- Legyártotta az első wafert a TSMC arizonai gyára az NVIDIA számára
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- eGPU tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
drkbl
őstag
válasz
Badman 4ever #10 üzenetére
The hardware companies, seeking a competitive advantage for their own products, would threaten to support and promote OpenGL to game developers because the OpenGL driver model supported capability bits that enabled them to create features for their hardware that nobody else supported. It was common (and still is) for the hardware OEM’s to pay game developers to adopt features of their hardware unique to their products but incompatible with the installed base of gaming hardware, forcing consumers to constantly upgrade their graphics cards to play the latest PC games. Game developers alternately hated capability bits because of their complexity and incompatibilities but wanted to take the marketing dollars from the hardware OEM’s to support “non-standard” 3D features.
Overall I viewed this dynamic as destructive to a healthy PC gaming economy and advocated resisting the trend regardless of what the OpenGL people or OEM’s wanted. I believed that creating a stable consistent consumer market for PC games was more important than appeasing the hardware OEM’s. As such as I was a strong advocate of the relatively rigid vertical Direct3D pipeline and a proponent of only introducing API features that we expected to become universal over time. I freely confess that this view implied significant constraints on innovation in other areas and a placed a high burden of market prescience on the Direct3D team. [link]
-
MASSlag
tag
válasz
Badman 4ever #10 üzenetére
Erre én is nagyon kíváncsi lennék.
Örülnék ha valaki szakmai szemmel elmagyarázná miben is jobb egy Direct3D (DirectX) mint az OpenGL (+OpenAL, Bullet stb) játékok esetén.
A Unity Enginel készült játékok között elég szépek is vannak.
Több tervező és grafikai programot használtam már (pl. SolidWorks, Catia, ProE, Blender, Maya, Houdini, 3dsMax) de amelyikben lehetett OpenGL-t használni, azok gyorsabbak, stabilabbak voltak. -
MCBASSTION
aktív tag
válasz
Badman 4ever #10 üzenetére
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Arc Raiders
- Legyártotta az első wafert a TSMC arizonai gyára az NVIDIA számára
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Küszöbön az androidos PC-k
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bittorrent topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Go 10.5" 8GB 128GB Pentium Gold 4415Y 1 év garancia
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera 5 zoommal,120 Hz ProMotion,100%
- Ultimate előfizetés akár 4166 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3580, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő