Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lionhearted

    őstag

    válasz D1Rect #79 üzenetére

    Akkor megillet a viszont válasz:

    A fogyasztók gyárilag hülyék, nem kell őket annak nézni. Ettől függetlenül én sem vagyok teljesen híve ennek az üzletpolitikának, senki sem mondta, hogy én vagyok a zászlóskatona.

    G92: hát mit mondjak. Kijött a dx10, jóvel előbb mint kedves amd baártunknak. Mindketten fejlesztésbe fogtak, csak akkor az amdjé volt a nagyobb, jelenleg az NVjé (amiért őt most megallázzuk és semmibe vesszük). Sorba jöttek ki újabbnál újabbak, de a G94 és a G92 nagyon jóra sikeredett, kijövetelekkur messze nem volt párjuk. AZ NV új irányba tolódott, egy őrült nagy (GTX2xx) mag méret és pure power. Ezt azért is tehette meg, mert akkor nem volt semmi, ami ellenfele lehetett volna a G92nek. Sajnos újabb hiba csúszott be..vagy talán nem is volt hiba, talán pont így számoltak...nah mind1, lényeg, hogy még az ati új generációjával (HD4) is felvették a versenyt az a régi, elavult olcsójános G92. Meglehet, hogy sok köntösben adták el, olykor miniatűr változásokkal (de ne felejtsük el, 55nmre is változott), vagy a 9800GTX+ és a GTS250 közötti opengl különbség javulás is felfedezhető volt (és -1 tápcsati). Értem én, hogy megtévesztőnek bizonyulhat, változások is felfedezhetőek itt ott, de hogy valaki csak a szám miatt vegyen egy új karit??? Az tényleg megérdemli. Egyébként érdekelne a megoldások, ha valamit fejleszt, még ha ien miniatűrt is egy-egy karin, akkor adja ki rev2-3-4-5ként? Talán épp ez az átszámozás az, ami miatt meg lehet különböztetni a két "generációt" mégha a mag szinte megegyezik (gondoljuk arra, hogy a 9800GT-t árulták G92vel és G92bvel is...hogyan tudtam eldönteni melyiket veszem?). Minden csak nézőpont kérdése, nekem pl épp emiatt vált átláthatóvá.
    Persze lehet olyan példa is, mikor 100%os azonosság volt, és semmi alapjuk nem volt rá, de az ritka. Nem tudom, hogy most mi volt az a GT2xx és a GT3xx közötti változtatások, vagy az csak OEM piac-e...vissza kéne olvasnom, csak nem érdekeltek a remek kommentek. :D

    "vegyük meg kilóra": igen, mocskos dolog. Másrészt tekinthetjük úgy, mint egy együttműködés, ami az nV felhasználók játékélményét növeli...harmadrészt mindkét oldal keresletét is jóeséllyel növeli.

    "sz@r ati driver": valóban sokszor hibáznak, de nem is az nV állította, hogy ez lenne a hiba. Az EA és az amd nem "működött együtt" a progamozás során, lehettek hibák még a kódban, mikorra már az nV szépen futott.

    physx: 1 cpu-ra való optimalizálás: nem fejleszthettek rajta sokat, elismerem. De régen is kellett hozzá a PPU, most is, csak ezt már az nV adja. Nem mondom, hogy korrekt, hogy 0 a fejlődés CPUra nézve, de úgy tudom senki se ment oda hozzájuk, hogy "te figyeljé mán, dolgozzunk össze, és csináljunk valamit azzal a fiziksszel!" Mindkét cpu gyár a havokot preferálja, nyilván mert az intel megvette, az amd meg mer nyílt és mer nem szeresse a sötét oldalt. :D
    letiltás: hogyan és kinek kellett volna megoldania a teljes összhangot a két különböző gyártó kártyája között? Szintén nem volt erölködés az amd részéről, hogy márpedig oldjuk meg a gondot.

    Marketing: mindig sokat számított, sok embernél csak a trón az elfogadható, sőt az alapján választanak a lejebb lévő katban. Marketing fogás, semmi több.

    kamufermi: tudjuk azóta az okát, a mérnököknél volt a valódi, de valami kézzelfogható is kellet a közönségnek, odadobtak vmi hasonlót. Nem feltétlen baki, így alakult, nem is tudtak volna igazit hozni, nem állt rendelkezésére a sajtórészlegnek.

  • smkb

    őstag

    válasz D1Rect #79 üzenetére

    Majd ne felejtsük el a "vegyük meg kilóra" a játékfejlesztőket lépéseket. Pusztán azért, hogy aki nem minket választ azzal kibabráljunk.
    Legutóbbi ismeretes a shift első kiadása igen érdekesen ment ATI vga-n. Tudom, "sz@r az ATI drivere". Legalábbis pistikék idáig jutnak, de milyen érdekes, hogy a játékot kell patchelni.

    Ha valaki pénzt nyújt neked és te elfogadod, az a hibás aki adja vagy aki elfogadja?.... erről azért inkábba fejlesztők tehessenek már, hogy lefekszenek pénzért és elkurvulnak.. mutassa fel itt valaki a kezét aki nem kurvul el biztos bevételért. Tehát erről ne az NV tehessen, hogy a sok fejlesztőcég, kiadó lefekszik.

  • gyiku

    nagyúr

    válasz D1Rect #79 üzenetére

    na ebben benne van minden, mehet 1. hsz-be. :DDD

  • freelancer

    tag

    válasz D1Rect #79 üzenetére

    A dx 10.1 szánalom az nV részéről.
    Éveken keresztül csak: "nem kell az, nem kell az, nem kell az, nem jó semmire, minek?" amikor megcsinálták: "namekkorakirályok vagyunk, a dx 10.1-et is tud a vga, nem hiába vagyunk no1. gyártó"
    Majd ne felejtsük el a "vegyük meg kilóra" a játékfejlesztőket lépéseket. Pusztán azért, hogy aki nem minket választ azzal kibabráljunk.
    Legutóbbi ismeretes a shift első kiadása igen érdekesen ment ATI vga-n. Tudom, "sz@r az ATI drivere". Legalábbis pistikék idáig jutnak, de milyen érdekes, hogy a játékot kell patchelni.

    A dx10.1 tenyleg ertelmetlen huzas volt MS-reszrol, az nVidia a 10.1-et csak a win7 matrica + tapasztalatszerzes miatt csinalta

    Szerinted az nV-n es az Intel-en kivul ki a joisten tamogatta zsetonnal a fejlesztoket? AMD/ATi tuti hogy nem, most promo hype szinten beszalltak 3 jatekba gg nekik, a Stalker dx10 az elso patch-el jott ki ra a dx11 kb november vegen, a dirt-ben egy kis trukkozes utan megy az OSSZES 11-es effect dx10-es kartyan. Nezd a fejlesztok szemszogebol, (eleg ha multiplatform jatekeladasoknal megnezed mire mennyi fogyott) zoldektol leeshet egy kis + zseton nekik, pirosaktol semmi. Amiben benne volt az nVidia keze az legalabb normalisan sikerult a tobbi meg ocsmany konzolport (tisztelet a kivetelnek).

Új hozzászólás Aktív témák