Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz arn #2 üzenetére

    nem is, ha amerikabol sikerult volna olcson beszerezni a p60at, akkor egy evnyi fizubol meglett volna.

    facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

  • ricsip

    addikt

    válasz arn #4 üzenetére

    97-ben P133-at már lehetett venni emberi áron, 99-ben már P3-ak is voltak, 2002-ben már Athlon XP, szóval gyorsan estek az árak akkoriban, nem úgy mint most

    -

  • Z10N

    veterán

    válasz arn #2 üzenetére

    DX4 + Tseng ET4000 kombon szepen ment. Persze nem 1993-ban. Kesobb AMD 5x86 133-n + Tseng ET6000, mar a Doom2 is hasitott.

    # sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #2 üzenetére

    Itt '95/'96-ban egy 386 DX40 + 8 MB + Trident 512 kB + 80 MB Conner HDD + PC speaker-rel nyomultam vele (amit '97-ben egy SB kompatibilis hangkártyával megtoldott 486 SX-40, majd egy 100 MHz-es AMD 5x86 váltott), persze kicsinyített játéktérrel, de az általános iskolai, órák után megejtett, számtech. termes (rendszeres, yay) LAN-okon volt egy-két 486 DX2-es masina is, szóval egymást követték a négyfős DM-ek E1M1-en. Meg az FFA-k Quake shareware-rel, eleinte billentyűzet only. Rég volt, igaz se volt... A frame rate-ekre meg talán jobb, ha nem emlékszem túlságosan élesen. :DDD

    A Build Engine-es gémek és a DOOM-ok viszont mindig a szívem egyik csücskében tanyáztak (leginkább az első kettő, de a 3 + kiegészítővel és a két újkori darabbal is extenzív randevúk estek meg – a Quake-eket, pláne a Q3-at és QL-t meg inkább hagyjuk; ~8000 órám van a franchise-ban :D) , az utóbbi néhány évben még speedrunner és mapper ambíciók is napvilágot láttak az hópihe lelkecskémnek vadhajtásos tövein. : >

    2016-ban előkerült egy kicsit a DOOM II, még saját DM mapot is csináltam Doom Bulder 2-ben (na nem egy húdemilyet, meg alapvetően a program sem húdebonyolult, de elsőnek szerintem nem volt akkora határ fos), amin aztán hárman LAN-oztunk GZDoom alatt. Great funnak bizonyult a dolog, de a kooperatívnak több értelme lett volna. ;]

    Időközben volt még itt-ott püttyögés, meg a Crispy Doomról/PrBoom+-ról single-ben is átszoktam az előbb említett GZDoomra, megnéztem kb. minden documentaryt, elemző videót (Karl Jobst és decino YT csatija pl. nagyon király, de vannak még jók, mint mondjuk Civvie11 <3, KingDime <3, ICARUSLIV3S vagy az überskill Zero Master), AGDQ/SGDQ/DOOMCon speedrunt, ezt-azt-amazt. Pár éve még egy kisebb könyvrelikviát is sikerült beszereznem mapping témában (érintetlen CD melléklettel és jó áron, szóval korrekt biznisz volt), úgyhogy elő kéne venni újra azt a Doom Builder 2-t...

    Amúgy pont a múlt héten nyomtam végig megint UV-n a DOOM három epizódját (az elsőt kétszer, bár a második csak ilyen random puttyogásból fokozatosan kifakadó, félig máshova figyelős végigrohanás volt), a The Ultimate DOOM-féle negyedik epizódot (Thy Flesh Consumed), a John Romerós SIGIL-t (igényes, klausztrofób szop@tás), a Final DOOM egyik felét (a The Plutonia Experimentet – jóféle, skilles; ezután az alap epizódok már a tingli-tangli kategória). Most a Plutonia 2 pörög, aztán jön a Scythe, Scythe 2, No Rest for the Living, TNT Evilution, aztán valszeg. ugyanezek, csak Nightmare-en, mert jóban vagyunk azzal és különben is csak. Meg még ki tudja mi; annyi zsír WAD létezik, hogy évtizedekre el van látva az ember, ha egy kicsit jobban beleássa magát. :)) Elképesztő dolgokra képes az id Tech 1 engine.

    tl;dr: id Tech 1, id Tech 3 és Build Engine 4 lyfe. :D

    Mostanában ránéztél? Pl. A végletekig testreszabható GZDoom alatt full vanillába valami gyönyörű a fixen odarajzolt 200 fps, ráadásul az egér input is harap, ahogy azt köll. Nagyon csudás és elgondolkodtatja az embert, hogy huszonévvel ezelőtt hogy tudott diafilmet nézni és atomhulladék perifériákat használni, bármiféle frusztráció nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #17 üzenetére

    Szép és hangulatos dolog korhű hardveren, DOS alól nyomulni (főleg Socket 7-tel és Slot 1-gyel, ott már a nosztalgiának azért nem kell annyira durván megszépítenie a dolgot), de egy megfelelően bekonfigurált, modern source port (modern hardverekkel és perifériákkal) az maga a testet öltött csoda játékélmény szempontjából. : >

    [ Szerkesztve ]

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák