- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nagyon gyorsan búcsút mondhatunk az olcsó notebookoknak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Lassacskán fenyőfát állítanak a hardverek
- TCL LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
drkbl
őstag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
The hardware companies, seeking a competitive advantage for their own products, would threaten to support and promote OpenGL to game developers because the OpenGL driver model supported capability bits that enabled them to create features for their hardware that nobody else supported. It was common (and still is) for the hardware OEM’s to pay game developers to adopt features of their hardware unique to their products but incompatible with the installed base of gaming hardware, forcing consumers to constantly upgrade their graphics cards to play the latest PC games. Game developers alternately hated capability bits because of their complexity and incompatibilities but wanted to take the marketing dollars from the hardware OEM’s to support “non-standard” 3D features.
Overall I viewed this dynamic as destructive to a healthy PC gaming economy and advocated resisting the trend regardless of what the OpenGL people or OEM’s wanted. I believed that creating a stable consistent consumer market for PC games was more important than appeasing the hardware OEM’s. As such as I was a strong advocate of the relatively rigid vertical Direct3D pipeline and a proponent of only introducing API features that we expected to become universal over time. I freely confess that this view implied significant constraints on innovation in other areas and a placed a high burden of market prescience on the Direct3D team. [link]
-
MASSlag
tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
Erre én is nagyon kíváncsi lennék.

Örülnék ha valaki szakmai szemmel elmagyarázná miben is jobb egy Direct3D (DirectX) mint az OpenGL (+OpenAL, Bullet stb) játékok esetén.
A Unity Enginel készült játékok között elég szépek is vannak.
Több tervező és grafikai programot használtam már (pl. SolidWorks, Catia, ProE, Blender, Maya, Houdini, 3dsMax) de amelyikben lehetett OpenGL-t használni, azok gyorsabbak, stabilabbak voltak. -
MCBASSTION
aktív tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA GeForce RTX 3060 XC BLACK GAMING, 12G-P5-3655-KR, 12GB GDDR6, Dual-Fan
- PowerColor RX 9060 XT 16GB GDDR6 Reaper - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB
- XFX RX 7900 XTX SPEEDSTER MERC 310 24GB BLACK EDITION - 3 év Alza Garancia
- ASRock Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D OC 12GB számlával és garanciával eladó!
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3653
- Katonai Rugged laptopok Panasonic Toughbook és Getac S410 6-11.gen gar.
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4108, 100% Akksi
- Segway Ninebot E3 elektromos roller - Bontatlan - Új
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




