- Mini-ITX
- Házimozi haladó szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Riasztó topik
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz
#82729984 #29 üzenetére
ezek mind feltételezések. A dugók sokszor pont az idióták miatt következnek be, akik beleállnak a kereszteződésbe, mikor nem férnek már be és blokkolják a keresztirányú forgalmat. A központi ütemezés viszont megoldaná az ilyen helyzeteket, tartani a ritmust, elosztani a párhuzamos utak közt a terhelést.
A forgalmat akadályozó, szabálytalan helyen várakozás is a bunkó emberek sportja, nem az automatizmusé.
Az autó okosításnak sincs értelme, ha központi irányítás alatt áll. Nem kellenek egyéniségek az utakra, hanem átalakulna egy fajta tömegközlekedéssé. Az über és hasonló megoldások pedig azt segítik elő, hogy ne legyen annyi (vagy épp 2-3X annyi autó gazdagabb országokban) mint ember.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest