romlott volna a CPU hőmérséklet. Engem az érdekelne, hogy ami még a tubusban van, az így 10 év után még rendben van, vagy új gép esetén már érdemes újat venni. Igaz, hogy gépcserénél ez már nem tétel, csak kíváncsiságból érdekel.
-
ONEFREE
aktív tag
Sokan dicsérik ezt a típust, de laptopban 1 hét után elvérzik! Egyáltalán nem tűri a magas hőmérsékleten való üzemelést.
Érdekesség képen le írom.
Csak folyékony fém vagy grafit lap jöhet mára szóba laptophoz nálam. Nagyon sok paszta gyártót kipróbálva írom ezt.
Bár mindkettőből elég limitált a gyártók sora.
Legjobb folyékony fém!
Legjobb paszta helyett. -
ledgeri
nagyúr
Szerintem ez a száradás nem a tubusban értendő, hanem a használat helyén, és gyorsabban mint tervezték. Ha a tubusban kvázi légmentesen önmagával körülvéve száradna át, szobahőmérsékleten, olajkiválás miatt, akkor a sub-miliméteres, hőciklusos felvitelnek rég KO lenne jóval korábban!
Nekem is 2013-14-es MX 2-őm van, és 3-4* cseréltem, és mindig szárazabb volt mint a most még meglévő tubusos. -
-
DRB
senior tag
Valahogy meg lehet állapítani, hogy a problémás tételből való az adott paszta? Úgy értem azon kívűl, hogy várok egy évet mire tönkremegy. Van itt a polcon egy bontatlan 8 grammos, meg egy 4 grammos is, még decemberben vettem ezeket és nem volt egy nagy összeg, de na, ne kelljen már kidobnom ~5 ezer forintot. Van egy bontott is, azon semmit nem vettem észre, eddig, de ugye ez a probléma nem is egy hónap alatt jön ki.
-
#16939776
törölt tag
Pár évet raktározott, OEM aktív hűtőhöz csomagolt fecskendős ezüst paszta is működésképtelennek bizonyul, van olyan, csak arra a support azt mondja hogy: ÍJ.
-
"de az ember inkább annak örül ha nincs ilyen infó a termékről és "édes tudatlanságban" van"
Ezen definíció szerint akkor én nem minősülnék embernek - még ha anatómiát tekintve oda is tartozom - mert én elvárnám bármilyen gyártó cégtől, ha kiderül hogy bizonyos elvárt minőségi paramétereket nem tud tartani a terméke veszélyeztetve ezzel a rendeltetésszerű használatot, akkor azt jelezze a fogyasztók felé.
A te javaslatod ezek szerint meg azt sugallja, sumákolja el akkor a cég a problémát inkább., az jobb nekik, és jobb neked is. Win-win.
Akkor nem kell gondolkodnod, vegyél-e új pasztát, vagy mit csinálj a már megbontott tubussal, esetleg az elmúlt év 30 gépével is mi legyen. -
ledgeri
nagyúr
Első felvetésben: nem mert küldenek újat
Másodikban: nem számít, mert küldenek újat
Harmadikban: ha valamelyik gép elkezd melegedni akkor cseréled, mert van mivel, mert küldtek újat.Ha meg nem küldenek újat, de az árát viszakapod, akkor meg van egy maradék tubusod, amit elhasználhatsz tesztelgetni, amikor sűrűn kell cserélni, mert a probléma előjöhet azzal, de hosszú távon (nem egy egyhetes teszt-setup teszt alatt.)
Lehet, hogy náluk úgy megy a teszt, hogy van 5 konfig ami 0-24-ben bányászik és azon megy végbe az olajkiválás, de a várthoz képes gyorsabban, viszont ha valaki átlagosabban, alacsonyabb hőmérsékleteken csinálja évekig nem jön elő... A cikk nem jelöl meg forrást az infóra, szóval hacsak nem tudsz forrással alátámasztani infót, feltételezem, hogy nem tudsz többet, mint a cikkből kiderül (milyen setup, hogy használva, pontosabban mennyi idő alatt, milyen mértékben romló adatokat produkált...) -
nexplo
őstag
Ez akkor is tök blama. Végül is csak arra nem jó amire ki van találva. Korrekt a csere és a visszahívás, de az ember inkább annak örül ha nincs ilyen infó a termékről és "édes tudatlanságban" van
Mi van ha felhasználtam és most vehetek másikat pl? Vagy ha van pasztám, de már megkezdtem? Vagy az utóbbi évben összerakott (~30) gép esetében mehetek ki mindenhova és csinálhatom újra a pasztázást? Ez csak egy két dolog ami hírtelen eszembe jutott de bizton van még másik egyéb felmerülő dolog is. -
Reggie0
félisten
Hat, a "jol mukodo" MX-5 sem sokkal jobb.
-
Richard!
addikt
Hűteni nem hűt, de az ágyban még jaó lehet
-
s.bala31
őstag
Fasza. 2 hete vettem, de még nem bontottam ki. Remélem nem a selejtes lesz benne. Plusz az Arctic Liquid Freezer II 280 még mindig szervizelésen van náluk lassan már egy hónapja. Kezdek kiábrándulni ebből a márkából.
-
nexwo
őstag
Van MX-5 ön, szerencsére nem problémás, de ez egy elég negatív dolog lehet a márkára. :/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A vállalat már visszahívta a hibás tételeleket, de ha valaki vásárolt már belőle, akkor lehet cserét kérni.
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- AKCIÓ! ASUS ROG Strix G513IE 15 Gamer notebook - R7 4800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB WIN
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest