- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Irodát kért, de gyárat kapott Elon Musk a Samsungtól
- Nyílt forráskódú lett a legegyszerűbben használható AI tartalomgeneráló
- Hazavághatja a MicroSD memóriakártyák piacát a Biwin-féle Mini SSD
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Plazma TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bluetooth hangszórók
- Tudjuk, de nem tesszük: a magyarok többsége nem törődik adatai védelmével
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Gaming notebook topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
drkbl
őstag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
The hardware companies, seeking a competitive advantage for their own products, would threaten to support and promote OpenGL to game developers because the OpenGL driver model supported capability bits that enabled them to create features for their hardware that nobody else supported. It was common (and still is) for the hardware OEM’s to pay game developers to adopt features of their hardware unique to their products but incompatible with the installed base of gaming hardware, forcing consumers to constantly upgrade their graphics cards to play the latest PC games. Game developers alternately hated capability bits because of their complexity and incompatibilities but wanted to take the marketing dollars from the hardware OEM’s to support “non-standard” 3D features.
Overall I viewed this dynamic as destructive to a healthy PC gaming economy and advocated resisting the trend regardless of what the OpenGL people or OEM’s wanted. I believed that creating a stable consistent consumer market for PC games was more important than appeasing the hardware OEM’s. As such as I was a strong advocate of the relatively rigid vertical Direct3D pipeline and a proponent of only introducing API features that we expected to become universal over time. I freely confess that this view implied significant constraints on innovation in other areas and a placed a high burden of market prescience on the Direct3D team. [link]
-
MASSlag
tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
Erre én is nagyon kíváncsi lennék.

Örülnék ha valaki szakmai szemmel elmagyarázná miben is jobb egy Direct3D (DirectX) mint az OpenGL (+OpenAL, Bullet stb) játékok esetén.
A Unity Enginel készült játékok között elég szépek is vannak.
Több tervező és grafikai programot használtam már (pl. SolidWorks, Catia, ProE, Blender, Maya, Houdini, 3dsMax) de amelyikben lehetett OpenGL-t használni, azok gyorsabbak, stabilabbak voltak. -
MCBASSTION
aktív tag
válasz
Badman 4ever
#10
üzenetére
http://blog.wolfire.com/2010/01/Why-you-should-use-OpenGL-and-not-DirectX
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesébe illő csodakábelt tervezett a GeForce-ok leégése ellen a Segotep?
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Formula-1
- BestBuy ruhás topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Plazma TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- MSI Radeon RX 6700 XT MECH 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- MSI Radeon RX 5700 XT MECH OC 8GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASRock Radeon RX 6700 XT Phantom Gaming D OC 12GB számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE GeForce RTX 2060 OC 6GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE AORUS Radeon RX 6700 XT ELITE 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




