Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZooLee

    senior tag

    válasz sing1ep1ayer #82 üzenetére

    Ezt most úgy írod, mintha még soha, senkinek sem kellett volna egy (nagy értékű) műszaki terméket sem gariztatni. Előfordulhat bármikor, bármilyen műszaki termékkel, amit sorozatban gyártanak, ez minden első szériás termék vásárlásánál különösen befigyelhet. Ha visszaolvasol csak itt a MA/PH-n, találhatsz ilyen cikkeket, és a termékek témáiban is leírásokat, bár tény, hogy nem szokták annyira felfújni, mint az Apple esetében.

    A kényelmes az lenne, ha az Apple megnézné ki vásárolt ilyen gépet, egy alkalmazottuk felhívná és felkeresné az illetőt a neki tetsző időpontban és helyen és akkor cserélné a gépet, amire természetesen újra indulna a jótállás is.

    Persze. Csak az az apró probléma, hogy nem mindegyik gép hibás, hanem vannak hibás gépek. És ilyenkor ez a normális garanciális eljárás. És a felhasználók azért járnak jól (ha már egyszer valaki benne van ebben a szerencsétlen helyzetbe) mert nem vizsgálgatják a hibát, nem egy "hagyja itt majd megnézzük" felkiáltással elküldik, hanem azonnal cserélik. És ha igényli, akkor a teljes rendszerét minden adatával együtt migrálják a másik gépre, fél óra sem kell hozzá, ugyanúgy tudja használni a gépet tovább.

Új hozzászólás Aktív témák