Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
xtremez
aktív tag
Szép lesz itt minden.
-
XharX
aktív tag
Szerintem azért mert ez egy "teljes körű" API, nem egy lapon említhető a beépített ficsőrökkel, bár ha már AMD-s szerződés, lehet említették már hamarabb a fejlesztőknek és attól függ mikor jelenik meg jöhet ezzel is vagy később beépülhet.
"A játékosnak gyakorlatilag választania kell, hogy mely specifikus effekteket és funkciókat akarja bekapcsolni, és ennek megfelelően kell vásárolni hardvert. "
Akkor ez olyan király játék lesz, hogy ez fogja eldönteni nV vagy AMD-t vegyek majd?
-
Lomha 8V
addikt
Az én olvasatomban a mosolygó smiley tulajdonképpen "igen"-t jelent. Meg amúgy is, miért pont a Mantle hiányozna belőle, ha egyszer minden benne lesz?
-
és? a többiek nem nyeretlen kétévesek a szakmában, mégis, rendesen 1 év késéssel jönnek ki az mmo-k, és amikor kijönnek, akkor is látja az ember, hogy nyugodtan lehetett volna még rajtuk ülni legalább fél évet.
mindemellé még olyan vállalásokat is tettek, amely szintén jelentős többletterhet ró a fejlesztésre. -
Vesa
veterán
CR game-el még Strike Commander és Wing Commander 1 idejében kerültem kapcsolatba, mindkettő meglehetősen tetszett akkoriban. Ami viszont egyértelműen nem, az maga CR. Egy rendkívül beképzelt, önimádó egoista, annak idején több cikket olvastam vele, mindegyikben borzasztó ellenszenvesen, beképzelten nyilatkozott. A Wing Commander in-game átvezető filmbetéteinek elkészítése után, sajnos már kiváló filmrendezőnek is hitte magát, ezért ott hagyta a game ipart és megcsinálta a WC movie-t, mely -ahogy az várható volt- totális bukás lett.
Ezzel együtt, a PC game területen alkotott pár maradandót.
Ez a nagy hype nem lesz jó hosszú távon, általában csalódás a vége, de ne így legyen. Nehogy úgy járjon a kedves CR, hogy az egyébként szintén közösségi finanszírozású, ám szerényen és csendben készülő Elite: Dangerous viszi majd a prímet pusztán amiatt, mert ott az elvárások a realitás talaján maradnak. Meg aztán, az ős Elite megalkotója sem kisebb név, sőt, gyakorlatilag az összes ma ismert space sandbox az Ő eredeti játékötletére épül. Meglátjuk. Én csak örülök, ha mindegyik kiváló alkotás lesz, mert kedvenc műfajomon belül kvázi semmi értékelhető nem volt az utóbbi évtizedben, az X3-mat leszámítva.
Addig is, a Rebirth-el kiválóan elleszünk, remélhetőleg abban sem kell majd csalódni. -
Malibutomi
nagyúr
Kicsit agyaltam a dolgokon.
Furcsálltam, hogy olyan sokan negatívan állnak hozzá ehehz a projecthez.Azt hiszem rájöttem miért. Az emberek nagyon megszokták, hogy a játékokról csak kb. fél évvel a megjelenés előtt hallanak, vagy nagyon maximum egy évvel, amikor a játék már jó 1-2-3 éve készül. Ezért rögtön mondjuk gameplay videót látnak, ami mögött ugye egy már 90%-ban kész engine és concept áll.
Itt a nulláról láthatjuk hogyan épül fel a játék, és ez sokaknak furcsa lehet, mert itt is folyik a háttérben a munka, szépen állank össze a puzzle darabjai, de majd talán jövőre jut el abba az állapotba, amit megszoktunk a játékok első bemutatkozásakor.
A többség aki nem olvas utána a dolgoknak ijesztőnek találja, hogy nem látja a játék készülését, nem lát haladást, csak azt, hogy ömlik hozzájuk a pénz. Pedig nagyon is halad a project, és mostantól egyre sűrűbben érkeznek is a contentek.
Csak az info kedvéért, a hangárhoz 1-2 hetente érkeznek a patchek. Decemberre dogfight modul, jövő év elején planetside modul, kicsivel utána boarding modul ( az FPS rész tesztje) érkezik.Ezért javaslom mindenkinek, hogy nézze meg az egy éves összefoglaló videót, nem a hype részét, hanem ahol bemutatják a studiókat, és hogy ki hogyan halad a maga részével, onnan sok infot lehet beszipkázni:
-
Malibutomi
nagyúr
Nyilván bármi előfordulhat, késés is. Viszont most volt egy éves a bejelentésóta a project, és az egy éves videót aki végignézte, az láthatta mekkora fejlődés volt ezidő alatt.
Bőven előre dolgoznak a srácok, a különböző studiók pedig mind más területén dolgoznak a játéknak. -
válasz
Malibutomi #51 üzenetére
2 okom van rá, hogy ezt mondjam, az egyik, hogy rex black szavaival éljek, professzionális pesszimista vagyok. a másik pedig, hogy túl sok ilyet láttam már. a cuccot előbb-utóbb mindig ki kell adni, és a közönség csak egy határidő-kitolást képes tolerálni. ha a második határidő is eljön, kiadják, készültségi foktól függetlenül.
az 5 stúdiótól nem esnék hasra, a szoftverfejlesztés párhuzamosíthatósága egy bizonyos szintet elérve már nem növelhető tovább. ez még messze nem elégséges feltétel ahhoz, hogy a kívánt tudás/tartalom elfogadható minőségben bele legyen fejlesztve a termékbe. inkább csak becslés, hogy ennyi talán már elég lesz. -
válasz
huskydog17 #40 üzenetére
reálisan 2015 q4.
worst case: megjelenés ugyanaz, de rettentő bugos lesz. -
MCBASSTION
aktív tag
csak nehogy sokat akarjon a szarka
-
mcloud76
tag
Orulok hogy ilyen okos vagy.
Sebaj.
Szerintem tudom mit jelent.
Mar csak azert is mert voltam fejleszto mar ilyen jatekon (is).
Amugy en szemely szerint sandboxot a nagy nyilt szabadon bejarhato palyakra osztott jatekokra hasznalom (far cry 1 crysis1 talan stalker, thief3, dishonored- az mas teszta, hogy a cry editornak is ez a neve).
A tobbi az open world (gta far cry 2-3 stb).
Valahogy meg kell kulonbozetni oket mert nem ugyanaz a jatekmenet.Ez meg viccesen mondjuk lehetne open space.
-
Szőrös
veterán
válasz
egyedülülő #43 üzenetére
Nos még van szabad slot szóval hajrá
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
egyedülülő #43 üzenetére
Közlöm közönyös vagyok a köznéppel kapcsolatban
-
egyedülülő
őstag
válasz
Malibutomi #39 üzenetére
A támogatók(mint te
) lehet, a köznép tuti nem.
-
big-J
őstag
CR felfogása (szerintem nagyon helyesen): ha van hardvered, mi hagyjuk, hogy kihasználd, mert erről szól a pc, hogy sokféle, sokrétű.
-
VictorHUN
aktív tag
Ez példaértékű
-
Szőrös
veterán
válasz
huskydog17 #37 üzenetére
"Star Citizen -> 2014. Q4"
mondok jobbat : 2015 Q1.
-
huskydog17
addikt
Ha egy kicsit legalább utánajárnál a dolgoknak, máris nem böfögnél ide ekkora nagy marhaságot!
A 29. posztban a kolléga már leírta a lényeget:
X: Rebirth -> 2013. november 15.
Star Citizen -> 2014. Q4Vagyis minimum egy év különbség a két megjelenés között, én ezt nem nevezném kevésnek.
-
Szőrös
veterán
válasz
Malibutomi #34 üzenetére
Ó csak nyugodtam esetleg pár nyugger turistát is vigyél magaddal akiket így nyugisan ki lehet zsebelni.
-
Diopapa
addikt
válasz
Malibutomi #34 üzenetére
Én smartbombos bs-el fogok a station előtt űlni.. ohwait..
-
mcloud76
tag
Hat ez gyonyoru.
Es milyen kartyan lehet majd bekapcsolni mindent s3 virge-on vagy savage-n?
Anniyra jo, hogy ez sok kocsog nem tud megegyezni.
Es akkor hogy lesz nem lesz fizika atin nvidian meg nem lesz haj?(#18) torz on borz:
Homokozo az urben ? -
zolee5016
őstag
Én most épp egy ilyen felállással vagyok,igaz nem a legújabb szériás karikkal.....
Próbaképp használom felváltva:
Gtx580 Matrix+ Gtx 285 Matrix Physx
Radeon 7970 Matrix+ Gtx 285 Matrix Physx
Az utóbbinál a Driverek felrakása nem mindegy milyen sorrendben történik,de ha megvan a folyamat nagyon jól szaladnak eggyütt a karik...
Ezek szerint lesz egy játék ami ezt maximálisan használná....de az én cuccom ide meg kevés lesz..... -
_Orbi_
aktív tag
Kár, hogy kínaiul van (nekem)
Pedig itt pihen a polcon már évek óta egy összesen 30 üzemórát ment Asus GF 8800 Ultra és csak arra vár, hogy egyszer találjak egy magyar leírást arról, hogy hogyan tudom a 6970 mellé befogni számolni
Esetleg olyat is tudsz? Csak nagyon régi írásokat találtam... -
Vagy kitűzhetnék mondjuk célnak, hogyha megvan a 25 milla, akkor mégse fejlesztik széjjel minden hardverre, hanem csak szabvány apit támogat, és így kész is lesz egyszer
-
BlackSoft
addikt
Nem mondtam, hogy rossz lesz, ki fogom próbálni, de nem ez lesz a kedvencem...
-
Malibutomi
nagyúr
Jó lesz ez...
"Aztaaa láttad?
Mit?"Egyébként örülök hogy minden támogatnak, és leglább itt nincs kiadó, aki beleszoljón pénzéhségből.
-
BlackSoft
addikt
Nem igazán fogott meg...
-
jocek91
aktív tag
Tegyük fel hogy egy nvidia és egy amd-s karit rakok egy alaplapra, ha jól tudom az asusnak volt régebben olyan rogos lapja amivel működött ez a hibrid nv-amd grafikai megoldás. Akkor elméletileg minden effektet tudna kezelni a játék amit beépítettek viszont felmerül bennem az a kérdés hogy ez a megoldás szerintem nem pci-e 3.0 csatlakozást használ, ebben az esetben is működhet a trueaudio valamint a directx 11.1 vagy az említett mantle api?
-
Szőrös
veterán
válasz
Blindmouse #15 üzenetére
Alapvetően ez egy sandbox játék lesz, mint ilyen már az eddig elért stretch goal-ok is elég tartalmat jelentenek ahhoz hogy hosszú távon lekösse az erre fogékony játékosokat.
Ami kérdéses az a megvalósítás minősége. Nos ezt majd meglátjuk. -
GhanBuri Ghan
őstag
"A PC-s piac már sok dolgot megélt, de olyanra még nem emlékszünk, amikor egy adott játék fejlesztője minden létező technológiát be akart építeni az adott játékba"
'81-ben már volt PC, akkor nem volt nehéz minden létező technológiát beépíteni
Természetesen nagyon várós a Star Citizen és az Elite: Dangerous is.
-
Szőrös
veterán
"A Star Citizenből lényegében már csak az AMD Mantle API-ja hiányzik"
Abu :
Ezt nem a grafikus engine-nek - jelen esetben CE - kéne támogatnia ? Vagy full licnesz esetén ezt maguk a fejlesztők is bele tudják applikálni ( mivel a teljes forráskód rendelkezésükre áll ) ? -
sad_Vamp
őstag
Még szép, hogy mindent beleraknak amit lehet, hisz crowd fundingal készül az egész.... hát ne hogy már a saját userjaik szájába kakáljanak bele!
-
alevan
őstag
Eme hír hallatán biztos összejön a fejlesztőknek még pár milka adomány
-
#51736960
törölt tag
csak nehogy úgy járjanak, mint a cigánygyerek, aki nagyobbat akart fingani az apjánál...
...aztán összesz**ta magát. -
Cobra.
őstag
válasz
egyedülülő #5 üzenetére
A Rebirth se jön ki sokkal előbb, mint a Star Citizen, plusz biztos kell 2-3 hónap, mire játszhatóra patchelik
-
egyedülülő
őstag
Én bőven elleszek a megjelenésig az X-Rebirth-el. Az is álleejtősen néz ki és az univerzum gigantikus méretű, mint a régi részekben is. Nem is értem miért nem hozza fel azt senki, hiszen mai napig ők gyártják a legjobb spacesimeket.
-
xmaas
őstag
Jo nagy "hype" van a jatek korul kivancsi vagyok milyen merteku csalodast fog okozni a vegtermek ami nem fog megfelelni a nagy hirveresnek meg elvarasoknak amiket sajat maguk generaltak
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan mint a GeForce melletti GeForce PhysX-re.
Kompromisszumként felhozható, hogy kettőt kell kattintani a Catalyst telepítése után/előtt és megint kettőt a GeForce driver telepítése után. Opcionálisan még két kattintásra szükség van pár játék esetében.
[link] - itt a teljes csomag. -
"...de van egy nem hivatalosan fejlesztett alkalmazás..."
erre sokan kíváncsiak lennénk, mit is tud, milyen kompromisszumokat kell elfogadni hozzá. -
Youri
veterán
Annyi mindent tesznek bele, hogy már nem marad hely a játékélménynek
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Az AMD és az NVIDIA is beleteszi technológiáit, cserébe egyik hardveren sem kapcsolható be minden funkció.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest